Käväisin tässä ruotsin tehtävän tiimoilta katsastamassa Aftonbladetin sivut ja aloin ihmetellä sivujen tuttuutta. Tietääkö kukaan minkä takia Aftonbladetin ja Iltalehden nettisivujen layout on täysin samanlainen? Onko kyseessä joku tietty nettisivujen ns. "malli" vai onko toinen kopioinut toisen tyylin?
Uutissivujen samankaltaisuus?
4
201
Vastaukset
- KaikilleTiedoksi
Iltalehden emoyhtiö AlmaMedia oli aiemmin ruotsalaisen Bonnier- lehtitalon omistuksessa. Vaikka nykyinen omistuspohja on täysin suomalainen, niin AlmaMedia ja erityisesti Iltalehti jatkaa uutistensa keräämistä ruotsalaismedialta. Ja samalla tekee Ruotsiin puolesta propagandaa. Ja tietysti puolustaa kovasti järjetöntä pakkoruotsitusta ja kohtuutonta kielisysteemiämme.
Iltalehti on Suomen svekoin eli ruotsinmielisin media. Mikä on TODELLA paljon, koska koko valtamediamme on yhtä kuin svekomedia! Kun AlmaMedia hankki nettilehti UusiSuomen, niin sekin on liittynyt samaan joukkoon. Vaikka oli jo aiemmin hyvin ruotsinmielinen eli suomalaisuuden vastainen.Tuo selittääkin sen. ...Mieluummin Ruotsiin päin kuin toiseen suuntaan. XD
Pohjoismainen yhteistyö on lopulta parempi vaihtoehto kuin aurinkokuivattuun tomaattiin ja kuolleeseen kalaan luottaminen (papukaijamerkki sille, joka tietää keneen kahteen presidenttiin viittasin).- SinulleTiedoksi
Beldarius kirjoitti:
Tuo selittääkin sen. ...Mieluummin Ruotsiin päin kuin toiseen suuntaan. XD
Pohjoismainen yhteistyö on lopulta parempi vaihtoehto kuin aurinkokuivattuun tomaattiin ja kuolleeseen kalaan luottaminen (papukaijamerkki sille, joka tietää keneen kahteen presidenttiin viittasin).Jassoo! Luulin sinun avauksessa valittavan sitä, miksi suomalaislehti kopioi ruotsalaislehteä ja on muutenkin ruotsinmielinen eikä suomenmielinen?
Mutta olitkin ITSE ruotsinmielinen eli maanpetturi?! Pitihän tuokin arvata...
Ps. Ja turha on Venäjä-kortilla yrittää peittää suomalaisuusvastaisuuttasi. SinulleTiedoksi kirjoitti:
Jassoo! Luulin sinun avauksessa valittavan sitä, miksi suomalaislehti kopioi ruotsalaislehteä ja on muutenkin ruotsinmielinen eikä suomenmielinen?
Mutta olitkin ITSE ruotsinmielinen eli maanpetturi?! Pitihän tuokin arvata...
Ps. Ja turha on Venäjä-kortilla yrittää peittää suomalaisuusvastaisuuttasi.Suomenmielinen olen, kiitos vaan. En edes pidä ruotsin kielestä... opiskelen sitä vain, koska on pakko.
Onneksi olen lukiossa, kansalaisopistossa ja ammattikorkeakoulussa pystynyt opiskelemaan muita kieliä, sillä hyödyllisempää on osata espanjaa ja ranskaa kuin jotain svenskatalandea.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 893308
- 623077
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4332560- 802353
- 802323
- 962066
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j402006- 121666
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan201663Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil311529