Särkänniemi hype uutuuslaite 2017

särkkämarakatti

19

2744

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ssddfffff

      aika kova hyppyri öönn

    • hgvvvvbbn

      Kohta tuonne!

    • hgfdddddd
    • kkkkkkkkkkkkkkkkkkk

      Hypenautinnon pilasi jonotus pitkässä pimeässä tunnelissa, jossa haisi voimakkaalle kemikaalille. Mistään ei nähnyt, kuinka pitkä jono on. Ei nähnyt, että missä kohdassa ovat ensimmäiset jonottajat. Näki vain tunnelia jonkun matkaa. Jonotus oli tosi pitkä, koska hypeen mahtuu vain 12 ihmistä. Ja osa paikoista oli vieläpä tyhjiä, jos ei ollut kaveria viereen. Käytävällä ei ollut mitään arviota, kuinka kauan jonotus vielä kestää. Seinällä tulisi lukea, onko edessä tunnin, kahden vai kolmen jonotus (siis eri kohdissa tunnelia tulisi lukea, kauanko kyseisestä kohdasta jonottaminen suurinpiirtein vielä kestää). Hypen jonotus kesti erikoisen kauan, koska siihen tosiaan meni keskimäärin 10 henkilöä kerrallaan. Ei ollut toista vaunua, jota olisi voinut lastata toisen ollessa menossa. Tänään jonotus kesti arviolta tunnin, vaikka väkeä oli Särkänniemessä vähän (muihin laitteisiin pääsi jopa suoraan).

    • Friikki

      Hype ei ole ainutlaatuinen. Samanlaisia löytyy euroopasta toinen. aasiasta löytyy myöskin. Jenkkilästä löytyy viisi joista ensinmäinen avattiin viime vuosikymmenen puolella. Malliltaan tuo hype ei ole uusi. Musta hype ei ole huono hankinta, mutta Särkänniemen olisi kannattanut hankkia isompi rata intamilta Gerstlauerilta tai Mackilta. Hype olisi kannattanut hankkia motogeen tilalle. Lintsille tulee nyt neljä kertaa hypen mittainen hieman ylikin. Hype nousee 45 metrin korkeuteen Taiga tulee nousemaan 52 metrin korkeuteen. Särkänniemen laite hankinnat ovat yleensä olleet half pipen ja x välissä rahan haaskausta. Ipanaario sopi siihen trombin paikalle. Jet starin kohtalo oli todella surullinen. Joku pienempi puisto olisi ehkä halunnut sen.

      • Anonyymi

        Half pipe oli särkän paras laite ikinä!


    • Anonyymi

      Kertokaa millainen hype on. Uskaltaako siihen mennä? Onko se kuinka paha?

    • Anonyymi

      Siis tarkoitan miltä se tuntuu.

    • Anonyymi

      Kertokaa miltä se tuntuu. Minä hurjapää en jostain syystä ole uskaltanut kokeilla.

    • Anonyymi

      Oon ollu melkein kaikissa paitti en Hypessä.

    • Anonyymi

      Onko se paha/kauhee?

    • Anonyymi

      Onko hype hirveen paha oon menos varmaa 25 päivän pääst särkkään ja haluisin mennä hypee mutku oon nii nössö et en uskalla eniten mua pelottaa ne turvakaaret ku trokaiski heilun iha vi*usti VOIKO SIIT TIPPUU!? ps kumpi on hurjempi hype vai boom:)))

      • Anonyymi

        Ei tipu!Mun mielestä se oli kamala ,junker o kivempinkuin hype


    • Anonyymi

      Hype on hauska. Kannattaa kokeilla jos tuntuu siltä.

    • Anonyymi

      Junker on pahempi kuin Hype. Molemmissa oon käyny.

    • Anonyymi

      Ei oo paha kanttii kokeilla

    • Anonyymi

      Ei oo paha ainakaan mun mielestä

    • Anonyymi

      mennään mun kaverin kaa kesäl särkkään. Ollaan molemmat ihan hurjien laitteitten rakastajia mutta tää mun kaveri ei uskalla hypeen vaikka ❤️Tornado❤️, X ja Trombi menee mainiosti. Itse uskaltaisin hypeen ja haluaisin kaverinkini kokeilevan mutta hän sanoo yleensä " en uskalla ku ke turvakaaret on niin pienet". Vaikka toki taigassa (Linnanmäellä) on samanlaiset turvakaaret ja kyseinen ystäväni on Taigassa käynyt ja tykkäsi siitä😅. Mikä auttais?

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      110
      1937
    2. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      9
      1609
    3. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      13
      1549
    4. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      81
      1497
    5. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      151
      1445
    6. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      107
      1390
    7. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      23
      1347
    8. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      649
      1246
    9. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      16
      1177
    10. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      1128
    Aihe