kiikarit halvemmasta päästä

mielipiteitä_

Lintuvaruste Oy - heidän nettisivuillaan on nyt juuri joitakin kiikarimalleja alle 100:n hintaan. Itselläni ei ole minkäänlaisia kiikareita, mutta toisaalta olisi ihan kiva jos olisi, sillä esim. eilen katselin taivaalla isoja lintuja, joista yhden nyt voin varmuudella sanoa merikotkaksi, mutta ne viisi muuta... kun seudulla oli tavattu piekanoitakin esim. ja nämä eivät ihan yhtä suuria olleet... niin olisi ehkä ollut hyvä nähdä sinne muutamien kymmenien metrien korkeuteen hieman parempia tuntomerkkejä tai ulkomuotoa, jotta voisi edes arvailla.

Mutta siis asiaan palatakseni, niin jos joku sattuu vilkaisemaan tätä mainitsemaani sivustoa ja sattuu tietämään kyseisten kiikarimallien (Focus-merkkisiä) laadusta ja kyvyistä, niin olisi kiva jos tähän kommentoisi. Mikään extreme lintubongari en ole, mutta ihan kiva joskus olisi katsella vähän tarkemmin kaukana olevia...

6

336

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mielipiteitä_

No, kirjoitan vielä niistä viidestä suuresta linnusta... siitä päätellen että ne taivaalla pellon yläpuolella kaarrellessaan pitivät ennemminkin pitkän naukaisun tyylistä ääntä kuin kaklotusta, kyseessä olivat piekanat... tai ei ainakaan merikotkat.

• Tsiikari

Lintuvaruste on asiallinen liike, tuskin sillä ihan paskakiikareita suostutaan myymään, kun rinnalla on vertailtavina parin kolmen tonnin huippuvärkkejä.

• Binocularus_humanus

Osta Leica Noctivid , se ei ole hyvä se on paras.

• Moit! ...johtuu hintaista kannattaa katsella myös Nikonissa ja Olympusta. Itse ostin Nikonissa "taskukiikarit" noin sateen, mutta mallia en äkkiseltään muista..

• ..kirjoitusvirheet johtuu Google Android oikoluvusta, automaatista, jotabennpois sateen=satasen..

• Ponkary

LIDLissä on yllättävän hyvät kiikarit ja myös monoputkia löytyy. Hintakin kohdallaan.
      Merkki on Bresser. Ilmestyy silloin tällöin hyllyyn.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      89
      3328
    2. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      62
      3087
    3. Kuoleman pelko katosi

Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä
      Hindulaisuus
      433
      2560
    4. Myötähäpeä kun näkee sut,

tekisit jotain ittelles. Ihan hyvällä tämä!
      Ikävä
      80
      2363
    5. Viikonloppu terveiset kaivatulle

tähän alas ⬇️⬇️⬇️
      Ikävä
      80
      2323
    6. Jos sitä keittelis teetä

Ja miettis mitä mies siellä jossain touhuilee... ☕️
      Ikävä
      96
      2066
    7. Toiselle puolikkaalleni

Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j
      Ikävä
      40
      2016
    8. Huomenta ........

Huomenta 💗 Tiedän, että tuntuisit hyvälle.
      Ikävä
      12
      1666
    9. Kuhmolainen on selvästi kepun lehti

Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan
      Kuhmo
      20
      1663
    10. Ei mun tunteet

ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil
      Ikävä
      35
      1563
    Aihe