Antoisa sijaisuus kyläkoululla 2

Sijaiskynttilä

Minna otti autosta talouspaperia ja käsilaukustaan kosteuspyyhkeitä. Poistin kortsun ja heitin sen tavarakontin alle. Minna kuivasi pillunsa ja halusi kuivata spermasta märän kullini. Minnan puhdistusoperaation aikana kalu alkoi jäykistyä uudelleen.
- Voi, kun meillä olisi aikaa enemmän, hän sanoi.
- Niinpä, vastasin.
Menimme autoon ja lähdimme takaisin.
- Käydään tankilla, niin on hieman ajan kulumiselle selitystä. Villelle voin sanoa, että sisko ei ollut kotona, Minna sanoi.
. Sopii, vastasin.
Juttelimme ajaessamme mahdollisuuksista ottaa uusiksi. Sivelin ajaessani Minnan pillua, koska hän ei ollut vielä pukenut pikkuhousuja ja sukkahousujaan. MInna sanoi yrittävänsä järjestää tilaisuuden nussimiseen vielä tämän ravintolareissun aikana.
- Haluan, että panet minua paljaalla ja lasket sisään, hän huokaili.
- Sopii minulle. Tuskin maltan odottaa, vastasin ja vedin sormeni hänen pillustaan. Minna puki pikkuhousut ja sukkahousut jalkaansa ja ajoimme huoltoasemalle.

Ravintolassa Ville, Liisa ja hänen miehensä, Markku, olivat hyvässä hönössä. Tanssitin vielä molempia seurueemme naisia ja Liisa alkoi käydä hyvinkin tuttavalliseksi ja ehdotteli jo intiimejä puuhia. Hymyilin ja sanoin, että katsotaan.

Ravintolasta porukka meni jatkoille Markun ja Liisan kotiin. Lupasin odottaa Villeä ja Minnaa, kunhan saisin keitellä kahvia. MInna hieman passaili juomistaan, mutta muut ottivat reippaasti menovettä. Markku alkoi jo välillä nuokkumaan. Liisa laittoi musiikin soimaan ja pyysi minua tanssimaan. Iskin Minnalle silmää ja lupauduin. Ville ei Minnan pyynnöstä huolimatta ollut tanssituulella. Hän tarjosi minulle olutta, mutta sanoin olevani selvä kuski loppuun saakka. Tanssimme Liisan kanssa muutaman pelin. Hän pyysi meitä jäämään yöksi. Ville halusi ehdottomasti jäädä. Hän lupasi auton minulle kotimatkaa, mikäli en haluaisi yöpyä. Lupasin miettiväni asiaa.

Ei aikaakaan, kun uni alkoi painaa porukkaa. Liisa raahasi tokkuraisen Markun makuuhuoneeseen ja Minna ja Ville menivät toiseen makuuhuoneeseen. Lupasin torkahtaa sohvalla . Minna kuiskasi korvaani, että en lähtisi vielä ajamaan.

Valvoin sohvalla ja kuuntelin, kun kuorsausta alkoi kuulua molemmista huoneista. Kuulin liikettä vierashuoneesta ja näin, kun Minna tuli hämärään olohuoneeseen. Hänellä oli päällään vain rintsikat ja pikkuhousut ja näytti syötävän hyvältä. Nousin sohvalta ja valtava seisokki iski päälle. MInna laski housujani ja siveli hellästi kivikovaa kyrpääni. Avasin hänen rintsikkansa ja nuolin hänen kovettuneita nännejään. Kumarruin ja laskin hänen pikkuhousunsa nilkkoihin. Minna nosti jalkaansa ja sain housut kokonaan pois. Hänen pillunsa oli kostea, valmiina ottamaan sisäänsä toisen kerran tämän reissun aikana minun kyrpäni.

- Odota vähän. Käyn tarkistamassa Markun ja Liisan tilanteen ja tuon samalla talouspaperia ja päällystakkini, MInna kuiskasi.

Hän levitti takkinsa lattialle ja laskeutui selälleen. Laskeuduin hänen viereensä ja vedin sohvalta peiton päällemme. Hyväilin Minnan jalkoväliä ja upotin sormeni hänen kosteaan vakoonsa. Hyväilin klitorista ja Minna imi kiihkeästi kaulaani. Levitin häen jalkansa ja ohjasin kyrpäni hänen pillunsa huulille. Työnsin hitaasti terskani hänen pilluunsa, jonka kyrpäni paksuus sai tuntumaan tiukalta. MInnan vaikerrus sekoittui Villen kuorsaukseen nussiessamme rajusti. Tunsin hänen laukeavan. En itsekään enää pystynyt pidättelemään, vaan laukaisin spermalastin syvälle Minnan pilluun. Makasimme tiukasti toisiimme kietotuneena ja annoin kyrpäni olla syvällä Minnan sisällä. Kuorsaus kuului edelleen tasaisena makuuhuoneesta. Tunsin kyrpäni veltostuvan hitaasti. Vedin kyrpäni hitaasti ulos ja Minna varmisti talouspaperilla, ettei kovinkaan suurta sotkua syntyisi. Siivosimme vaatteemme lattialta ja menimme vessaan pesemään elimemme. Siellä minulla alkoi taas seisomaan. MInna kävi alastomana tarkistamassa tilanteen muualla talossa ja palasi.

- Kaikki nukkuvat. Minä olen kyllä saanut kyrpääsi jo kahdesti ja lauennut yhtä monta kertaa, mutta jos haluat, niin saat panna vielä.
Hän kääntyi selin ja levitti jalkansa. Työnnyin häneen takaapäin. Puristelin MInnan suuria rintoja. Työntelin rajusti ja Minna vikisi nautinnosta. Puristin hänet tiukasti itseäni vasten ja laskin spermat hänen sisäänsä.

Lopetettuamme tarkistimme talon tilanteen. Kaikki muut nukkuivat.
- Haluatko vielä jatkaa kanssani? kysyi Minna.
- Jos vaan saamme tilaisuuden siihen, niin tottakai, vastasin.
- Laita muuten korkeakauluksinen pusero töihin. Kaulassasi on minun imujälkiä aika paljon, Minna sanoi.

Naurahdin ja sanoin hoitavani asian. Minna saattoi minut eteiseen. Siellä suutelimme ja vielä hyväilin MInnan pillua. Nojailimme toisiimme vielä pitkän tovin.
Sitten lopetimme ja pyysin Minnaa tai Villeä soittamaan, kun tarvitsevat kyytiä.

0

1997

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

      Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

      Luetuimmat keskustelut

      1. Kyllä suoraan

        Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
        Ikävä
        66
        1612
      2. Voisitko nainen kertoa mulle

        Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
        Suhteet
        162
        1359
      3. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

        Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
        Ikävä
        88
        1202
      4. Perustele miksi hän ei

        Ole sopiva sinulle
        Ikävä
        119
        1176
      5. Miehelle naiselta

        Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
        Ikävä
        46
        1064
      6. Mikä oli nainen

        Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
        Ikävä
        67
        828
      7. Miksi sinulla, nainen

        On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
        Ikävä
        104
        815
      8. Olen syvästi masentunut

        En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
        Tunteet
        90
        698
      9. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

        Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
        Maailman menoa
        184
        693
      10. Mitä vastaat jos

        Kysyn maanantaina jutteluaikaa ihan arkipäivisistä asioista, rauhassa? Koska nimittäin aion 😍
        Ikävä
        36
        644
      Aihe