Eli oon tämmöne 13v tyttö porist oon siis syntyny vuonna 2004.Oon menettäny neitsyyden mua vuoden vanhemman ikäsel pojal ja nyt on alkanu kaduttaa.siis tuntuu siltä et sinne meni lapsuus.Kaduttaa tosi paljon ja nyt ku mietin nii en ollu valmis menettää sitä viel,oon aina ollu sitä mielt et menetän sen neitsyyden vast 20 vuotiaan tai sit ku teen lapsii mut nyt ahdistaa tosi paljon!!!
Neitsyyden menettäminen
11
385
Vastaukset
- frfrdedeede
mee hoitoon ja leikkauta kalvosi ehjäksi!
- näin.kävi
Sinne meni
Ei voi mitään.
- seurasetä
Porissahan tämä on aivan jokapäiväistä,joten älä turhia ahistele.
- riennä.jo
Tehtyä ei saa tekemättömäksi, mutta kadu tekoasi ja riennä Jeesuksen ristin juurelle tunnustamaan syntisi ja tekemään parannus, niin Hänen sovintoverensä kautta Sinulla on anteeksiantamus. Siellä Porissa voit mennä vaikka Matti- pappi Vuolanteen juttusille.
- kuraattori_porista
Parempi harrastaa seksiä 13-vuotiaana kuin tehdä ilkivaltaa, haistella liimaa tai käyttää alkoholia. Tai ajaa mopolla.
Seksi on kuitenkin turvallinen harrastus, kun ehkäisystä huolehditaan. Nuorena se on vitsa väännettävä.
- Nääin2222
Mikä nykykersoja vaivaa?
Oliko edes "14-vuotias" karvainen ja parrakas mokkakikkeli Ahmed Abdullah Hassan?
- Zkdujdj636373
Mä oon 03 ja oon menettäny neitsyyde
- Käkkärää
Mitäs oot tommonen huora
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .974737Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631403173Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503135Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4062229Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2351378Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito111223- 761207
- 691132
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde301104Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1181020