Munasolun luovutus

Luovuttaja

Hei !! Haluan luovuttaa munasoluni pariskunnille ketkä eivät voi saada lasta.
Tahdon auttaa teitä.olen 30vuotias nuori nainen jolla on jo 2lasta. Nimimerkkini on luovuttaja.

4

209

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • MunasolujaTarjolla

Hei. Alkoi itseäkin kiinnostaan. Missähän tämmöstä luovutusta vois tehdä?Voisin varmaan sopia hyväksi luovuttajaksi. Itse en omia lapsia halua, mutta voisin kyllä auttaa muita. Olen itse kohta kolmikymppinen, terve, lääketön. Sairauksiakaan ei pahemmin suvussa ole.

• Lahjottaja

Ainakin yks vaihtoehto on tässä jos löytyy joku pariskunta jotka tarvitsevat lahjoittajia niin ollaan täälä :) minä ainakin otin yhteyttä perjantaina 10.10.2017Väestöliiton lapsettomuusklinikalle Ajanvaraus/neuvonta
      Puh. (09) 6162 2531
      Ma–ke ja pe 08.00–15.00, to 08.00–12.00 ja 14.00–15.00 ja he lupasivat ottaa yhteyttä maanantaina.otin yhteyttä Fertinovan Ajanvaraus Helsinki
      030 633 3850 Sain 13.4.2017 ajan lääkärille ja tutkimuksiin katsotaan että olenko sopiva luovuttaja.

• Lahjottaja

Korjaus 10.4.2017

• asiaa_miettinyt

Jo synnyttäneisyys ja nuoruus ovat eduksi. Munasolut vanhenevat samalla kuin nainenkin, eli ne eivät pysy laadukkaina pitkään. Yleinen terveydentila ja suvun perinnölliset sairaudet siinä kartoitetaan. Vaikka eipä niitä ihminen aina ennakkoon tiedä.

Itse luovutin munasoluja nuorena opiskelijana, vaikken ollut synnyttänyt. Lapsia en ole myöhemminkään tehnyt. Välillä olen miettinyt, onko munasoluista syntynyt lapsi, vai ei. Olisi aikuinen jo. Mutta sitä en saa varmaan ikinä tietää. Olisi aika outo tilanne, jos joku soittaisi ovikelloa, ja kysyisi asiasta. Olen miettinyt, mitä ihmettä osaisin sanoa. Näin keski-iässä näkee kuitenkin koko oman taustansa eri tavoin. En ole lainkaan varma, olinko paras luovuttaja kuitenkaan...

Näin vanhempana olen myös tullut varsin kriittiseksi erilaisten hoitojen suhteen. Onko lapsettomuus oikeasti asia, jota tarvitsee hoitaa? Ylikansoitetulla maapallolla, jonka luonnonvaroja kilvan kulutetaan loppuun?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Onko sulla

suoja työ paikka? 🤔🤷‍♂️
      Ikävä
      25
      3770
    2. Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä

Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva
      Maailman menoa
      542
      2762
    3. Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?

Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial
      Maailman menoa
      53
      2290
    4. Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin

Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras
      Maailman menoa
      212
      2261
    5. Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle

Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle
      Joensuu
      13
      1799
    6. Mies profiloin sinut

Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.
      Ikävä
      219
      1540
    7. Kiantama kartelli

Onko alhaisempaa kuin toimia ensin kartellissa ja lopuksi koittaa pelastaa nahkasa vasikoimalla muut kun jää kiinni? Eip
      Suomussalmi
      53
      1512
    8. Nostetaanko nainen kissa pöydälle?

Ja selvitetään nämä tunteet?
      Ikävä
      97
      1399
    9. Oletko nainen alkanut kammoamaan minua

Sinua ei näy eikä kuulu, ja ilmeisesti kiertelet tilanteita. Oletko huomannut, että olet vieläkin ajatuksissani luvattom
      Ikävä
      62
      1261
    10. Saako 60 v vielä töitä? Arto Nyberg puhuu suoraan elämästä ilman töitä

Arto Nyberg täyttää tänään 60 v. Onnea! Nyberg totuttiin näkemään suoran haastatteluohjelman kapteenina vuodesta toise
      Maailman menoa
      95
      1204
    Aihe