Onko kellään kokemuksia kyseisestä firmasta? Viitasaarella olivat ainakin pyörineet ja pyytäneet hävyttömiä hintoja!!!! Perustettu vuonna 2016?
Viemäritohtori
27
6607
Vastaukset
- Huijjarit
kierrä kaukaa ex "vakuutusmiehen" hommat....oikeet tohtorit löytyy yliopistolta...kehottaisin olemaan varuillaan. Alle vuoden vanha puulaaki
- varoitusvaroitus
tää on sen vesiturvan kaverin firma.samalla tyylillä huijaa vanhuksia kuin muutkin kulkukauppiaat.ei tiedä viemärisaneerauksista yhtään mitään.rahat pois vanhuksilta periaate.varokaa tätä kaupustelijaa
- VAROKAA.tätä.tohtoria
Kertoopi juuri näistä firmoista. Kokemusta valitettavasti on.
http://aksa.fi/aanekoskella-liikkeella-kyseenalaista-remonttityon-myyntia/ - ei.kannata
kauppaa putken pinnoitusta noin 1000€/metri. Vertailkaapa hintoja ennen kuin tältä tohtorilta ostatte mitään. Ei välttämättä halvin eikä paras.
- pintaansiististi
mikäs lienee sa paras. Onko nykyään sukitus vaaka ja pystyyn yleinen vai pohjaviemäriin sukka ja pystyyn ruiskupinnoite. Miten tekijät varmistaa , että pinnoitteen paksuus on 3-5 mm niinkuin lupaavat. Onko ruiskupäässä automaatti veto joka pitää vetonopeuden vakiona vai onko se tekijän käsissä?
- Anonyymi
Et oo oikein perillä asiasta, viemäri sukitetaan , ei pinnoiteta.
- onkos
kopioitu suoraan tohtorin sivuilta____
(kuka kykenee tarkastamaan viemäreiden kunnon ?Markkinoilla pyörii kaikenlaisia myyntimiehiä ja tyrkyttäjiä. Kannattaa aina varmistua, että viemäreiden kuvaajalla tai kuntokartoittajalla on siihen riittävä osaaminen.)
(Viemärin sukittajan pätevyyden selvittäminen on haastava tehtävä. Kannattaa kysyä, että onko asentajalla kokemusta sukittamisesta tai viemäriremonteista. Asentajan pitäisi kyllä tuntea viemäreihin liittyvä tekniikka hyvin)____
Onkos tohtorilla vtt- sertifikaattia tai ylipäätään mitään laatujärjestelmää käytössä??
Onko ammattitaitoa??- huijariukko
no luuletko että tällä tohtorilla on yhtään mitään talotekniikkaan liittyvää tutkintoa.kysy kun seuraavan kerran tunkeutuu ovelle kaupustelemaan.alkaa änkyttämään ja selittää älyttömiä satuja.huijarifirma ja lahkolaisten omistuksessa joten hinnat kolminkertaiset
- Tyytyväinenasiakas
Minulla kyllä täysin päinvastainen kokemus yrityksestä. Ovelle tultiin kauppaamaan ja oli erittäin asiantunteva kuvaaja. Yhdessä katsottiin viemäreiden kunto. Otin heiltä tarjouksen ja sen jälkeen pyysin kahdelta muultakin firmalta tarjouksen. Ei todellakaan ole kallein firma viemäritohtorit, ei siellä päinkään. Kotisuni jätti niin törkeän hinnan että meinasi taju lähteä. Otin remontin tohtoreilta. Kaksi nuorta erittäin pätevää asentajaa tuli paikalle ja teki remontin päivää aiottua nopeammin. Seurasin paljon vierestä ja kyselin työvaiheista, tunnollisesti jaksoi pojat vastailla ja kertoa mitä tehdään milloinkin. Pystyn ja olen suositellutkin muille.
- tuomarivihtori
ja voitko väittää että et ole viemärituhturin myyjä.ohhoijjaa on niin läpinäkyvää tuo kehuminen.menkää oikeisiin töihin ja lopettakaa tuo uskonlahkofirmojen kanssa touhuaminen
- TyytyväinenKouvolasta
Minulla myös hyviä kokemuksia. Asiallinen ammattitaitoinen ja edullisin 4 tarjouksesta.
