Fugen ainoat kerjäläiset ovat suomalaisia nuoria miehiä ! Mitä ihmeen luuseriporukkaa ovat nämä keskustan Mercadonan ja sillan ympäristössä pörräävät likaiset renttuasuiset nuoret örveltävät suomimiehet koirineen ? Ovatko nämä Suomi kuvaa mainostavat Kelan / työkkärin rahoittamia "työnhakijoita" vai mistä tienaavat elantonsa. Muutama niistä on vangittuna epäiltynä brittikerjäläisen taposta Malagan kentän ympäristössä. Tässä taas nähdään suomalaisten ja ruotsalaisten sivistystason ero, sillä varakkaat sveduthan asuvat Marbellan suunnassa ja välttävät leimautumista Fugen suomislummiin.
Fuengirolan renttukerjäläiset ovat suomalaisia !
8
638
Vastaukset
- FugeFuge
Miksi et kysynyt heiltä, koska mitä ilmeisimmin he eivät tämän palstan kautta sinulle vastaa ?
Onko muuten sinulla kaikki hyvin ?- Suomimainosta
Menepä itse kokeilemaan ja kerro sitten. Sen verran pahan näköisessä pöhnässä tai missä lie pilvessä meuhkaavat agressiivisien koiriensa kanssa, että kierrän aina kadun toiselta puolelta. Surkean näköinen on myös vähän siistimpi suomipoika, joka istuu useasti kerjäämässä bussiaseman luona.
- Fugefuck
En mene itse koska en harrasta matkailua kohteisiin, joissa matkailee sinun kaltaisia keskustelupalstoille valittajia.
- viejadelvisillo
Asia on hyvin yksinkertainen; haluatko auttaa heita? Kyllá, sitten kysy heiltá suoraan. Et, pida huolta vain omista asioistasi. Suomalaisia ryyppáámássá ollut maailmansyrjá joten en ymmárrá miksi asiaa táállá kyselet??
- Suomieimainosta
Niille voisi hankkia jostain paikallisesta rautakaupasta köyttä. Tulisi halvemmaksi meille oikeille veronmaksajille.
- Suomimainosta
Kysynpä vaan, koska olen aina oikeassa.
- dfghjklq
siellä suunnalla on paljon huumeriippuvaisia,jotka aineiden puutteessa saattavat olla hyvinkin vaarallisia
- pasetpas
Yksi rentuista on koiratrimmaajan pito.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vakava rikosepäily Seinäjoella
Ilkka ei taaskaan tiedä mitään mutta hesalaiset kertoo: https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010959325.html412685Mitä on woketus?
Täälläkin hoetaan usein sanaa "woketus". Mitä se tarkalleen ottaen tarkoittaa? Ilmeisesti sen käyttäjät ymmärtävät sen k4132209Olet saanut kyllä tunnisteita
Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens212086Mies pakko olla rehellinen
Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau171845Oletko jo luovuttanut?
Joko olet luovuttanut kaivatun suhteen ja hyväksynyt, että mitään ei tule?1391746Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä - Hoivakotiin ei pääse, vaan joutuu selviytymään yksin
Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä… Hoivakoteihin sijoittamista vältellään, koska hoito on kallista ja hyvinvoin1371679Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen
Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat211163Hirvenmaitojuusto
Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,01132- 741049
Kerro mulle miksi juuri me
Kohdattiin? Tässä elämässä. Vaikka ollaan edelleen tutut tuntemattomat. Se on omituinen tunne.63935