Fuengirolan renttukerjäläiset ovat suomalaisia !

Suomimainosta

Fugen ainoat kerjäläiset ovat suomalaisia nuoria miehiä ! Mitä ihmeen luuseriporukkaa ovat nämä keskustan Mercadonan ja sillan ympäristössä pörräävät likaiset renttuasuiset nuoret örveltävät suomimiehet koirineen ? Ovatko nämä Suomi kuvaa mainostavat Kelan / työkkärin rahoittamia "työnhakijoita" vai mistä tienaavat elantonsa. Muutama niistä on vangittuna epäiltynä brittikerjäläisen taposta Malagan kentän ympäristössä. Tässä taas nähdään suomalaisten ja ruotsalaisten sivistystason ero, sillä varakkaat sveduthan asuvat Marbellan suunnassa ja välttävät leimautumista Fugen suomislummiin.

8

638

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • FugeFuge

Miksi et kysynyt heiltä, koska mitä ilmeisimmin he eivät tämän palstan kautta sinulle vastaa ?
      Onko muuten sinulla kaikki hyvin ?

• Suomimainosta

Menepä itse kokeilemaan ja kerro sitten. Sen verran pahan näköisessä pöhnässä tai missä lie pilvessä meuhkaavat agressiivisien koiriensa kanssa, että kierrän aina kadun toiselta puolelta. Surkean näköinen on myös vähän siistimpi suomipoika, joka istuu useasti kerjäämässä bussiaseman luona.

• Fugefuck

En mene itse koska en harrasta matkailua kohteisiin, joissa matkailee sinun kaltaisia keskustelupalstoille valittajia.

• viejadelvisillo

Asia on hyvin yksinkertainen; haluatko auttaa heita? Kyllá, sitten kysy heiltá suoraan. Et, pida huolta vain omista asioistasi. Suomalaisia ryyppáámássá ollut maailmansyrjá joten en ymmárrá miksi asiaa táállá kyselet??

• Suomieimainosta

Niille voisi hankkia jostain paikallisesta rautakaupasta köyttä. Tulisi halvemmaksi meille oikeille veronmaksajille.

• Suomimainosta

Kysynpä vaan, koska olen aina oikeassa.

• dfghjklq

siellä suunnalla on paljon huumeriippuvaisia,jotka aineiden puutteessa saattavat olla hyvinkin vaarallisia

• pasetpas

Yksi rentuista on koiratrimmaajan pito.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vakava rikosepäily Seinäjoella

Ilkka ei taaskaan tiedä mitään mutta hesalaiset kertoo: https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010959325.html
      Seinäjoki
      41
      2685
    2. Mitä on woketus?

Täälläkin hoetaan usein sanaa "woketus". Mitä se tarkalleen ottaen tarkoittaa? Ilmeisesti sen käyttäjät ymmärtävät sen k
      Maailman menoa
      413
      2209
    3. Olet saanut kyllä tunnisteita

Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens
      Ikävä
      21
      2086
    4. Mies pakko olla rehellinen

Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau
      Ikävä
      17
      1845
    5. Oletko jo luovuttanut?

Joko olet luovuttanut kaivatun suhteen ja hyväksynyt, että mitään ei tule?
      Ikävä
      139
      1746
    6. Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä - Hoivakotiin ei pääse, vaan joutuu selviytymään yksin

Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä… Hoivakoteihin sijoittamista vältellään, koska hoito on kallista ja hyvinvoin
      Maailman menoa
      137
      1679
    7. Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen

Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat
      Tv-sarjat
      21
      1163
    8. Hirvenmaitojuusto

Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,
      Ruoka ja juoma
      0
      1132
    9. Vanhentunut runsaasti.

Ei hyvä juttu. Mieheltä pötkylänaiselle.
      Ikävä
      74
      1049
    10. Kerro mulle miksi juuri me

Kohdattiin? Tässä elämässä. Vaikka ollaan edelleen tutut tuntemattomat. Se on omituinen tunne.
      Ikävä
      63
      935
    Aihe