- Temminator
Alalla myyntityötä tehneenä, tosin pelkästään taloyhtiöiden kanssa, voin sanoa että iso osa näistä omakotitaloihin keskittyneistä puljuista myy omakotitalon viemäriremontin samaan hintaan, kuin mitä isommat kilpailijat myi rivitalojen viemärisaneerauksen.
Saahan sitä pyytää, mutta ilmaa niissä hinnoissa on ihan hävyttömästi. Isomman omakotitalon viemäriremontin hinta pitäisi olla n. 15 tuhannen euron tietämillä.
Eniten minua oksettaa näiden puulaakien asiakashankintatapa. Mennään ovelle, kuvataan likainen viemäri (oikeasti, viemärin kuvaus pitää AINA tehdä puhdistettuun viemäriin) jolloin viemäri näyttää ihan hirveältä. Totta kai asiakasta pelottaa, kun "ammattilainen" sanoo viemärin olevan tukossa, mikä johtuu ihan normaalista viemärijätteestä.
Ja sitten onkin helppo ottaa 20-30 tuhatta euroa rahaa tietämättömiltä pois.
Ammattitaitoon en puutu, useimmilla homma on ihan hyvin hanskassa ja asentajat tietää kyllä, mitä tekee ja jälki on ok. - pikkupoikienystävä
Mitä lahkoa nämä edustavat? Sitä mikä on suuri ja mahtava viitasaarella, (kun on noita vanhoja juoppoja ja pervoja)? Eli helluntalaisia?
- hanurispöllyy
Lestat ne on suuria yrittäjiä joka alalla, kattopuolella, jne, miks ei myös viemäreissä.
- hupauntamo
uutta putkee vanhan sisälle, sekin onnistuu tänäpäivänä.
- Eeron_iskä
Kyllä, ja sukittaakin voi
melkein mitä vaan.
Eilen oli melkoset bileet,
kun ex-vaimolla ja yhtiökumppanilla
oli synttärit. Siinä mentiin eikä meinattu.
- Satakuntakierros
No ainakin tohtoriksi valmistuu suht nopeasti. Vai mitä siitä pitäis päätellä että eräs tohtori on muutamassa vuodessa ehtinyt olla hälytyslaite expertti,lämpöpumppu asiantuntija,lisäeristämisen erikoisosaaja ja nyt tohtori.Jotensakin tietenkin juuri silloin kun niissä ollut suurin buumi meneillään.
- Läheltä
Tainnut firman nimi vaihtua ja uudet y-tunnukset
- Stt
STT liikenteeseen 😂
- huijareitaliikkeellä
on tainnut maine mennä kun firman nimi on jo vaihtunut...
- PenttiSuolampi
Viemäritohtori saneerasi meidän viemärit sukitustekniikalla. Keittiöön tulee paskan haju sekä pesuhuoneeseen. Ollaan koht puolivuotta yritetty saamaan asentajia käymään ja korjaamaan virheet. Itse en voi suositella.
- Trollitliikenteessä
Trolli
- Sukittaja_vm.68
Meikäläiselle jos lähettelet maililla rakennekuvat
ja piirustukset, niin voin hinta-arvion antaa.
Meillä on osaamista ja hinnat kohdillaan.
Sukatkin sujahtavat putkiin, kuin
ex-vaimon kinttuihin 3.10-synttäreillä.
Oli muuten melkoset pippalot. Ei voi muuta veisata
ja visertää. - huijarifirma
kusettaa vanhuksia jollai viemäriverstas-nimellä nykyään.viemäritohtori ja vesiturva-nimi on jo haudattu koska surkeiden tekijöiden maine on tiedossa.ei oo näistä poikasista talotekniikan hommiin ei sitten millään
- Verstaantiimi
Viemäriverstas on täysin eri firma,meillä ei ole mitään tekemistä viemäritohtori yrityksen kanssa.
- Anonyymi
Kandee miettiä mitä firmoja täällä mollailee. Viemäriverstas ei liity noihin millään tavalla. Viemäriverstaan porukka tekee laatua kohtuulliseen hintaan 👍
- Anonyymi
Konkurssikypsä pulju
https://www.kauppalehti.fi/yritykset/yritys/keskisuomen viemarisukitus oy/27533704
Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1166040Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta334137- 823362
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182996Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2552083Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?882014Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui441846- 1431805
Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81696Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881569