Fonectaan ei pääse katsomaan.
Kuka tietää?
Miten voi saada selville puhelinnumeron Suomessa?
8
2118
Vastaukset
- Kännykkäkundi
Joo, ihmeellistä tohua Suomessa. Pitää kirjautua Fonectan sivuille ja se ei onnistu Ruotsista. Ruotsissa ei muuta kun menee Eniron sivuille niin löytyy numerot ilman kommervenkkejä.
- Per-kel
Ennen ainakin oli Ruotsissa Nummerupplysning ulkomaillekin, riitti kun tiesi ao. nimen niin jo numero löytyi.-
- vanhapuhelinluettelo
Voi yrittää googlailla.
Ite olen säästellyt Suomen vanhoja puhelinluetteloja.
Voi pyytää jotain sukulaista tai tuttavaa katsomaan fonektasta. - Neuvoton18
Mitä tietoa tarvitset ?
- viimeinenkatkaiseelangan
Päijäthämeen viimeinen lankapuhelinluettelo ilmestyi vuonna 2016.
- 10ruotsinsuomalainen
Kummallista kun Suomi on edellä niin monessa asiassa että tällainen yksinkertainen palvelu ei toimi. Monesti olen yrittänyt saada suomen numeroita, mutta se onnistu - vain kun soitan maksavaan palveluun täällä ruotsissa.
PUUTTUVA TOIMINTA PITÄISI EHDOTTOMASTI SAADA KUNTOON, ruotsiin muuttaneita suomalaisia sorretaan tällä tavalla, vai olenko väärässä? - kyllälöytyy
Kyllä on toiminut kauan. Soita numerotiedusteluun 358600507118 ,sieltä saat suomalaisten numerot.
Miksi et ole etsinyt numeroa netistä kun sulla kerran sellainen on? - paljonmaksaa
Paljonko maksaa se palvelu?
Viimeksi kun joku oli soittanut Ruotsista Suomeen mun puhelimeen, niin se maksoi yli 400 kruunua.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies, mitä minun pitäisi tehdä
Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur1101651- 1711598
Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen
Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍1681506Summit-tippuja Nicola sai Carolalta yllättävän viestin - Some älähtää rajusti: "Älä viitsi..."
The Summit Suomi -kisa käy kuumana kylmässä Norjan vuoristossa. Nicola tiputettiin kisasta juuri ennen finaalia. Likaise231308Sofia Virralla ja Minja Koskelalla ei mitään käsitystä terveyskeskusmaksuista!
Vasemmistopimut Sofia ja Minja täysin ulkona sote asioista, ei minkäänlaista käsitystä edes mittaluokasta, missä terveys901184Juusolle sataa vihaisia viestejä hoitajilta ja loput nauravat hänelle
Ei löydy montaakaan, joka kehuisi Juuson toimintaa ministerinä: "Selvä enemmistö Juuson päivitykseen reagoineista on su146963Persuehdokas uhkasi tappaa "jätkän" ja ravintolayrittäjän
Kuuntele tästä kuinka meuhkaa. https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/4eb3034d-48c5-4f31-b53c-42be3dc9607c70961- 92851
Sofia Virta vertasi Karjalan evakoita nykymatuihin
Vihreiden puheenjohtaja Sofia Virta avasi sanaisen arkkunsa, eli tyhmyyden tynnyrinsä, valtiovarainministeri Riikka Purr185805Rokotevastaiset aiheuttaneet lasten kuolemat USA:ssa, eivätkä pyydä anteeksi
Jo kaksi lasta kuollut tuhkarokkoon Texasissa, koska rokotevastaiset ovat toimillaan tuhonneet suojaavan rokotekattavuud207769