Olen 18-vuotias lukiolainen, joka haluaisi pikkuhiljaa alkaa muuttaa omilleen ja aloitella "omaa elämää" niin sanotusti. Etsiskelen halpaa vuokra-asuntoa/huonetta (vuokra mieluusti välillä 200-350€/kk) ja kämppistä, joka voisi tulla asumaan ja pitämään seuraa samalla! Asunto voisi olla missäpäin PK-seutua, kunhan on tarpeeksi hyvät yhteydet Helsinkiin kaikkina päivinä.
Olen sosiaalinen ja vastuuntuntoinen henkilö, joka pyrkii aina täyttämään velvollisuutensa. Teen tällä hetkellä pientä osa-aikatyötä, mutta kesälle on taattuna puolen vuoden työpaikka. Tämän jälkeen pyrin työllistymään opintojeni ohessa osa-aikaisena jälleen. Olen varma, että yhdessä työstä saadun palkan ja opintotuen avulla pystyn vuokrani maksamaan.
Tykkään todella paljon pyöräilystä, matkailusta ja valokuvaamisesta. Politiikka on myös lähellä sydäntäni. Tykkään kokeilla myös erilaisia vähän eksoottisempia asioita, joten spontaanius on iso osa minua.
Jos sinulla on tarjota kämppä tai huone toistaiseksi opiskelijalle halpaan hintaan, niin pistä vain kommenttia tulemaan, niin voidaan sitten jatkaa keskustelua! Pistä kommenttiin perustiedot itsestäsi kuten ikä, mistä oot, mitä sinulla tarjota yms!
Kämppistä PK-seudulla
4
374
Vastaukset
- LukiolainenHki
Olen siis 18-vuotias miehenalku!
- veeonnela
Hei! Oon 21-vuotias tyttö ja asun Helsingissä Tapulikaupungissa, josta on 15 minuutin matka Helsingin keskustaan. Mulla on iso ja hieno kolmiokämppä ja kaks kissaa. Vuokra on vähän enemmän kuin mitä oot tohon toiveeseen laittanut nimittäin 579€ per naama. Olen hakenut keväällä kouluun ja nyt kesän aikana saan tietää että pääsenkö. Muuten olen ollut nyt toistaiseksi työtön. Kämpässä on kaksi juuri remontoitua vessaa ja parveke. SIjaitsee neljännessä kerroksessa eikä hissiä ole joten liikuntaa ainakin saa! Nykyinen kämppikseni muuttaa ulkomaille elokuun lopussa joten silloin vapautuisi huone.
Jos kiinnostaa niin ota yhteyttä mun sähköpostiin: [email protected] - LukiolainenHki
Ei todellakaan voi olla puolalainen.
- mitä123
mitä
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3076952Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill652079- 1751807
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä151307- 1121257
Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181691190Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie71166RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j541086Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411041Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.288982