Passini täytyy uudistaa kun 5 vuotta mennyt vai täytyykö edes käydä otattamassa kuvat ? ( entisiä on )
Missä Kotkassa edullisimmat passikuvat
21
3959
Vastaukset
- Eikaitsuurtaeroa
Passikuva ei saa olla yli 6kk vanha. Ei kait niillä kuvaamoilla suurta hinta eroa ole, ei sitä passiakaan kannata ottaa jos kuvanottaminen muodostuu hinnaltaan jo ylitsepääsemättömäksi.
- pitääkse
Sitte vaihtaa 6kk.välein jos ei kerran saa olla yli 6kk vanha?
- Ymmärsitköjo
pitääkse kirjoitti:
Heh, heh. Kun haet uutta passia, passikuvasi joka laitetaan sinun passiisi, ei saa olla 6kk vanhempi kuva sinusta.
- Vippaakokupolissa
pitääkse kirjoitti:
Ei siihen passiin pässi vaihdeta kuvaa 6kk välein.
- nomistässen
Tietävät että on yli 6.kk.vanhat eivät varmaan mistää vai onkos niissä parasta ennen päiväys????
- Siitätietää
nomistässen kirjoitti:
Tietävät että on yli 6.kk.vanhat eivät varmaan mistää vai onkos niissä parasta ennen päiväys????
No siitä kun passikuvaaja lähettää passikuvasi digitaalisena kuvana poliisilaitokselle. Näkyy sekunnilleen monelta lähetetty.
- Eihänniitä
Tarvitse välttämättä lähettää voihan ne paperikuvat viedä myös itse niinkuin tein ja olivat reilut 2v.vanhat hyvin kelpasi
- Äläkyseleturhia
Eihänniitä kirjoitti:
Tarvitse välttämättä lähettää voihan ne paperikuvat viedä myös itse niinkuin tein ja olivat reilut 2v.vanhat hyvin kelpasi
Mitäpä sitten kyselet, vie vaikka mummosi rippikuva omana kuvanasi, kun ne on kerran niin tyhmiä ja säännöistä piittaamattomia.
- MISTÄSÄÄNNÖISTÄ
Kerroppa hyvä ystävä ne säännöt mistä nyt toitotat
- Säännötlöytyy
MISTÄSÄÄNNÖISTÄ kirjoitti:
Kerroppa hyvä ystävä ne säännöt mistä nyt toitotat
Poliisi, passin hakeminen, passin hakemisen lisätietoja. Sieltä löytyy jos osaat lukea.
- onkaitvälii
Eroja on paikoissa ja sen eron rahasummasta vaikka menisin pullakahville
- Tarkkana
Ei muuta kuin sitten kahvipullalle. Jos erotuksen jälkeen menet autolla kahvipullalle, voi mennä helposti miinukselle.
- korpinnatsatjakaikki
mää vein armeeja kuva vuodelt 1985 ja hyvin kelpas.
- muloli
Ylikessun jämät ei mitkään säälistä saadut korpin jämät
- autotonta
Pullakahville erotuksen sijaan ja työttömänä en omista autoa.
- ElämäPotkiiVatsassa
Laittoivat minun passiin mieheni kuvan ja omaani tyttäreni kuvan. Sanoivat virheen olevan tekninen. Ihmetyttää kyllä.
- Arkutauki
ElämäPotkiiVatsassa kirjoitti:
Laittoivat minun passiin mieheni kuvan ja omaani tyttäreni kuvan. Sanoivat virheen olevan tekninen. Ihmetyttää kyllä.
Minun passiini laittoivat ukkini kuvan, joka on kuollut jo v.76. Tyttären passiin laittoivat mummoni v.38 kuolleen siskon kuvan.
- Eerokakkonen
Karkkarista saa halvalla mutta kuva ja nimi on jonkun muun
- TykkääJaa
Facesta parhaat passikuvat Länsi Kotka selffii
https://i.ytimg.com/vi/nYhGHlr0V94/maxresdefault.jpg - Rahid21
Tarvitako sina uusi passi vai pelkka kuva?
- Yusufhussein
Mina haluta molempi. Musta naama pita ola kuvasa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1114359
- 793543
Oletko koskaan stalkannut kaivattuasi?
Jos olet, miten olet stalkannut? Jäitkö kiinni? Onko hän stalkannut sinua? Jos on, miten suhtauduit?843395Just alkoi ottamaan päähän
Miten voikin mennä näin, että koko päivän haluaa vain nähdä toisen ja lähelle. Sitten aivan salamana mieleen tulee kaikk223381Karhuryhmä
Kellään tarkempaa tietoa miksi ja missä karhuryhmä ollut? Perheväkivaltaa vai huumeperintää kenties taas?273286- 762954
Raisionkaaren koira hyökkäys
Taas nähtiin että koiriin ei voi luottaa. Eilen illalla vapaana ollut koira hyökkäsi Raisionkaarella kolmen henkilön kim662841"Mielipide: Äärivasemmiston uhka on otettava vakavasti"
Demokratia näyttäisi olevan Halla-aholle enemmänkin välttämätön paha kuin tavoiteltava asia. Väkivallan ihannointi ja m452800- 852749
Tapa jolla kohtelit minua viimeksi miellytti erityisesti
Osaat huomioida kauniisti ja katsot aina tilanteita yhteisen hyvän kannalta. Sitä arvostan erityisesti.852589