onko kellään ollet ongelmaa golf 3/vento tai polon lukkojen kanssa talvella.. nuppi nousee mutta ovi ei aukea?????? ongelma korjaantuu sillä että sinne lukon sisään asennutetaan semmoset pienet ylimääräiset jouset ja ovet alkaa aueta!!!!!
vw lukko ongelmat!!!
7
3120
Vastaukset
- polonen
täällä voke sivuilla on kyllä hyvät vinkit siitä, kuinka ongelmasta pääsee eroon.
Oven päätystä sellainen tulppa irti ja siitä suihkutat, vaikkapa aseöljyä suoraan lukkomekanismiin, niin ei jäädy enään. Muista tehdä tuo temppu aina sen jälkeen, kun auto on pesty tai vesikelin jälkeen alkaa pakastamaan uudelleen.
Tämän neuvon olen lukenut täältä ja eipä ole enään minua lukkojen jäätymien vaivannut.- ipa
kyllä,tulppa pois ja jotain laadukasta notkeaa sprey -öljyä sisään.ei ole itsellänikään lukot temppuillu juuri olleenkaan.itse olen käyttänyt wurth:n synteettistä teflonia.auto on passat.
- asent
ipa kirjoitti:
kyllä,tulppa pois ja jotain laadukasta notkeaa sprey -öljyä sisään.ei ole itsellänikään lukot temppuillu juuri olleenkaan.itse olen käyttänyt wurth:n synteettistä teflonia.auto on passat.
voi se vähän aikaa auttaa mutta ei se poista lukon sisältä kosteutta.. vaikka ottaa sen tulpan pois niin ei se öljy mene oikeaan paikkaan koska lukossa on semmonen muovinen väliseinä..... huom. jousen asennus auttaa siinä tapauksessa jos nuppi nousee ja ovet ei kuitenkaan aukee.. jousia saa esim. varaosista ja neuvoa voi kysyä vaikka pikahuollosta.. ps. vw asentaja
- jusu
asent kirjoitti:
voi se vähän aikaa auttaa mutta ei se poista lukon sisältä kosteutta.. vaikka ottaa sen tulpan pois niin ei se öljy mene oikeaan paikkaan koska lukossa on semmonen muovinen väliseinä..... huom. jousen asennus auttaa siinä tapauksessa jos nuppi nousee ja ovet ei kuitenkaan aukee.. jousia saa esim. varaosista ja neuvoa voi kysyä vaikka pikahuollosta.. ps. vw asentaja
No mikä totuus se sitten on,että paritalvea sai lukkojen kanssa temppuilla melkein joka aamu kun ei ovet auennut,ei mennyt kiinni,ja syksyllä tuttu neuvo että oven sivusta tulpat irti,ja aseöljyä niin perkeleesti.Tämän toimenpiteen tein marraskuussa,ja pariviikkoa sitten,eli kahesti tänätalvena,ja ovien kanssa ei ole ollut minkäänlaista ongelmaa,lukot toimii,lukkorunko toimii,ei minkäänlaista jäätymisongelmaa,ja monella tutulla vw omistajalla myös loppunut lukkojen kanssa temppuilu kun ovat tehneet samoin.Että toimii muka vähän aikaa?vähän tai kauan,ennemmin ruiskautan sillontällön aseöljyä,kun rupean virittelemään jotain jousia.
- joopa
asent kirjoitti:
kolmoskoppasen golffin ja venton lukot on ihan erilaiset kun nää passatin ja 4golffin ja niitä jousia asennetaan vaan poloihin.kyl se rasva menee siitä tulpan reiästä just sinne minne pitääkin eli ulkokahvan avausmekanismiin ja toimii.teille asentajille kun ei jää mitään muuta päähän kun noi kampanjat ja mitä maahantuoja on muka huomannut.
- tarpa
Passatin (-99)lukot ja ovet kyllä aukeaa pakkasella mutta ovet ei pysy kiinni.Lukkovivusto ilmeisesti jäätyy aukiasentoon.Olisko neuvoja?
- Andy
Omaani auttoi viime talvena aseöljy, tosin purin "ovipahvin pois jolloin sieltä löytyi lukon läheltä noin 80 mm kumitulppa jonka poistamalla sai suihkutettua mekanismin ja sylinterin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kansalla on oikeus tietää miksi persut pettävät
Koko kulunut hallituskausi on kysytty persuilta, minkä vuoksi he ovat pettäneet käytännössä jokaisen vaalilupauksen, ain607492Venäjän armeijan evp-upseeri: Armeija surkeassa tilassa, jonka läpäisee kaiken kattava
valehtelu. Venäläiset alkaneet pohtia julkisesti maan todellisia tappioita. Z-bloggari ja 3. luokan kapteeni (evp.) Mak1232916- 1421766
Kansalla on oikeus tietää mikä on SDP:n talousohjelma jolla maan talous
saadaan nousuun? Miksi puolue piilottelee sitä, vai eikö sitä ole? Tähän asti olemme vaan saaneet kuulla hallituksen ha651649Ammattiliitto 900 euroa/vuosi - Työttömyyskassa 72 euroa/vuosi
Ammattiliitosta eroamalla voi säästää jopa 800 euroa vuodessa. Mitä enemmän tienaat, sitä enemmän maksat liitolle. Esim1151458Miten voit olla niin tyhmä
että et tajunnut että sua vedätettiin? Tietäisitpä miten hyvät naurut on saatu. Naiselle1671394- 1301134
- 73827
Kyriake=Kirkko
Kirkko, Kyriake Kirkko-sana tulee kreikankielen sanasta Kyriake=Herran omat, Kristuksen omaksi kastettujen suuri joukko47802- 51707