Fonectaan ei pääse katsomaan.
Kuka tietää?
Miten voi saada selville puhelinnumeron Suomessa?
8
2070
Vastaukset
- Kännykkäkundi
Joo, ihmeellistä tohua Suomessa. Pitää kirjautua Fonectan sivuille ja se ei onnistu Ruotsista. Ruotsissa ei muuta kun menee Eniron sivuille niin löytyy numerot ilman kommervenkkejä.
- Per-kel
Ennen ainakin oli Ruotsissa Nummerupplysning ulkomaillekin, riitti kun tiesi ao. nimen niin jo numero löytyi.-
- vanhapuhelinluettelo
Voi yrittää googlailla.
Ite olen säästellyt Suomen vanhoja puhelinluetteloja.
Voi pyytää jotain sukulaista tai tuttavaa katsomaan fonektasta. - Neuvoton18
Mitä tietoa tarvitset ?
- viimeinenkatkaiseelangan
Päijäthämeen viimeinen lankapuhelinluettelo ilmestyi vuonna 2016.
- 10ruotsinsuomalainen
Kummallista kun Suomi on edellä niin monessa asiassa että tällainen yksinkertainen palvelu ei toimi. Monesti olen yrittänyt saada suomen numeroita, mutta se onnistu - vain kun soitan maksavaan palveluun täällä ruotsissa.
PUUTTUVA TOIMINTA PITÄISI EHDOTTOMASTI SAADA KUNTOON, ruotsiin muuttaneita suomalaisia sorretaan tällä tavalla, vai olenko väärässä? - kyllälöytyy
Kyllä on toiminut kauan. Soita numerotiedusteluun 358600507118 ,sieltä saat suomalaisten numerot.
Miksi et ole etsinyt numeroa netistä kun sulla kerran sellainen on? - paljonmaksaa
Paljonko maksaa se palvelu?
Viimeksi kun joku oli soittanut Ruotsista Suomeen mun puhelimeen, niin se maksoi yli 400 kruunua.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä612079Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1661708Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on701418Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2431389Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda2371337Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3421195- 811166
- 1281155
IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel3511109Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3261100