Konekoot ovat kasvaneet niin etteivät mahdu sillasta kulkemaan, ongelma varmaan kasvaa. Paino ei varmaankaan ole ongelma vaan kysymykseen tulee kaiteiden paikan siirto. Tässä tapauksessa silta on uusittu nykyaikaiseksi, betoniarkut,teräsniskat noin viisitoista vuotta sitten. Nyt maanviljelijät joutuvat pyytämään sillan leventämistä, mutta muut kuin maanviljelijäthän eivät levennystä tarvitse. Lisäksi on talouksia sillan toisella puolen joiden kulku päätielle ei kulje sillan kautta. Kuinkahan menee kustannusten jakautuminen kyseisessä tapauksessa ?
Yksityistien silta käy kapeaksi
Asiallistatietoa
1
216
Vastaukset
- Kaiteeton
Kotipaikan lähellä olevalla sillalla ei ole kaiteita ollenkaan, leveyttä riittää kun vaan renkaat mahtuu sillalle. Laiton varmaan yleiseen liikenteeseen, vaan niin on lyhytkin, että kerralla on pidempi yhdistelmä yli.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774672- 1801987
- 1321702
- 1481275
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161181- 351066
- 78963
- 52936
Hyvää huomenta!
Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as78892- 4868