Mies ei totisesti halua minua

Haluaisinenemmän

Olen lukenut paljon muiden kokemuksia ja vinkkejä miehen seksuaaliseen haluttomuuteen, ja muutamia niistä olen myös käyttänyt saadakseni mieheni harrastamaan seksiä kanssani. Olemme kummatkin 18 vuotiaita ja asumme avoliitossa, ja itse panisin miestäni vaikka joka päivä useammankin kerran, kun mies panee vain sillon kun häntä huvittaa ja kun hän sitä haluaa. Seksikin on tylsää, ja kestää maksimissaan 5 minuuttia, sen ajan mitä mieheltä menee laueta. Hänellä ei ole aikomustakaan tyydyttää minua, vaan aktin jälkeen hän menee tekemään jotain itselleen mieluista. Suuseksiä annan miehelleni usein, ja haluaisin sitä myös itsekin, mutta mies ei millään anna. Olen tästä puhunut hänelle, tuloksetta. Tänään olen päivän mittaan useita kertoja vihjaillut miehelle, ja vähän aikaa sitten aloin masturboimaan ja pyysin miestä seurakseni. No, kävi toisin kuin ajattelin, mies vaan sanoi että nyt ei ala seisomaan eikä panettamaan vaikka söpösti siinä sormitatkin ja lähti pois :/. Suhteen alussa seksielämä oli ihanaa, ja sain suuseksiä usein. Nykyisin tilanne on mennyt kuitenkin siihen,että jos pyydän miestä nuolemaan minua, niin hän nuolee naama nyrpeänä eikä yhtään nauti siitä, että minä nautin. Hän vain odottaa omaa nautintoaan :(. Olen puhunut miehelleni tästä useita kertoja, ja mies lupaa aina seuraavalla kerralla tuottaa minullekkin orgasmin, mutta ei kuitenkaan tee mitään sen hyväksi että tulisin. Rakastan miestäni, ja ainut ongelma onkin juuri minun tyydyttämättömyys. 3 kuukauden aikana mieheni on tuottanut minulle suuseksillä orgasmin 1-2 kertaa, ja minä hänelle viikottain (vähintään 4krt/vko). Alkaa tympimään todellakin tämä puutteessa eläminen, ja suurimmaksi osaksi masturboin ja teen itse omat orgasmini. En miestä halua kuitenkaan vaihtaa, kun on muuten mitä ihanin, mutta alkaa vaan vaikuttamaan siltä, että mies ei halua minua. En tiedä mistä tämä johtuu, sillä en ole lihonut parisuhteen alkuvaiheilta tai muutenkaan mielestäni muuttunut niin, etten olisi seksikäs ja haluttava. Muut miehet kyllä osoittavat kiinnostustaan esimerkiksi baareissa, ja tekisi kyllä niin mieli mennä jonkun miehen mukaan ja saada pitkästä aikaa kunnolla munaa, mutta en ole sellainen ihminen joka pettäisi enkä voisi tehdä sitä miehelleni.

12

418

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 44vseksuaalinenNainen

Mä olen 44v... ja anteeks, mutta mun neuvo olis silti vaihtaa miestä... näen tuossa sellaisia juttuja , jotka kertoo isomminkin suhtautumisesta sinuun...
      - itsekeskeisyyttä
      - toisen huomiotta jättämistä
      Huomaa kuitenkin, että mä en tiedä sitä kaikkea, mitä sä tiedät . Voit siis pysyä kannassai. Itse tein sen virheen, että sitouduin seksuaalisesti liian erilaiseen ihmiseen.

• Kikkeliskok

Huh! Voi tulla myöhemmin ikävästi pettynyt olo, jos vuosikausia uskottelee itselleen, että kyllä se toisen seksuaalisuus siitä vielä muuttuu tai palautuu. Minä yritin lähes kymmenen vuotta ennenkuin uskoin. Suunta oli vain alaspäin, ei muuttunut.

• Naiseltasinulle

Kyllä kannattaa laittaa mies vaihtoon! Ei se seksi siitä tule enää paranemaan ja ihan kokemuksesta puhun. Alkuhuumassa seksiä voi olla paljonkin, voi tuntua hyvältäkin, mutta kun huuma haihtuu ja arki alkaa, seksielämäkin alkaa urautua. Kuulostaa siltä, että miehesi itsekkäästi ajattelee vain omaa nautintoaan, toimiva seksi vaatii molemmilta antamista ja ottamista. Jos mies suostuu puhumaan asiasta, kannattaa keskustella, mutta jos muutosta ei tapahdu, niin miestä ei vain kiinnosta sinun nautintosi. Varmaan vielä jaksat uskoa, että pystyt elämään noin, mutta aikaa myöten alkaa ahdistaa. Ja sitten kaikki pienetkin asiat alkavat ottaa päähän.

