Ystävät,
olen surullisena lukenut näitä kirjoituksia täällä keskustelupalstalla. Olitpa sitten kummalla puolella tahansa, mielipiteesi ei oikeuta sinua kirjoittamaan toisista kirjoittelijoista halveksuvaan ja rakkaudettomaan sävyyn. Kaikki mitä on voitettu, on rakkaudella voitettu. Rakkaudettomuudella ei ole koskaan saavutettu, eikä koskaan saavuteta mitään hyvää vaan ainoastaan pahaa. Siksi meidän jokaisen on hyvä kiinnittää huomiota siihen, mitä me kirjoitamme ja missä sävyssä. Ystäväni, jos haluat viestisi perille, kosketa ihmisten sydämiä Jumalan rakkaudella, älä kovilla sanoilla.
Rakastakaa toisianne!
9
572
Vastaukset
- tervetuloa_uskomaan
Muista varmaan, Gudsbarn, kenelle Jeesus osoitti kovimmat sanat. Ne olivat niille, jotka pöyhkeilivät, olivat penseitä, olivat mielestään parempia uskovaisia, olivat enemmän oikeassa jne.
Olet toki oikeassa, mutta vaadit mahdottomia, koska itse Vapahtajakaan ei saanut tätä maaperää käännettyä. Rakastaa toki voi, ja pitääkin. Itse teen sen niin etäältä, etten saa niitä iskuja joita hauras kristitty ei tahdo kestää. "Et ole kristitty," Et ole oikealla tavalla uskomassa," Ai, sinäkin olet vielä seuraamassa."
Jumalan siunausta kuitenkin sinulle gudsbarn. Ajatuksesi on hyvä ja oikea. - JeesusOliTarina
Haistakaa vittu tekopyhät paskat. Laita oma nimi, niin uskon, että uskosi on vahva.
- Älä_epäile
Kyllä se kerran selviää meille kaikille, oliko tarina.
- VitsallaJaSauvalla
Kuka vitsaa saastää se kurittakasvaa käy niinkuin eriseura pursiseuralle jos vaan rakkaudesta lässyttää eikä synnille nimeä anna Alkaa muailman muoto ja synninraakaus näkkyyn Tullee helyt meikit ja Värjäätytpolkkatukat näkösälle juu
- Gudsbarn
Fariseukset tarvitsevatkin kovia sanoja eli nk. lain saarnaa, että heräisivät. Lain saarna onkin oikeaa rakkautta heitä kohtaan. Pääasia on, että mukana on rakkaus.
Fariseukset eivät ymmärrä parempi, he eivät tunne kristillisyys syvämpi kuin omaa parannuksen ja siksi näemme sellaisia hedelmiä. Elävä kristillisyyden saarna on kovempi kuin Lapin saarnasi, siksi kaikki perkeleitä tarvitsevat menee... Mutta Jumalan rakkaus, joka ihmisen voi kokeila uudestisyntymisen kautta - on ihan tuntematon nykyään...
- saatanansipilänsaatanans
Mä olen työntäny kikkelin lestan pilluun
- olisyksvähempi
harmi kun ei jäänyt sinne!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911117
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa113910- 125886
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten279679- 76658
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait74621Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64572Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54556Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist38520- 72483