haluaisin panna

kunhan_kerron

ja harrastaa seksiä

18

791

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sullekkin

      mä anan kaikille

      • kunhan_kerron

        se olis kivaa :)


      • Sullekin - sana kirjoitetaan yhdellä k-kirjaimella.
        Ko. sanassa ei siis ole k:n suhteen geminaattaa.


      • siltiseenollutminä

        Senkin kielipoliisitar :) Silti tykkään susta niin paljon, jokin voima vain vetää vaikka katositkin.


      • suomentajaaa
        siltiseenollutminä kirjoitti:

        Senkin kielipoliisitar :) Silti tykkään susta niin paljon, jokin voima vain vetää vaikka katositkin.

        Tykkäät ihan hirveesti jostain tyhjänpäiväisestä trollista. Ja sille, jota väkisin kuvittelet trollin taakse, olet täysin yhdentekevä, turha, tyhmähkö jokaiseen huonoon trolliin putoava hyypiö.


      • raskas_molopää

        Aamen! voiko sitä enää paremmin sanoa. Jos tuo epäsikö ei itse tuuttaa palstaa täyteen yksinpuheluilla niin se vastailee tikkana kaikille jotka erehtyvät tänne jotain kirjoittamaan.


    • annamennämäenanna

      Eipä mittää uutta siin

    • IkinäänKoskaan

      Minä ainakin elän lopunelämäni nunnana koska olen pettynyt miehiin ja miehet käyttävät vain hyväksee. Ei enää koskaan seksiä.

    • Sellanenois

      täälläkin mielessä mut pitäs varmaan tietää vähän tarkemmin.

      • kunhan_kerron

        no minkä ikäinen olet ja kumpaa sukupuolta ?


      • Sellanenois
        kunhan_kerron kirjoitti:

        no minkä ikäinen olet ja kumpaa sukupuolta ?

        mies alle 30. Tää ilta nyt meni kuitenkin vähän näin nyt sitten..


      • liittoorkku

        No, mut kato sä voit heitellä tollasii, kun sä oot kato sellanen.


      • Sellanenois

        Tahdotko siis hetken hupia ja esim tänään?


    • Panematon

      Mä haluaisin kans panna mutta en harrastaa seksiä.....eiku häh...njuu...

      • Tuo voi olla aika vaikea yhtälö toteutettavaksi.
        Mutta voithan yrittää.


    • J-mies_Timo

      Nimeni on Timo P.
      Olen palstan "J-mies".
      Haluan panna yhtiökumppaniani Tuulaa!

    • THS_vuosimallia-73

      Joka solullani kaipaan lähelle työpaikan VAALEAN HARMAATA miestä,
      koska mättipää mieheni ei älyä minua rakastaa.

      Sydämeni kielet soittavat ex-poikaystäväni Timon puoleen.

    • jokahaluaa

      Meitä on monta

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      195
      2063
    2. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      133
      1149
    3. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1063
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      21
      805
    5. 58
      796
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      34
      731
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      628
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      574
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      46
      547
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      9
      532
    Aihe