Tyttäreni on voimistelija ja 153cm pitkä ja painaa 48kg.
Onko normaalipainoinen? Ja tuleeko paino lihaksista
13-vuotiaan normaalipaino!
9
1934
Vastaukset
- lolololololololol
"tyttäreni" nii varmaa ite siel kirjottelet 13v pikkupissis
- dgdfgdf
Älä räyhää.
- queensexygirl
dgdfgdf kirjoitti:
Älä räyhää.
Ei kukaa oo räyhänny senki bitch!!!!!
Jos oikeasti olisit "aikuinen", tietäisit paremmin.
- Oijoijoi1999
Minun mielestäni tuo on normaali paino:)
- sanonpahanvaa
Mä kirjoittaisin mielummin:
Tyttäreni on voimistelija, 153cm pitkä ja painaa 48 kiloa.
Luulis "aikuisen" tietävän miten kirjoitetaan. - UchihaSasuke
Vähän liian laiha, syö enemmän jotta jaksat paremmin. Se on avain terveyteen. Aamupalaksi puuroa ja välillä omena pitämään lääkärit loitolla. Eikös se näin ole?
- Vastaaja2
Jos olet huolissasi tyttäresi painosta, niin turhaa olet huolissasi. Se on normaalipaino. Ja totta kai lihas painaa. Jos ajattelet tyttäresi olevan liian laiha 48kg niin mielessä on vikaa, sillä 13-vuotias on vielä kehitys vaiheessa, se tarvitsee paljon vitamiineja, proteiineja, kuituja jne terveyden ja hyvinvoinnin kannalta. Laihuttaminen ei ole ratkaisu ainakaan noin nuorena, kokemusta löytyy.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskallanko vielä kaivata sinua?
Siitä on niin kauan aikaa. Harmi, kun kaikki meni niin kuin meni. Elämässä oli aika raskasta silloin, ja näen sen sinun429325T:ltä J-miehelle
Se kaunein jäi välillämme kokematta Sen olisin halunnut kokea. Miten olisit pitänyt mua hyvänä. Sen yhden kerran. Se oli332091Missä meetwursti on keksitty?
Tapasin hiljattain erikoisen rouvan Prisman leikkelehyllyjen välissä pälyilemässä. Kun tulin kohdalle, rouva alkoi raivo271810- 1351611
Miksi kirjoittelet sinkut-palstalla?
Olet sinkku? Kaipaat jutteluseuraa? Täällä on kivoja keskusteluja? Tapaat mielenkiintoisia ihmisiä? Joku muu syy?1951184Miten se pihvi pitää oikeaoppisesti paistaa?
Törmäsin erikoiseen episodiin eräässä ABC-ravintolassa. Pysähdyin kahvikupilliselle ja kohta ravintolan toisesta nurkast81139- 711107
- 92952
- 49855
- 78840