Minä pidän.

sirusuvi

Olen 28 vuotias Suomalainen eronnut nainen, eroni syy oli että jäin kiinni itse teosta, mieheni saapui työreissultaan 2 päivää ennen kuin piti ja pahinta niin keskellä kirkasta päivää jolloin liikehdintää pihalla muutenkin joten rysänpäältä (tai alta) jäin kiinni. En haluaisikaan kelvata enää Suomalaisille miehille joilla on A huono itsetunto B epäkohteliaita naista kohtaan C pieni varustus D huonot sänkytaidot E laukeavat aina liian nopeasti (monien kanssa kokemusta) haluatko että jatkan tätä surullista listaa?

Mustat miehet: A Itsevarmoja B Kohteliaita C Valtavat kalut D ja ah niin hyvät otteet ja taidot E kestävyys jopa liiankin kanssa joskus (taju lähtee melkein tai ainakaan ei pysty jäsentäkään liikuttaa kun on koko korppa orgasmi krampissa) Anteeksi kurjaa teidän kannalta, onneksi meillä naisilla on mahdollisuus valita ja toisaalta taas kyllä teille naisia riittää ei kaikki halua elää niin kuin minä ja monikin ystäväni sanoo ettei ymmärrä mun mieltymystä mustiin vaan pitävät Suomalaista parhaana, älä siis itke suotta poika.

7

426

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • LumppuMikäLumppu

Call the care police. Ketä kiinnostaa?

• kelpaakellekäänlortto

Et taida kelvata Suomimiehelle enää yöntimojen kanssa pelehtimisen jälkeen. Pysy vaan mustissa makkaroissa.

• Hohhohhoijaa

Teit siis huorin. Oletko ylpeä? Kaikkihan tän näkee, että on provo.

• annastiina3

Tottahan tuo valitettavasti on. Suomalainen maatiais mies on kyllä todellakin kurja ilmestys. Mutta toista on nuo rotumiehet, tyyliikkäitä varmoja ja hyviä panemaan se on totta se. suomalainen mies vielä jos totuuden sanoo ovat surkeita pillittäjiä, valittavat joka asiasta ovat kotihiiriä ja sitten ihmettelevät kun vaimo kulkee vieraissa tai noh eihän niiden järki edes riitä siihen että vaimo kulkee vieraissa.

• Nuupakka

Onneksi Suomessa saa ihan itse valita kumppaninsa. Elä huoli, eiköhän me miehet pärjätä ihan mukavasti ilman sinuakin.

• Pthyi

Seittemän vuotta sit laitoin muijan pihalle ja maksoin hänelle osuuden talosta. Ne rahat meni muijalta taivaan tuuliin. Taisi rakastajat kadota samalla kun rahatkin. Itse asun tässä omakotitalossa josta ei ole enää velkaa ja koira on kaverina. Eläkkeeseen vielä 10 vuotta ja mukavasti menee. Ex-muijalla ei taida mennä ihan yhtä mukavasti siellä kunnan vuokrakasarmissa ja leipäjonossa että terveisiä vaan.
      ps. onhan se kauheeta kun on heikko itsetunto ja pieni muna mutta eipähän ole nälkä.

• vanhamies56

Kyllähän suomalainen nainen on pihi....siltä ei oikein saa....ei edes eka treffeillä, eri juttu on latinot,niillä tippuu heti housut jalasta,ilman korvausta ko. hommasta

mies yli 50nen

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä aiot tehdä uudenvuoden aattona

Mitä olet suunnitellut tekeväsi uudenvuoden aattona ja aiotko ensi vuonna tehdä jotain muutoksia tai uudenvuoden lupauks
      Sinkut
      208
      4575
    2. Marin sitä, Marin tätä, yhyy yhyy, persut jaksaa vollottaa

On nuo persut kyllä surkeaa porukkaa. Edelleen itkevät jonkun Marinin perään, vaikka itse ovat tuhonneet Suomen kansan t
      Maailman menoa
      104
      3313
    3. Väestönsiirtoa itään?

Ano "the Russo" Turtiainen sai poliittisen turvapaikan Venäjältä. Pian lähtee varmaan Nazima Nuzima ja Kiljusen väki per
      Helsinki
      88
      1807
    4. Ikävä sinua..

Kauan on aikaa kulunut ja asioita tapahtunut. Mutta sinä M-ies olet edelleen vain mielessäni. En tiedä loinko sinusta va
      Ikävä
      14
      1420
    5. Muistattekos kuinka persujen Salainen Akentti kävi Putinin leirillä

Hakemassa jamesbondimaista vakoiluoppia paikan päällä Venäjällä? Siitä ei edes Suomea suojeleva viranomainen saanut puhu
      Maailman menoa
      18
      1346
    6. Vuoden luetuimmat: Mikä on Pelle Miljoonan taiteilijaeläkkeen suuruus?

Pelle Miljoonan eläkkeen suuruus kiinnosti lukijoita tänä vuonna. Artikkeli on Suomi24 Viihteen luetuimpia juttuja v. 20
      Suomalaiset julkkikset
      24
      1263
    7. Riikka Purra sanoo, että sietokykyni vittumaisiin ihmisiin alkaa olla lopussa.

https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/be8f784d-fa24-44d6-b59a-b9b83b629b28 Riikka Purra sanoo medialle suorat sanat vitt
      Maailman menoa
      259
      1216
    8. Kuumalle kaivatulle tiedoksi

Tykkään susta!
      Ikävä
      52
      1190
    9. Lindtmanin pääministeriys lähenee päivä päivältä

Suomen kansan kissanpäivät alkavat siitä hetkestä, kun presidentti Stubb on tehnyt nimityksen. Ainoastaan ylin tulodesi
      Maailman menoa
      10
      1141
    10. Nyt musta tuntuu

Et alat päästämään kokonaan irti..
      Ikävä
      55
      1089
    Aihe