Mitähän tarkoittaa?
smleikkejä?
21
698
Vastaukset
- Smheikki
Smleikki on hurjaa puuhaa,sm tulee sanoista sido munasi,pahimmassa tapauksessa tulee kuolio ja kikuli tipahtaa pois.onko sitte kivaa täh?älkää hyvät ihmiset sitoko munaanne mitää mikä sinne oikeesti ei kuulu,unohtakaa smleikki ja olkaa normaaleja heteroja.
- 258746
Sairasta kommentointia. SM = suomen mestaruus.
- karskien-naisten
Ja oikeiden miesten leikkiä joka jää haaveeksi amisviiksipojilta ja tytteleiltä.
- kivaaonhei
Mukavia juttuja kun yhdessä sovitaan. Kokeiltu on! T neiti 24v
- nuorimiesvaillapiiskaa
ois kyllä jännittävää kokeilla!
- Oikeinkunnollaniin
Olisi varmaan tarvinnutkin oikein koivuniemen herraa:(
- Innokasvaari
Äsken netissä tutustuin aiheeseen ja tykästyin oitis,en ole edes tiennyt moisesta ihanuudesta,mitä mahtaa vaimo tuumata makuukammarin puolella kun vanhaherra on villillä tuulella..arki kun koittaa huomenna nii minä pappa hurautan saabillani poriin ja ostan kumikuulan suuhun ja jalkaraudat sekä kahleet.kunnon raipan hankin myös ja nahkasen esiliinan.leukadildoon pitää odotella seuraavaa eläkettäni.voi pojat miten odotan elämäni ensimmäistä sm sessiotani,ja ehkä vaimokin yllättyy.eläkepäivät on pelastettu nyt,se on loppuelämä pelkää sm herkuttelua.
- Innokasvaari
Tämä on taivaallista puuhaa tämä sm seksi,juuri saatiin 6tunnin sessio päätökseen ja pakarat on niin punaset että,myös vaimon kankut on hellänä.en olisi uskonut että kaltaiseni vaari vielä saa sarvensa kivikovaksi,onhan ikää jo78vuotta mutta sm seksin ansiosta olen nuortunut ainakin 40vuotta.ps.anustappi on aivan mahtava tuote
- n26vsatakunta
Innokasvaari kirjoitti:
Tämä on taivaallista puuhaa tämä sm seksi,juuri saatiin 6tunnin sessio päätökseen ja pakarat on niin punaset että,myös vaimon kankut on hellänä.en olisi uskonut että kaltaiseni vaari vielä saa sarvensa kivikovaksi,onhan ikää jo78vuotta mutta sm seksin ansiosta olen nuortunut ainakin 40vuotta.ps.anustappi on aivan mahtava tuote
Minä en kyllä kuutta tuntia kestäisi ja joo tappi tuntuu ihan kivalta jos se on riittävän pieni.
- Tsähä
Hei sinä n26v satakuntatar...kestäisitkö tunnin leikit?
- n26vsatakunta
Kyllä minä ainakin uskoisin niin :)
- paljaallepempulle
Olisikohan keppi paras aloittelijan näkökulmasta katsottuna?
- sportman-_-
SM=Suomen mestaruus
- Pumpattava_Barbara
Jakorasia olikin pumpattava barbara.
- kokenutspanker
hapsupiiska ja keppi parhaimpia. niillä saa hieman väriä
- naksniks
Kukas toi 24v. neiti mahtaa olla? Vois hieman leikkiä sen kanssa vaikka jo vappuna.
- Yrjööt
Ootte sairaita ällöjä !
- eijokapäiväherkkua
Piristävät elämää! Suosittelen :)
- tilattuon
Netistä saa tilattua aloittelijapaketteja.
- Arkapeppu
Sattu nii saatanasti,ja turvasanakin unohtu,tosin en sitä olis varmaa kyenny lausumaankaan kun suuhun iskettiin pesäpallon kokone kumikuula,ja persiiseen puolmetrinen jellydildo.en suosittele kellekää moista sairasta ja inhaa toimintaa.
- leikkiNyt
Luonnosta voi hakea ihka aidon vitsan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1621576Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä281546Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on701348Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2251252- 1281125
Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda1751096Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3271094Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️2271047Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3111040- 781036