Vaimo tuli eilenillalla töistä klo 21.00 jälkeen. tyhjäsin äsken pesukoneen. Silellä oli vaimon pikkuhousut.Pamahahti seisomaan. Eilinen ilta tuli mieleen. Ei maha mittään
pikkuhousut
8
7066
Vastaukset
- liukkaiölaolit
Se oli ollut illalla panemassa jonkun kanssa, kotiin tultuaan laittoi spermat setti kalsarit pyykkiä.
- jorpakyyseppi
Tuskin ollut. Vaimo on niin ruma, että sen kohdalla korpitkin ottaa korkeutta
Vaimo meni juosten siskonsa luokse kylään. Olin saunassa kun hän tuli takaisin. Heitti kaikki vaatteensa lattialle ja tuli saunaan kanssani. Laittelin lenkkivaatteen saunan jälkeen pesukoneeseen. Huomasin pikkareiden jääneen matkalle.
- mies-uudeltamaalta
Varmaan hiertäny ikävästi niin joutunu ottaa ne pois ;)
mies-uudeltamaalta kirjoitti:
Varmaan hiertäny ikävästi niin joutunu ottaa ne pois ;)
Joo kertoi ajaneensa työkaverin luona kuntopyörää. Siinä satulaa vasten varmaan saumat hankaa. Huomasinkin siinä pesulla nivustaipeissa hiertymiä. En kysynyt mitään. Hienoa että on ruvennut kuntoilemaan.
- mies-uudeltamaalta
Teitkö tarkempaa tutkimusta vaimosi iholle / sisälle, että olikohan (hiki)karpaloita näkyvissä, oliko meno ollut kovinkin antoisaa ja tuloksellista. Näin niinkuin urheilumielessä.
Se on hienoa että pysyy vireessä. Se on ikävä patistaa puolisoa lenkille. mies-uudeltamaalta kirjoitti:
Teitkö tarkempaa tutkimusta vaimosi iholle / sisälle, että olikohan (hiki)karpaloita näkyvissä, oliko meno ollut kovinkin antoisaa ja tuloksellista. Näin niinkuin urheilumielessä.
Se on hienoa että pysyy vireessä. Se on ikävä patistaa puolisoa lenkille.Kyllä minä sitä vaihvihkaa tutkin. Hikiseltä se näytti ja tuntui.
Olen tässä ajatellut etten kysele enempää. Lenkiltä tullessaan on aina niin kovin kiinnostunut myös minusta.
- mies-uudeltamaalta
Jos haluat leikkiä vaimon kanssa kissa ja hiiri leikkiä, niin sehän olisi hyvä heittää omat mällit alkkareihin ja huomauttaa et mitäs näissä oikein on (ellei löydy jo valmiiksi)... kattois miten vaimon ilme muuttuu ;). Vois saada jumppakaverin ;) (tai sit menettää sen).
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2131732Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1411455- 761283
- 541173
- 741075
- 109999
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva55970Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla7963Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53880- 82850