Miten olinkaan suostunut tähän. No oma vikahan se oli. Halusin vähän säpinää ja jännitystä kotiäidin elämääni.
Mieheni oli jälleen parin kuukauden työkomennuksella ulkomailla ja alapääni kaipasi jotain. Istahdin koneen äärelle jahka sain lapseni nukkumaan ja täytin aikaisemmin löytämäni sivuston seksiseuran etsimisilmoituksen. Koko yönä en oikein malttanut unta saada kun ajattelin kutkuttavaa tilannetta.
Aamulla heti kun sain poikani vietyä tarhaan säntäsin koneelle lukemaan sähköposteja. Vastauksia oli aivan hirveästi, osa laadukkaampia, mutta suurin osa täysin ala-arvoisia.
Valitsin yhden joka oli suosikkifantasioitani, ilotyttö ja vanhempi herrasmies. Minun tuli vain lähettää hänelle kuva itsestäni. Hetken epäröityäni lähetin kuvan ja jäin odottelemaan...
Lue koko artikkeli täältä
http://seksifantasiat.runkkareille.com/sekalaiset/kotiaiti-ilotyttona/
Kotiäiti ilotyttönä
lutkamamma
7
5831
Vastaukset
- toskii
Tosi kiihottava tarina
- lastilasse
Tälle lensi lastit
- seksijutuistatykkäävä
Ihan hyvä ja kiihottava seksijuttu
- raakuel
Voe luoja miten kiihottava kertomus, synnytti sellasen stondarin ja kiiman ettei tiedä miten siitä pääsee eroon. No tietty yks tai kaks tapaa toki on olemassa, mut ainakin toiseen niistä tarvis myös seuraa ...
- jebajeejeee
Ihan jeba
- vähänepäilen
Ei liene tositarina kuitenkaan
- terveisinwatson
No shit sherlock
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1202091
- 1571984
Olen miettinyt kauan
miten reagoisin, kun näen sinut taas. Ehkä ladannut tuohon hetkeen liikaa odotuksia. Ja sitten kun lopulta olit siinä, h281946Ostiko maailma sinut minulta?
Kun et enää resonoi kuin ennen. Kun et enää ihmetellen katso ympärillesi ja pohdi mitä mäen takana on? Ymmärrän ja tue141202- 51997
- 85946
Minna Kuukka joutui jekuttamaan ovelasti TTK:n takia - Tästä oli kyse - Tunnustaa: "No joo, joo..."
Symppis Minna Kuukka! Minna on kyllä erinomainen valinta Tanssii Tähtien Kanssa -oppilaaksi - vai mitä mieltä olet? To23875- 114834
Minä tunnen sinut
Ja mitä enemmän sinua opin tuntemaan, niin sitä enemmän sinusta pidän. Aivan kaikessa näen hyvän. Upean, vahvan, täydell50811Mihin olet kadonnut kaivattuni?
Mulla on niin ikävä sua että järki lähtee😔 Pakoilit, pakoilet vieläkin ja nyt susta ei näy merkkiäkään. Tätä päivää oon33789