Tyylikäs ja persoonallinen, voisi olla jopa seuraava auto joskus.
Mini Clubman vaikka mutta on sillä hintaakin..
Mitä lie minien laatu, ehkä aika hyvä kun sijoitukset laatu mittareissa on keskikastia tai vähän parempi. Mun valinta olisi automaatilla, onko noissa cvt vai mikä loota?
Moni automerkin malli on varsin hengettömän näköisiä, hyvää yritystä kyllä on mutta autojen muotoilun linjat on sitä että katotaan mitä muut tekee ja tehdään samanlainen tai sitten mokataan aivan täysin.
Mini olisi kyllä tosi persoonallinen auto
9
405
Vastaukset
- mukaviaJaTyylikkäitä
Millähän budjetilla olet liikkeellä ja minkä ikäisistä autoista on puhe. Mini alkoi uudistumaan 2014 ja on pääosin BMW:n tekniikka tästä asti. Joissain laatumittareissa nämä uudet ovat pärjänneet hyvin, vanhemmat ei niinkään.
- rimpulax
Possu hintainen, suunnattu tyhmille akoille, joilla on rikas isukki!
- All4WD
Possuhintainen. Sunnattu niille, jotka ajavat itse ja pitävät ajamisesta.
- halpiksetTeroille
Juuri näin.
- minnikäs
Minillä moni mimmi matkustelee!
- laatuMukavuusTyylikkyys
Mimmit jotka ymmärtävät hyvän päälle, niitäkin löytyyy.
- KuupperiPelle
Minillä saa pilhakkaa älykkäiltä naisilta. Muilta saa ilmankin.
- kannattaa.olla.tarkkana
Ainakin alkupään minit (2002-) laadultaan pelkkää kuraa. Kokemusta on ja viimeiseksi jäi. Tuon kokemuksen perusteella en uskalla enää edes harkita Miniä/BMW:tä. Voi olla nykyisin jo ihan hyviä. Ja ei ollut silloin mikään vanha kun ostin, vaan kolme vuotta vanhana ja 30tkm ajettuna. Juuri sopivasti takuu loppunut ja kaikki omasta pussista :). Nyt jo voi hymyillä asialle, silloin ei naurattanut. Makoisa peli oli kuitenkin ajaa, silloin kun toimi.
- OlipaKerranJihuu
2002, voihan dorka. 2014 alkaen tekniikka on BMW:n ja ovat toimivia pelejä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde212586- 1482244
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292222Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.522129Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211722Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3871613Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961546- 2881436
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131389- 1321379