vanha 98 mauser alkaa olemaan siinä kunnossa ettei voi enään entisöidä.syöpymiä siellä täällä piipussa ulkopuolella liipasinkaaressa,pannassa.sinistykset aikaasitten kuluneet pois,tummia pisteitä ja laikkuja.millähän tommosta kannattaisi kotioloissa ruveta restauroimaan ettei menetä arvoaan lopullisesti?itse jonkinasteisena seppänä liottaisin osat annitroolissa(fosforihappo) jonka jälkeen kevyt hionta vesissä 800-1000 paperilla ja lopuksi kiillotus lumppulaikalla tahnan kera.entäpä sitten kun jää pientä kraateria syöpymiin.ja kannattaako ja miten yrittää itse sinistää tai käsitellä osasia?super sini,onko mistään kotoisin?onko muita käsittelyaineita joilla sais kivan tummahkon pinnan joka ei lähde tuulenmukana?jos jollain on parempia ideoita,otan niitä mielelläni vastaan.
kiväärin parantaminen?
pyssykuntoon
0
122
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!
Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.948086- 1743782
- 533289
Missä Sanna nyt suvaitsevaisuus?
Tekijä on nyt kuitenkin jotain muuta kuin suomalainen niin eikös nyt pitäisi suvaita kulttuuri eroja ja rakastaa tekijä2552541- 482175
- 422035
Mieleenpainuvin hetki kaivattusi kanssa.
Mieleenpainuvin hetki kaivattusi kanssa. Millainen se oli?291970- 481912
- 601788
- 191783