koska halusivat näyttää leimata minut.
Sun ja mun kaverit lavasti minut.
4
294
Vastaukset
- sunparasta
Mites sun omat lapset ja mies ajattelevat tästä? Mielenterveyden ongelmien eräs merkki on ettei ihminen itse ymmärrä sairastuvansa. Kun meille tuli kriisi, niin sanoit että epäilet mielenterveyttäsi. Mikä sai sinut tuntemaan niin?
"Mites sun omat lapset ja mies ajattelevat tästä?"
Lapset? Mikä saa sinut uskomaan, että aloittajalla on lapsi?
Itselläni EI OLE lapsia, kuten profiilissanikin kerron.
Eikä toisaalta aloituskaan ole minulta,
koska en niitä tee.
- ihanulkopuolinen
Sua tai tapaustasi tuntematta sanoisin, että olisivat pian entisiä kavereitani vastaavat jos ylipäätään elämääni ja ihmissuhdeasioihini sekaantuisivat. Kyllä se oma ihminen menee aina ystävien ohi.
- pilottiskinit
Minulla ei ole kavereita, kokonainen lauma kiusaajia ja kateellisia ehkäpä ne pensselöivät musta.. olen pahoillani, et tiedäkkään miten.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 823323
- 922975
- 532252
Mietin että
Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin201695- 191644
Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon
Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..111620Tajusin vaan...
Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein221458Olisitpa rakkaimpani
Kaipaan sinua. Ikävä sinun läsnäoloa ja kaikkea sinussa. Päivistä, jolloin nähdään tulee onnellisia päiviä. Sinun seuras61448Aaamu on täällä taas!
Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa131381Noin ulkonäkö-jutut ei multa
Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin371353