Onko nuorilla/nuorille jtn deittiappeja, joita ihmiset käyttää vai onko käytössä mitään? Käyttävätkö nuoret (alle 18-vuotiaatkin) tinderiä tai grindriä? Ite siis oon 17v ja aattelin et käyttääkö jotkut jotain tällasia ku ois kiva saada lisää kavereita tai sit jtn vakavampaa (ja kyl se touhuiluseurakin aina kelpaa)... Täällä ja etenki qruiserissa näyttää eniten vanhempaa (tai sit ei niin hyvännäköstä) väestöä pyörivän... Missä liikkuvat suunnilleen oman ikäset ´kundit? :P
Nuorten "deittisovellukset"??
18
9483
Vastaukset
- 17vturku
Ite 17v ja tinder-tili olemassa. Tein toisen face-käyttäjän ja laitoin sitte vähä eri iän... Ei oo kyllä paljoo tuottanu tulosta. Parhaimmat on heteroja, melkee kaikki loput rumia. Mut kannattaa silti yrittää!
- Upea_olla_sinkku
Haha sama. Siksi poistinkin koko sovelluksen. Yks kyllä tykkäs takas mutta varmaan tuli joku bugi tai joku niin se katos enkä päässy juttelemaan. Eikä hänkään kyllä aloittanut juttelua. Myöhemmin sitten poistin koko sovelluksen.
- Smuel
itellä sekä Grindr että Tinder
- Kylläsesiitäluonnistuu
Mene uimahalliin valitse sopiva poju ja seuraa sitä saunaan ja siitö se homma lähtee
- Anonyymi
Öö
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Öö
Etkö ole ennen saunassa nussinut? Kiihottaa ku muut katsoo.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Etkö ole ennen saunassa nussinut? Kiihottaa ku muut katsoo.
Tyyppä se on 17 💀 eli vielä ala ikänen
Näin vanhana olis kiva löytää joku nuori deitti tai touhu seuraa
- Anonyymi
Onks täällä 11v poikki
- Anonyymi
Tuu mun luo
- Anonyymi
Oom 13
- Anonyymi00014
14v on
- Anonyymi00015
15 v tyttönen tääl, ei oo paljoo kavereit nii aattelen jos täältä löytyis 😊 harrastan lenkkeilyy ja uimista. Olis kiva saada vaik ihan oikee ystävä 🤗🤗
- Anonyymi00019
Onhan tääl 16v poika vailla kavereita
- Anonyymi00016
Moi! Oisko tääl 013 porukkaa? Oon tyttö ja oon siis pan:) ois kiva löytää seuraa^^
- Anonyymi00021
Missä asut?
- Anonyymi00017
Lukeeko kukaan enään näit viestei?
- Anonyymi00018
Laita KIK ,nii saat viestiä
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Missä kokoomuksen naiset?
Hähmäistä ukkotarinaa kuultu koko viikonloppu. Kukaan ei ole kokoomuksessa edes yrittänyt pitää naisten puolta. Jopa933621Finland is now Petter place
Audin B-ryhmän ralliautolla saatiin kansa voimaan hyvin. Kiitos kokoomus huumoripläjäyksestä.292383Ilman Stadia Suomessa ei olisi kunnon lihajalosteita
HK, Helsingin makkaratehdas, Votkin, mitä näitä nyt onkaan. Böndellä ei ole kunnollisia jalostajia.1412028Toivon että kuulut elämääni
Mutta aika näyttää miten läheisesti. Lupaan kertoa jossain sivulauseessa, kun muutan paikkaa.34891- 44821
En unohda sua
En vaan unohda sua. Eikä se näköjään ole tarkoituskaan. Rakastan sua sitten omalla tavalla kauempaa kun mikään muu ei on30810Mahdatko ymmärtää sitä
Mä en selviä jollei me jutella kunnolla. Tarvitsen sua siihen. Etkä sä voi sitä tietää kun en ole ilmaissut mutta olen61775Jorma Lind kuollut
Ylen uutisankkurina 40 vuotta toiminut Jorma Lind on kuollut 85-vuotiaana. https://yle.fi/a/74-20230265 ARVl on näet4754- 40697
Kyllä nainenkin voi ottaa yhteyttä
Ja on ihan kiva jos ottaa yhteyttä mieheen. Minä ainakin olisin onnessani jos nainen ottaisi yhteyttä. mies87676