Onko nuorilla/nuorille jtn deittiappeja, joita ihmiset käyttää vai onko käytössä mitään? Käyttävätkö nuoret (alle 18-vuotiaatkin) tinderiä tai grindriä? Ite siis oon 17v ja aattelin et käyttääkö jotkut jotain tällasia ku ois kiva saada lisää kavereita tai sit jtn vakavampaa (ja kyl se touhuiluseurakin aina kelpaa)... Täällä ja etenki qruiserissa näyttää eniten vanhempaa (tai sit ei niin hyvännäköstä) väestöä pyörivän... Missä liikkuvat suunnilleen oman ikäset ´kundit? :P
Nuorten "deittisovellukset"??
11
8061
Vastaukset
- 17vturku
Ite 17v ja tinder-tili olemassa. Tein toisen face-käyttäjän ja laitoin sitte vähä eri iän... Ei oo kyllä paljoo tuottanu tulosta. Parhaimmat on heteroja, melkee kaikki loput rumia. Mut kannattaa silti yrittää!
- Upea_olla_sinkku
Haha sama. Siksi poistinkin koko sovelluksen. Yks kyllä tykkäs takas mutta varmaan tuli joku bugi tai joku niin se katos enkä päässy juttelemaan. Eikä hänkään kyllä aloittanut juttelua. Myöhemmin sitten poistin koko sovelluksen.
- Smuel
itellä sekä Grindr että Tinder
- Kylläsesiitäluonnistuu
Mene uimahalliin valitse sopiva poju ja seuraa sitä saunaan ja siitö se homma lähtee
- Anonyymi
Öö
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Öö
Etkö ole ennen saunassa nussinut? Kiihottaa ku muut katsoo.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Etkö ole ennen saunassa nussinut? Kiihottaa ku muut katsoo.
Tyyppä se on 17 💀 eli vielä ala ikänen
Näin vanhana olis kiva löytää joku nuori deitti tai touhu seuraa
- Anonyymi
Onks täällä 11v poikki
- Anonyymi
Tuu mun luo
- Anonyymi
Oom 13
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Erään T miehen viimeinen aloitus tänne
Moi Olen kirjoittanut täällä säännöllisesti yli 5 vuotta. Kaivannut kuten kuuluukiin, mutta myös unohdellut ja selvitel384777Sanna vaihteeksi Australian "60 minuuttia" ohjelmassa
Kansanvälinen superstaramme esiintyi tällä kertaa toisella puolen maapalloa esitettävässä ohjelmassa. Kiinnostus on kova1572692Yritykset verolle ja yritystuet 10 mrd. eur/v pois
Kiristämistapauksissa yrityksille sanotaan hei hei. Suomi ei tarvitse yhteiskunnan rahoilla "yrittämistä". Yhteiskunta v1052239Sanna Antikainen (ps) : Vornasen pyssy suututti demarit
https://www.suomenuutiset.fi/sanna-antikaisen-kolumni-vornasen-pyssy-suututti-demarit-mutta-kuka-puhuu-totta/ Vornasen221744Yritän saada sinut pois mielestäni ja ajatuksistani nainen
Turhaan. Mitä enemmän yritän, sitä enemmän haluan sinut ja sinua. Miten voitkaan olla niin ihana ja tuntua niin hyvältä.781726Riikka se runnoo työttömyyttä lisää
Menkää töihin! "15–74-vuotiaiden työttömyysasteen trendiluku oli lokakuussa 10,3 prosenttia. Työttömiä oli yhteensä 276251507Nyt meni maku vas.liittoon, kun vaativat minimituntipalkkaa lakiin
Sehän tarkoittaa samalla myös maksimituntipalkkaa, koska kun laki on kerran laadittu, niin sitä on vaikea muuttaa. Työma671465- 821454
- 731428
Mun on pakko uskaltaa
Mikäköhän olisi pahin skenaario, jos vain laittaisin hänelle viestin, et haluan jutella meistä? Se, että hän vastaisi, e821401