Oikeita satanisteja?

pahakurki

Onkohan täällä oikeita satanisteja? Tarkoitan sellaisia, joilla esim. rikollisuus ja ihmisuhraus kuuluu uskonnon harjoittamiseen. Olen harkinnut alkavani perehtyä aiheeseen enemmän, mutta onkohan Suomessa tällaisia ryhmiä tai järjestöjä? Ja pliis, ei vastauksia jotka liittyy LaVeylaiseen tai setiläiseen leikkisatanismiin tai johonkin nojatuolissa filosofiaa lukeviin yliopistosatanisteihin...

6

514

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hgfhfgdh

Ei niitä oikein muunlaisia ole kuin sitä "leikkisatanismia", näitä rikollisjuttuja lähinnä keksitään vain myymään kristinuskoa herkkäuskoisille idiooteille ja elokuvateollisuuden tarpeisiin.

• rex.Satanas

Satanismi on saatananpalvontaa.
        Saatananpalvonta on satanismia.
        Laveylaisuus on paskaa.

• Vindex

Lähinnä tässä tulee mieleen sellainen satanistiryhmä kuin Order of Nine Angles (ONA, o9a). Materiaalia löytyy netistä ja varmasti suomessakin on ihmisiä jotka seuraa tuon ryhmän opetusta ja vihkimyspolkua mutta eivät pidä meteliä itsestään. Heidän järjestelmään kuuluu mm. kuukausien eläminen eristyksissä muusta maailmasta, kymmenien kilometrien juoksu/pyöräilyharjoitukset, eläminen vuosia peiteroolin kautta jossakin ääri/terroristijärjestössä, sekä ihmisuhrausten tekeminen. Eli kyse on aggressiivisesta ja elitistisestä ryhmässä jolla on oma ideologiansa, oma kertomakirjallisuus, oma musiikki jota jokainen opettelee laulamaan osana rituaaleja jne jne. Heidän kirjoja ovat mm. Hostia, Naos, Black Book of Satan, Deofel Quartet, Eulalia, Grimoire of Baphomet jne.

• okkult4

ONA on brittiläinen kultti

• hggfhgf

Onanoiko ne?

• Eigy

Sitä voi pyytää apuun. Eli siis, Onania auttaa, jos on esim. puutteessa.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 96
      1589
    2. Mitkä asiat

tekevät vaikeaksi kohdata kaivattusi?
      Ikävä
      74
      1394
    3. Rakas

Eihän se tietysti minulle kuulu, mutta missä sinä olet? 😠
      Ikävä
      50
      1317
    4. Miltä se tuntuu

Miltä se tuntuu havahtua, että on ollut ihmistä kohtaan, joka on rakastanut ja varjellut, täysi m*lkku? Vai havahtuuko s
      Ikävä
      104
      1208
    5. Pidit itseäsi liian

Vanhana minulle? Niinkö?
      Ikävä
      53
      1196
    6. SDP:n lyhyt selviytymisopas

1. Komitea on vastaus, oli kysymys mikä tahansa Jos maailma on muuttumassa tai jossain palaa, demari ei hätiköi. Ensin p
      Maailman menoa
      9
      955
    7. En mahda sille mitään

Olet ihanin ja tykkään sinusta todella paljon.
      Ikävä
      36
      817
    8. Joko olet luovuttanut

Mun suhteen?
      Ikävä
      60
      761
    9. Haluaisitko oikeasti

Vakavampaa välillemme vai tämäkö riittää
      Ikävä
      49
      754
    10. Mitä se olisi

Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?
      Ikävä
      41
      725
    Aihe