Fugen ainoat kerjäläiset ovat suomalaisia nuoria miehiä ! Mitä ihmeen luuseriporukkaa ovat nämä keskustan Mercadonan ja sillan ympäristössä pörräävät likaiset renttuasuiset nuoret örveltävät suomimiehet koirineen ? Ovatko nämä Suomi kuvaa mainostavat Kelan / työkkärin rahoittamia "työnhakijoita" vai mistä tienaavat elantonsa. Muutama niistä on vangittuna epäiltynä brittikerjäläisen taposta Malagan kentän ympäristössä. Tässä taas nähdään suomalaisten ja ruotsalaisten sivistystason ero, sillä varakkaat sveduthan asuvat Marbellan suunnassa ja välttävät leimautumista Fugen suomislummiin.
Fuengirolan renttukerjäläiset ovat suomalaisia !
8
711
Vastaukset
- FugeFuge
Miksi et kysynyt heiltä, koska mitä ilmeisimmin he eivät tämän palstan kautta sinulle vastaa ?
Onko muuten sinulla kaikki hyvin ?- Suomimainosta
Menepä itse kokeilemaan ja kerro sitten. Sen verran pahan näköisessä pöhnässä tai missä lie pilvessä meuhkaavat agressiivisien koiriensa kanssa, että kierrän aina kadun toiselta puolelta. Surkean näköinen on myös vähän siistimpi suomipoika, joka istuu useasti kerjäämässä bussiaseman luona.
 - Fugefuck
En mene itse koska en harrasta matkailua kohteisiin, joissa matkailee sinun kaltaisia keskustelupalstoille valittajia.

- viejadelvisillo
Asia on hyvin yksinkertainen; haluatko auttaa heita? Kyllá, sitten kysy heiltá suoraan. Et, pida huolta vain omista asioistasi. Suomalaisia ryyppáámássá ollut maailmansyrjá joten en ymmárrá miksi asiaa táállá kyselet??
- Suomieimainosta
Niille voisi hankkia jostain paikallisesta rautakaupasta köyttä. Tulisi halvemmaksi meille oikeille veronmaksajille.

- Suomimainosta
Kysynpä vaan, koska olen aina oikeassa.
- dfghjklq
siellä suunnalla on paljon huumeriippuvaisia,jotka aineiden puutteessa saattavat olla hyvinkin vaarallisia

- pasetpas
Yksi rentuista on koiratrimmaajan pito.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Päivi Räsänen vs. Abbas Bahmanpour
(Bahmanpour on imaami Helsingissä) Syyttäjä siis jahtaa edelleen Räsästä tämän H-puheista, joissa hän on ilmeisesti vaa1245211Demokratian uhka: Perussuomalaiset ja polarisoiva "me ja muut" -ajattelu
Laurence Rees varoittaa, kuinka demokratian heikkeneminen ja autoritaaristen liikkeiden nousu voidaan liittää "me ja muu1814945"Rauhanomainen" miekkari hesassa: "Eläköön aseellinen vastarinta" - lakana
Kyseessä on Suomen Palestiinalaisten yhdistyksen viime perjantaina järjestämä ”Hiljainen kynttiläkulkue Palestiinalaiste843428Palkansaajan oikeus nauttia työuransa hedelmistä
Työeläkejärjestelmä on verrattavissa pyramidihuijaukseen, jossa alemmat tasot, eli nykyiset palkansaajat, toimivat maksa1072976Monella äärivasemmistolaisella C-paperit armeijasta
Kuinka kävisi sodan tullen noille? Puolustusvoimat huomauttaa, että C-luokituksen saaneiden sijoittumisesta sodan aikan242302Onko rajojen kiinnipitäminen ihmisoikeuksien vastaista?
Maahanmuutosta puhutaan usein niin kuin kyse olisi vain numeroista ja rajoista. Kyse on kumminkin ihmisistä, jotka halua2371728- 991299
 Toivottavasti odotat minua
Koitan järjestellä asiani niin, että voin olla kanssasi. On valtava ikävä sinua.781280Huomenta naiselle
Toivottavasti tiedät, etten ole koskaan tuntenut ketään kohtaan näin voimakkaasti. Olen tietenkin meistä epävarma silti.741000Hurraa! Oon vihdoin vapaa J:stä
Poistin numerosi, poistin chattimme. En halua sua enää enkä odota sulta mitään.96937