kevätharrastusta

Tuleekohan aikainen kevät? Jotenkin tuntuis. Oon tässä jo pari vuotta miettinyt vaellusta. Joko jaloin tai pyörällä. Pyörä pitäs kyl hankkii. Sitten nuo kajakit.Hitsi. Kajakit on kalliita myöskin vuokra ei voi oikein lähtee melomaan vaikka meri on tuossa kävelymatkan päässä.

Joo.Pyörä pitäs hankkii. Joku retkipyörän rämä. Jäämistöstä sain teltan ja makuupussin. Sit pitäs ostaa tulukset ja hobostove. Tai ite väsätä. Kyl tekis mieli lähtee luontoon ja kattoo mitä Suomella on tarjottavaa. Henkistymisreissu. Mielessä ollu mm Hämeen härkätie reitti. Hyvä pikkukamera mukaan videokuvausmahdollisuudella.

Yksin vaan on hiukka hankala. Pitäs haastaa itsensä. Lähtee vaikka Norjaan jäämeren rannalle asti pyöräilee. Näin työttömänä se olis mahdollista. Ehkä se on hyvä alottaa jostain vähän helpommasta. Koskakohan oon viimeks ees pyöräilly???? Mut jalat kantaa puolimaratonin verran 5 tuntiin.. muttei kyl juosten huhh.

Miten te muut meinaatte viettää kevään kesän? Onko pläänejä?

4

111

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kjhvcv

Mieluiten ei pyöränrämää vaan suosittelen kunnon panostusta siihen yksityiskohtaan - nimimerkillä kokemusta on. Itse onnistuin saamaan mainion maastopyörän (iskareilla) hyvin vähäiseen hintaan ja kokeilinpa jo tunturiretkellä viime vuonna.

• Itseasiassa siskolla on pyörä..jota hän ei tartte. En oo tienny. HÖ. Pitää kokeilla jos toimii mulle. Ei tarttis satsata pyörään. Eikä oo rämä.

• yksysikasikuusi

Aivan mahtavalta reissulta kuulostaa!

• Pakko tehdä pikkureissu edes.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Silmienvääntelijä-persut pääsivät Japanissa sarjakuvaan

Torille! https://www.hs.fi/kulttuuri/art-2000011943173.html
      Maailman menoa
      39
      4188
    2. Avopuoliso, mies-/naisystävä vai mikä?

Kävin eilen irl keskustelun, joka jätti minut pohtimaan seuraavaa ... millä nimityksellä kutsua henkilöä, jonka kanssa o
      Ikävä
      242
      4012
    3. Huvittava ilmiö: Vasemmistolaiset uskoo sokeasti SDP:n parantavan heidän

elämäänsä, jos demarit johtaa seuraavaa hallitusta (Kyse on siis palstan vasemmistolaisista) Totuus on toinen, nimittäi
      Maailman menoa
      135
      3128
    4. Miksi Kuhmolaiset on niin nyrpeä ilmeisiä?

Miksi suurin osa (ei onneksi kaikki) on niin typääntyneen näkösiä elämäänsä? Tuijotetaan toisia pahansuopaisesti ja kat
      Kuhmo
      16
      3021
    5. Riikka ohoi! Saksa alensi bensaveroa, missä euron bensa?

Perussuomalaisten yksi vaalilupauksista oli euron bensiini suomalaisille autoilijoille. Ei ole näkynyt. Jopa vasemmis
      Maailman menoa
      65
      2994
    6. Tulipalo rivitalossa, tuhoutuu täysin

Kainuun pelastuslaitos sai hieman puolenyön jälkeen maanantaina ilmoituksen rivitalon huoneistossa syttyneestä tulipalos
      Puolanka
      73
      2706
    7. Kyllä, maata ei halua puolustaa nimenomaan punavihreän puolen edustajat

"Esimerkiksi maanpuolustushenki on keskimääräistä alempana naisten, arvoliberaalien, heikossa taloustilanteessa olevien
      Maailman menoa
      98
      2453
    8. Älkää vaan sairastuko syöpään Suomessa

Tilaston mukaan Suomi, Slovakia ja Latvia lääkitsee aivan pohjamudissa syöpää. Sairastunutta hoidetaan edelleen vanhana
      Maailman menoa
      120
      2085
    9. Sä veit mun sydämen ihan totaalisesti

Aivan totaalisesti..
      Ikävä
      45
      1985
    10. Oot se sinä

Ihan varmasti oot, tuo olemus ei valehtele 😘💓🪅 🏡 ihana 😍🙏
      Ikävä
      24