Miten olinkaan suostunut tähän. No oma vikahan se oli. Halusin vähän säpinää ja jännitystä kotiäidin elämääni.
Mieheni oli jälleen parin kuukauden työkomennuksella ulkomailla ja alapääni kaipasi jotain. Istahdin koneen äärelle jahka sain lapseni nukkumaan ja täytin aikaisemmin löytämäni sivuston seksiseuran etsimisilmoituksen. Koko yönä en oikein malttanut unta saada kun ajattelin kutkuttavaa tilannetta.
Aamulla heti kun sain poikani vietyä tarhaan säntäsin koneelle lukemaan sähköposteja. Vastauksia oli aivan hirveästi, osa laadukkaampia, mutta suurin osa täysin ala-arvoisia.
Valitsin yhden joka oli suosikkifantasioitani, ilotyttö ja vanhempi herrasmies. Minun tuli vain lähettää hänelle kuva itsestäni. Hetken epäröityäni lähetin kuvan ja jäin odottelemaan...
Lue koko artikkeli täältä
http://seksifantasiat.runkkareille.com/sekalaiset/kotiaiti-ilotyttona/
Kotiäiti ilotyttönä
lutkamamma
7
5791
Vastaukset
- toskii
Tosi kiihottava tarina
- lastilasse
Tälle lensi lastit
- seksijutuistatykkäävä
Ihan hyvä ja kiihottava seksijuttu
- raakuel
Voe luoja miten kiihottava kertomus, synnytti sellasen stondarin ja kiiman ettei tiedä miten siitä pääsee eroon. No tietty yks tai kaks tapaa toki on olemassa, mut ainakin toiseen niistä tarvis myös seuraa ...
- jebajeejeee
Ihan jeba
- vähänepäilen
Ei liene tositarina kuitenkaan
- terveisinwatson
No shit sherlock
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 19211599
- 585489
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html462787- 402405
Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia131881Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,441855Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut291734Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k121696Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s61496Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta421488