• SeksiTohtori

Älä hyvä ihminen pilaa oma seksi elämää, nyt vauhdilla etsimään kunnon miestä itsellesi. Ymmärrän että lähteminen ei ole helpommasta päästä mutta etsi nyt ainakin kunnon seksiystävä itsellesi kuines asiat selviää!.

• Seksuaalihaluja ei voi, ei kerta kaikkiaan voi lisätä millään keinolla. On siis syytä vaihtaa miestä nyt nuorella iällä, jolloin se on helpompi, sillä 20 vuoden epäonnistuneen liiton jälkeen et ole enää yhtä kysytty ja joudut tyytymään ties vielä haluttomampaan mieheen.

Sinussa ei ole pienintäkään vikaa, mutta olette toisillenne aivan liian eri paria. Molemmat sopivat paremmin joillekin muille.

Siis aloita etsiminen ja luo romanssi toisen kanssa. Sen jälkeen sinulla on paremmin voimia jättää nykyinen miehesi. Onnea! :)

• Ääliö.olet

Eikö kuitenkin kannattaisi kokeilla seivata vittu paljaaksi ja kulkea ilman pikkareita miehen edessä. Välillä söpösti vilauttaa vittua ja kyllä mies siitä innostuu? Tälläisiä neuvojahan olet jakanut tuolla neitsytpalstalla!! Että jospa vetäisit rennosti vitun päähäsi ja pakenisit vuorille!!

• Ääliö.olet kirjoitti:

Eikö kuitenkin kannattaisi kokeilla seivata vittu paljaaksi ja kulkea ilman pikkareita miehen edessä. Välillä söpösti vilauttaa vittua ja kyllä mies siitä innostuu? Tälläisiä neuvojahan olet jakanut tuolla neitsytpalstalla!! Että jospa vetäisit rennosti vitun päähäsi ja pakenisit vuorille!!

Jos tietää miehen seksuaalisesti kiinnostumattomaksi, eivät keinot auta.

Seksuaalisesti kiinnostuneen seurassa se on aloitteellisuutta, josta mies pitää. Jos ei tiedä etukäteen, millainen mies on, tulee toimia täysillä, mutta ei se takaa tulosta varmuudella. Jos ei kuitenkaan kokeile, on hyvin huono mahdollisuus löytää.

Pikkutyttöjen neuvot eivät vielä ole oikein hioutuneet reaalisuuden tasalle. Ehkä Siperia opettaa. :-)

• selvännäkijät

tuollasta bimboa kukaan halua oikeasti. Katso peiliin ja mieti kuka sieltä katsoo! Ettet vaan ole pikku pasipetteri? Kasva jo normaaliksi!

• riitapuoliksi

pittää, tuottoo naeselle orkku, jos ee tuota, niin sehän onjo laessa kielletty, että pittää tuottoo. Ota minnuu yhteyttä, jos tulloo ongelmia jatkossa.

• Itsekin olen sen virheen tehnyt että jäänyt elämään seksittömäön suhteeseen jos ajan sais takaisin niin vaihtaisin takuulla puolisoa enkä miettis.

• 213123131

Naimisiin ja helvetin nopeesti! Naimisiin kun meet niin kaikki nää ongelmat katoaa ja miehes haluaa sinua jokapäivä useeseen kertaan. Anna mennä vaan!

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tykkään sinusta ikuisesti

Olet niin mukava ja ihana ihminen rakas. ❤️
      Ikävä
      17
      4336
    2. Kirjoita yhdellä sanalla

Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin
      Ikävä
      184
      2489
    3. Olet hyvin erilainen

Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja
      Ikävä
      73
      1627
    4. Onko muita oman polkunsa kulkijoita

Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella
      Iisalmi
      25
      1260
    5. Hyvää Joulua mies!

Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o
      Ikävä
      64
      1187
    6. Toivoisin etten jännittäisi

niin kauheasti. Hassua tässä on se, että en varmaan olisi niin ihastunut sinuun, jos et olisi niin älykäs, ja henkisesti
      Ikävä
      42
      922
    7. Mikä älykkäissä naisissa pelottaa?

Miksei heitä uskalla lähestyä?
      Ikävä
      113
      918
    8. Hyvää talvipäivänseisausta

Vuoden lyhyintä päivää. 🌞 Hyvää huomenta. ❄️🎄🌌✨❤️😊
      Ikävä
      171
      904
    9. Junan kylkeen autolla

Miten helevetissä voi ajaa auton junan kylkeen?? Puhelinta hivelöity kenties!!? Koirat vielä kyydissä on käsittämätöntä
      Pyhäjärvi
      74
      885
    10. Oletko päättänyt

Jo varmasti että ensi vuonna keräät rohkeutesi ja sanot tunteesi vai et? Sitä odottaessa ja toivoessa
      Ikävä
      72
      830
    Aihe