Kysyn vaan miten tässä on näin käynyt netti tökkii koko ajan. Palvelinta ei löydy, hokee montakymmentä kertaa päivässä.
Resetoitu on. y
Modeemi on vaihdettu uuteen. Kaikki on kuulemma kunnossa, sanotaan.
Mutta ei nyt vaan ole ja ihmettelen.
Elisa viihdettä myyvät, vaan kun jankkaan että tahdon vain toimivan netin. Sitä eivät minulle saa. Ihmettelen syväti, keskustelu siirtyy sujuvasti siihen Elisa viihteeseen.
Olen ollut nyt Elisan asiakas 6 vuotta ja tämä ongelma alkoi tasan tarkkaan alkuvuodesta.
Kertokaa nyt viisaat mitä teen?
Hermot menee
4
215
Vastaukset
- ghjklyuio
Vaihda operaattoria.
Hei KotiKurnu!
Eihän netti nyt tuolla tavoin saa tökkiä. :/ Hoidetaan homma kuntoon ehdottomasti. Kirjautuisitko Palstallemme https://palsta.elisa.fi/ ja laita meille siellä yksityisviestillä tarkemmat asiakastiedot http://elisa.fi/palstatiimi , niin päästään asiaan käsiksi. Tietenkin palvelun pitää toimia Elisa Viihteen kanssa tai ilman. :)
Niina / Elisan sometiimi- SORETTU
yritä päästä äkkiä eroon siitä. menin onneton retkuun siitä. itsellä 3 eri poksia eikä yksikään toiminut kunnolla. kaikki asikaspuhelut vielä kaupanpäälle laskutettuna.onneksi nyt loppuu. ja nyt varmaan loppuu monelta muultakin elisan palvelut. johtajan möläytyksistä palkansaajien liiaan isoista palkoista.EN OLE ENÄÄN ASIAKAS EN TULE.
- Prrrrrkl
Tälläkin hetkellä on ihmeellisiä ongelmia. Kellokoskella ja Järvenpäässä häiriöitä, mutta ei mitään infoa tiedotteissa tai häiriökartassa. Häiriöilmoituksen yhteydessä oli mainittu "liittyy laajempaan ongelnaan". Mihin? Milloin kunnossa? Netti ollut poikki n. 12 tuntia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos nainen harrastaa seksiä
Useiden kanssa, miten se eroaa miesten mielestä siitä, jos miehellä on ollut useita s kumppaneita? Oletan että kaikki mi2432151Pihlaja-puulle
Illat on mulle pahimpia. En tiiä miks se olis vaan parasta yöstä toiseen nukkua sun kanssa ja herätä sun kasvoihin. Jos151420Päivieni piristys, missä olet?
Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei141376Kova karman laki
Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko3711245Kysymys Kuhmolaisille
Hei. Olen 32 vuotias nainen ja muutin Kuhmoon noin 12 vuotta sitten. Mutta nyt täytyy ihmetellä ihan ääneen että onhan t21938Savimajasta lääketieteen tohtoriksi - ja ei tikkua ristiin
”Jos ihminen muuttaa savimajasta tänne kerrostaloon länsimaisen elintason piiriin ilman että tarvitsee panna tikkua rist162828Ensi viikolla tulen takaisin
Ja käyn varmaan siellä monta kertaa. Monta mahdollisuutta nähdä jos olet siellä päin19796Olen valtavan ihastunut
Yritin sen sinulle viime viikolla kertoa, mutta liikaa muuttujia ja isoja tunteita, niin en kyllä ollut kovin selkeä.57736- 75732
Oon varma siitä
Että oot vain mun rahojen perään, nainen. Siks et kelpaa mulle, että joku helpompi. M-mieheltä101665