Eurajokeen liittymine

Kirkonpenkist

Älkkä uskok sit ko ne kaks muija väittävä et he ova ehdottannu eurajoeliitost. Ei nimittäi pir paikkas. Ottava miälelläs kunnia kaikist hyvist jutuist aika röyhkeesti

11

619

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • SitoutumattomatYhdessä

      No kerroksää sit mikä on se totuus?

      • Tietoaon

        Mä voin kertoa. Se oli se sitoutumaton mies.


      • SitoutumattomatYhdessä

        Jaa eka yhteydenotto. Ei pidä paikkaansa. Hänen omien sanojensa mukaan kannatti heti kun asiasta ensimmäisen kerran kuuli. Eikä sitoutumatonkaan enää ole ole oikeasti vaan listalla olevien talutusnuorassa.


      • mikkomarttilaLuvia
        SitoutumattomatYhdessä kirjoitti:

        Jaa eka yhteydenotto. Ei pidä paikkaansa. Hänen omien sanojensa mukaan kannatti heti kun asiasta ensimmäisen kerran kuuli. Eikä sitoutumatonkaan enää ole ole oikeasti vaan listalla olevien talutusnuorassa.

        Edellä kerrottu pitää paikkans kyl... Ja, ei kenenkään, siis kenekään kande luulla et oon jonkun talutusnuorassa. En vaan aikanaan siit asiast halunnu hirveest melskata... koitin katsoo lopputulemaan mis ollaan, siin ollaa ja oon tyytyväinen.


      • mikkomarttilaLuvia
        SitoutumattomatYhdessä kirjoitti:

        Jaa eka yhteydenotto. Ei pidä paikkaansa. Hänen omien sanojensa mukaan kannatti heti kun asiasta ensimmäisen kerran kuuli. Eikä sitoutumatonkaan enää ole ole oikeasti vaan listalla olevien talutusnuorassa.

        Usko vaa säki marakatti, en o kenenkää ohjaukses, enkä mene... mut onneks mun sanomisii kuunnellaa...


      • O.W.Kuusinen
        mikkomarttilaLuvia kirjoitti:

        Usko vaa säki marakatti, en o kenenkää ohjaukses, enkä mene... mut onneks mun sanomisii kuunnellaa...

        Kyllä sinä kepulaisten talutusnuorassa olet Luvian torillakin kekkaloit vihreä kepupipo päässä. Jos et isäntiäsi tottele tulee Päivömaa antaa tukkapöllyä ja heittää liinasesi vessapönttöön.


      • Reksiii
        O.W.Kuusinen kirjoitti:

        Kyllä sinä kepulaisten talutusnuorassa olet Luvian torillakin kekkaloit vihreä kepupipo päässä. Jos et isäntiäsi tottele tulee Päivömaa antaa tukkapöllyä ja heittää liinasesi vessapönttöön.

        Yhtää kepulaist en ole vielä nähnyt joka tekisi niinkuin itse parhaaksi näkee. Tai luvialaiset Luvian etua. Tekevät niinku reksi käskee. Sillai kai.


      • gtsitruunal

        Aika hiljast on ollu poliittisella rintamalla, joten sehän kertoo vain sopuisasta elosta. Ei se välttämättä sitä tarkoita, että kukaan kenenkään talutusnuorassa olisi. Vihreä pipo torilla ei kylläkään mitään talutusnuorasta todista.


      • O.W.Kuusinen
        gtsitruunal kirjoitti:

        Aika hiljast on ollu poliittisella rintamalla, joten sehän kertoo vain sopuisasta elosta. Ei se välttämättä sitä tarkoita, että kukaan kenenkään talutusnuorassa olisi. Vihreä pipo torilla ei kylläkään mitään talutusnuorasta todista.

        Eikös se niin ole, että kenen leipää syöt sen lauluja laulat ? Jos kantaa puolueen tunnuksia on myös sen johdolle silloin lojaali ja hyväksyy linjan. Juutalaisetkin joutuivat kantamaan aikoinaan Natsi-Saksassa Daavidin tähteä takissaan syntyperänsä ja uskontonsa takia. Miksi kepulainen pistää vihreän pipon päähänsä ? minun tietääkseni hän on silloin lojaali keskusta-aatteelle ja kannattaa nykyistä puoluejohtoa ja sen linjaamia asioita, mikä ei enää ole missään tekemisissä ns: vanhan Alkiolaisuuden kanssa jossa köyhän ja kurjan asiatkin otettiin huomioon. Aika hiljaista on kyllä ollut on tainut politrukit siirtyä sopeutumiseläkkeelle Anne Holmlundin ja Suvi Lindenin kaveriksi ja käyvät vain silloin tällöin nostamassa korvauksensa yhteiskunnalle menettämästä omasta ajastaan.


      • Luvialaineson
        gtsitruunal kirjoitti:

        Aika hiljast on ollu poliittisella rintamalla, joten sehän kertoo vain sopuisasta elosta. Ei se välttämättä sitä tarkoita, että kukaan kenenkään talutusnuorassa olisi. Vihreä pipo torilla ei kylläkään mitään talutusnuorasta todista.

        Vihreä pipo on hiljaa mut jossain tapahtuu. Joku sentään ajaa Luviankin asioita.


    • kylmästä.kankeana

      Olen kuullut että Laitakarin talviuimarit päättivät asian kun halusivat samat edut kuin Eurajoen Lahdenperässä on.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      69
      1325
    2. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      106
      1227
    3. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      113
      1155
    4. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      73
      1080
    5. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      60
      898
    6. IS viikonloppu 18-19.5.2024.

      Laatija Toni Pitkälä on itse laatinut ja kuvittanut 3- arvoista ristikkonsa. Nihkeästi tuntuu löytyvän ensimmäisiä var
      Sanaristikot
      76
      762
    7. Oliko vähä sometettu taas vai?

      Tuli aiva liika nopiaa traktorin perä vastahan. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/2b3857b3-f2c6-424e-8051-506c7525223a
      Kauhava
      9
      692
    8. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      41
      691
    9. Kristityn megahyökkäys idän palstoilla on kauhistuttava

      Terroristikristityn megahyökkäys joka puolella on kauhistuttava, hänen viesteissään on järjetön määrä vihaa. Hän on idän
      Idän uskonnot
      362
      669
    10. S on minun etunimen kolmas kirjain.

      Mikä sinun etunimen kolmas kirjain on?
      Ikävä
      53
      656
    Aihe