Uteliasuuden vuoksi ajattelin avata tällaisen keskustelun lähinnä pojille.
Eli mitkä ovat ne asiat, joita te tytöissä arvostatte, esimerkiksi luonteenpiirteitä?
Sekä mitä asioita ette niinkään arvosta?
Kiitos vastauksistanne näin etukäteen,
White Demon
Mitä asiota arvostelette ja arvostatte tytöissä?
7
231
Vastaukset
Arvostan;
-ystävällisyyttä,
-rauhallisuutta,
-ymmärtäväisyyttä,
-ulkonäköä (tosin ei kovin tärkeä, kunhan on luonne kohdallaan),
-hyviä elämäntapoja (esim. Tupakointi ei hyvä),
-omia mielipiteitä,
-taiteellisuutta (ei mikään pakollinen, mutta pidän taiteilija tyypeistä),
-älykkyyttä
En arvosta;
-äkkipikaisuutta,
-levottomuutta,
-huonoja käytöstapoja,
-huonoja elämäntapoja,
-väliinpitämättömyyttä,
-pinnallisuutta
Tässä oli jotain, keksisin varmaan lisää jos miettisin kauemmin.Uteliaisuutta.
Ranskan keisari Napoleonilla oli orjia. Myös naispuolisia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1281276
- 1181107
Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap97924- 113847
Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä
Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa271788- 48705
Kalateltta
Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi18687- 44649
- 28627
- 49599