Muistan vielä hyvin tuon helteisen kesän joskus 80- luvun loppupuolelta, olin taas hiipinyt puskiin kiikaroimaan kahta herkullisen näköistä naista jotka ahersivat päivisin auringon paahteisella mansikkamaalla kevyissä kesämekoissaan.
Nuo kaksi rehevää naista olivat ehkä vähän yli kolmekymppisiä, siis minusta vanhoja, mutta kuitenkin heidän iloiset naurunsa ja estottomat puheensa kiinnostivat minua.
He juttelivat paljon seksistä, eikä runkkaamisesta puhuminekaan ollut heidän suusta yhtään luonnottomalta kuulostava aihe.
Olin jo aamusta asti ollut metsässä kiikaroimassa kun he pyöräilivät iloisesti höpöttäen ja nauraen kohti mansikkamaata.
Kesähameet satulan yli hulmuten he polkivat hiekkatietä ja katselin kiihottuneena heidän lantionsa keinuntaa satulaa vasten.
Kun he olivat saaneet pyöränsä aseteltua puun runoja vasten varjoon ja astelivat kohti mansikkamaata, minä hiivin heidän pyöriensä luokse ja varovasti kumarruin nuuskimaan lähinpänä olevan pyörän satulaa.
Satulassa tuntui pepun tuoksu vahvana, siirsin nenääni etuosaa kohti ja siinä tuntui kiiman ja kirpeän pissan tuoksua...
Varovasti hiivin toisen pyörän luokse ja painoin nenäni sitä vasten, siinä oli sellainen kankainen pehmuste, vedin syvään henkeä ja pepun kohdalta tulvahti nenääni vahva paskainen pierun haju. Ilmeisesti siihen oli päässyt aamuista vahvaa kaasua aimo annoksia, kuvittelin hetken miltä olisi tuntunut jos olisi itse ollut siellä satulan tilalla, varmaan olisi ollut tukalaa kuunnella tyttöjen iloista naurua siellä hameen alla, mistä ei pakomahdollisuuksia olisi ollut...
Aika pysähtyi enkä enää saanut nenääni irti satulasta vaan haistelin vahvoja aromeja vuoroin etupäästä ja vuoroin pepun kohdalta, käteni hakeutuessa housuihini, vetäen sieltä kovan pojankullini päivänvaloon.
Havahduin ikävältä kuulostavaan räpsähdykseen, tytöt olivat hiipineet takaisin ja toinen otti minusta kuvan kun nenäni nuuski innoissaan satulaa ja paksuna seisova kaluni oli kädessäni, kiimatippoja kärjestään valuen.
Voi sinua poika parka, tsot tsot..., tämä tulee sinulle vielä hyvin kalliiksi, tytöt sanoivat melkein kuorossa.
En varmaan ikinä unohda heidän voitonriemuisia kasvojaan ja heidän hymyjään.
Vanhoiksi, yli kolmekymppisiksi naisiksi, siinä posket punoittaen ahdinkoani katsellessaan, he näyttivät hyvin kauniilta, sekä hyvin onnellisilta.
Mutta heidän kauniit kasvonsa näyttivät myös hyvin uhkaavilta, jääpuikot karsivat selkääni kun kuvittelin miten tästä uutisoidaan ja juoruttaisiin pitkin kesää....
Nyt oli minun vuoroni jäykistyä, samalla kun äsken niin uljaalta ja vahvalta tuntunut kyrpäni kutistui pieneksi ja orvoksi, pelkäksi nakiksi, joka yhdessä kanssani häpesi syvästi olemassa oloaan...
Kesäni mansikkatyttöjen seksileluna
3
3404
Vastaukset
- Setävain
tyllerö,,vittu.,, ;)
- Paskainenkäteni
Havahduin ikävältä kuulostavaan pierun räpsähdykseen. Nyt tulvahti nenääni vahva paskainen haju. Ilmeisesti housuihini oli päässyt aamuista vahvaa aimo annoksia. Aika pysähtyi ja paskainen kyrpäni oli kädessäni. Varovasti paskainen nenäni nuuski pojankullini vahvoja aromeja. Nyt oli housuihini päässyt kirpeän paskainen haju.
- mansikkasuu-
No halvalla taisit sitten kuitenkin päästä siitä...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475196- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131848Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh331221- 811214
- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984