Hei voisiko joku ennustaa minulle?

Justaghost

En tiedä ketkä täällä nykyään ennustavat, mutta voisiko joku teistä ystävällisesti kertoa mitä elämääni näkee?

On yksi poika, johon vuosia sitten olin ihastunut. Paras kaverini oli myös ihastunut häneen mutta poika ihastui minuun. Olimme paljon yhdessä ja onnellisia, kunnes riitaannuin ystäväni kanssa. Yritin saada ystäväni takaisin olemalla vähemmän pojan kanssa. Poika ei tiennyt yatäväni ihastuksesta.

Tuli tilanne, jolloin suuri joukko ystäviämme oli minua vastaan. Poika tällöin kaikkien edessä oli julistanut rakkauttaan minuun. Pelkäain hänen joutuvan ulkopuoliseksi kuten minä, joten yritin suojella häntä enkä ollut kuulevinanikaan.

Nyt vuosia myöhemmin, pojan elämä on mennyt vähän alamäkeen, mutta hänellä on tyttösytävä. Olemme viimeaikoina katselleet toisiamme silmiin kun muut eivät nää ja hän muutenkin tuntuu ilmestyvän kaikkialle minne menen. Yksin kotonani itken, kun olen vieläkin korviani myöten rakastunut häneen, mutta olen alkanut pelätä rakastumista. Mietin, mitä hän tuntee minua kohtaan, varmaan vihaa minua enemmän kuin mitään. En yhtään tiedä :(

Mitäköhän tästä tilanteesta voisi ennustaa? Onko tulossa konflikteja? Rakkautta? Hiljaisuutta? jos joku jaksaa vastata, kiitos jo etukäteen :) ❤

3

82

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hei!

Pitkästä aikaa vilkuilin täälläkin ja heti kun tekstisi luin, näin että sinulla ja pojalla toden totta on kipinää välillänne.

Konflikti voi olla tulossa nykyisen tyttöystävän kanssa, mutta ne ilmestymiset eivät ole millään tavoin sattumaa. Ne ovat tarkoituksellisia.

Kun tilanne sallii, niin ei muuta ku anna mennä.

• Justaghost

Kiitos paljon! :)❤

• kasniin

Pojallahan on tyttöystävä.
      Älä mene parin väliin, saat surua.
      Poika erotkoon tytöstään ensin jos haluaisi sinut oikeasti.
      Hän haluaa testata vaan viehätysvoimaansa eli älä lankea loukkuun.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Toiselle puolikkaalleni

Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j
      Ikävä
      49
      2288
    2. Pysy kaukana musta

Ja kaikista mun läheisistä. Oon tosissani.
      Ikävä
      26
      2023
    3. Katu täyttyy askelista...

Hyvää sunnuntaita ja hyvää jatkoa jos näin...Vettä sataa, mutta hyvä vaan, ainakin kasveille.
      Ikävä
      27
      1485
    4. Näin susta unta

Teit siinä temppuja ja kurkit huomaanko. Niinkuin sun tarttis sitä epäillä. Öitä tuimalle!
      Ikävä
      16
      1414
    5. Kuvaile kaivattusi

ulkonäköä. 💡
      Ikävä
      121
      1361
    6. Mitä hämminkiä Halkokarilla?

Poliiseja ja ambulansseja pyörii, laukauksia kuultu.
      Kokkola
      18
      1055
    7. Tiedätkö nainen sen tunteen

Kun toinen tulee jossain vastaan. Naama leviää hymyyn kuin hangonkeksi. Mulla on susta semmonen,tunne.
      Ikävä
      71
      954
    8. Kauniit ihmiset ei ole sinkkuja, se on karu fakta

Ihmisessä on lähes poikkeuksetta aina jotain vikaa jos hän pysyy sinkkuna pitkään. Sori kun sanon tän näin suoraan, mut
      Ikävä
      107
      904
    9. Mikset päästä irti ja hae apua

Mt ongelmiisi. En vaan voi ikinä enää luottaa sinuun, pelkään sinua ja toivon löytäväni jonkun muun. Rahaa sulla on saad
      Ikävä
      78
      876
    10. Kristinusko - epätoivoinen yritys pelastaa ihmiset jumalalta

Ei ole mitään sellaista, mitä pitää "pelastua". Lukuun ottamatta tietysti ”jumalan” (sen ei jumalan, joka väittää oleva
      Hindulaisuus
      333
      863
    Aihe