Fugen ainoat kerjäläiset ovat suomalaisia nuoria miehiä ! Mitä ihmeen luuseriporukkaa ovat nämä keskustan Mercadonan ja sillan ympäristössä pörräävät likaiset renttuasuiset nuoret örveltävät suomimiehet koirineen ? Ovatko nämä Suomi kuvaa mainostavat Kelan / työkkärin rahoittamia "työnhakijoita" vai mistä tienaavat elantonsa. Muutama niistä on vangittuna epäiltynä brittikerjäläisen taposta Malagan kentän ympäristössä. Tässä taas nähdään suomalaisten ja ruotsalaisten sivistystason ero, sillä varakkaat sveduthan asuvat Marbellan suunnassa ja välttävät leimautumista Fugen suomislummiin.
Fuengirolan renttukerjäläiset ovat suomalaisia !
8
716
Vastaukset
- FugeFuge
Miksi et kysynyt heiltä, koska mitä ilmeisimmin he eivät tämän palstan kautta sinulle vastaa ?
Onko muuten sinulla kaikki hyvin ?- Suomimainosta
Menepä itse kokeilemaan ja kerro sitten. Sen verran pahan näköisessä pöhnässä tai missä lie pilvessä meuhkaavat agressiivisien koiriensa kanssa, että kierrän aina kadun toiselta puolelta. Surkean näköinen on myös vähän siistimpi suomipoika, joka istuu useasti kerjäämässä bussiaseman luona.
- Fugefuck
En mene itse koska en harrasta matkailua kohteisiin, joissa matkailee sinun kaltaisia keskustelupalstoille valittajia.
- viejadelvisillo
Asia on hyvin yksinkertainen; haluatko auttaa heita? Kyllá, sitten kysy heiltá suoraan. Et, pida huolta vain omista asioistasi. Suomalaisia ryyppáámássá ollut maailmansyrjá joten en ymmárrá miksi asiaa táállá kyselet??
- Suomieimainosta
Niille voisi hankkia jostain paikallisesta rautakaupasta köyttä. Tulisi halvemmaksi meille oikeille veronmaksajille.
- Suomimainosta
Kysynpä vaan, koska olen aina oikeassa.
- dfghjklq
siellä suunnalla on paljon huumeriippuvaisia,jotka aineiden puutteessa saattavat olla hyvinkin vaarallisia
- pasetpas
Yksi rentuista on koiratrimmaajan pito.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yritykset verolle ja yritystuet 10 mrd. eur/v pois
Kiristämistapauksissa yrityksille sanotaan hei hei. Suomi ei tarvitse yhteiskunnan rahoilla "yrittämistä". Yhteiskunta v1942645Riikan perintö: ennätysvelka, ennätystyöttömyys ja ennätysverotus
Tavallisen keskituloisen suomalaisen verotus on kireintä vuosikymmeniin, ja ensi vuonna palkansaajien käteen jää vieläki482567- 1182274
Sannalta jälleen fiksu lausunto johtamisesta
"I used to think the best argument would win – but real leadership means listening, understanding where people come from702222Riikka se runnoo työttömyyttä lisää
Menkää töihin! "15–74-vuotiaiden työttömyysasteen trendiluku oli lokakuussa 10,3 prosenttia. Työttömiä oli yhteensä 276712085Sanna Antikainen (ps) : Vornasen pyssy suututti demarit
https://www.suomenuutiset.fi/sanna-antikaisen-kolumni-vornasen-pyssy-suututti-demarit-mutta-kuka-puhuu-totta/ Vornasen402080Hallinto-oikeus totesi Sysmän kunnanjohtajan potkut laittomiksi (YLE Lahti 24.11.2025)
Että näin sitten: Hallinto-oikeus totesi Sysmän kunnanjohtajan potkut laittomiksi – valtuuston päätös nurin ja 50 000 la711532- 1451413
Poistettuun aloitukseen
Ei se mulle ollut varmastikaan. En usko vaik sille tuntuukin että oisit voinut olla eräs. Mut niin mäkin pelkään. Ei241187- 641115