kevätharrastusta

Tuleekohan aikainen kevät? Jotenkin tuntuis. Oon tässä jo pari vuotta miettinyt vaellusta. Joko jaloin tai pyörällä. Pyörä pitäs kyl hankkii. Sitten nuo kajakit.Hitsi. Kajakit on kalliita myöskin vuokra ei voi oikein lähtee melomaan vaikka meri on tuossa kävelymatkan päässä.

Joo.Pyörä pitäs hankkii. Joku retkipyörän rämä. Jäämistöstä sain teltan ja makuupussin. Sit pitäs ostaa tulukset ja hobostove. Tai ite väsätä. Kyl tekis mieli lähtee luontoon ja kattoo mitä Suomella on tarjottavaa. Henkistymisreissu. Mielessä ollu mm Hämeen härkätie reitti. Hyvä pikkukamera mukaan videokuvausmahdollisuudella.

Yksin vaan on hiukka hankala. Pitäs haastaa itsensä. Lähtee vaikka Norjaan jäämeren rannalle asti pyöräilee. Näin työttömänä se olis mahdollista. Ehkä se on hyvä alottaa jostain vähän helpommasta. Koskakohan oon viimeks ees pyöräilly???? Mut jalat kantaa puolimaratonin verran 5 tuntiin.. muttei kyl juosten huhh.

Miten te muut meinaatte viettää kevään kesän? Onko pläänejä?

4

94

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kjhvcv

Mieluiten ei pyöränrämää vaan suosittelen kunnon panostusta siihen yksityiskohtaan - nimimerkillä kokemusta on. Itse onnistuin saamaan mainion maastopyörän (iskareilla) hyvin vähäiseen hintaan ja kokeilinpa jo tunturiretkellä viime vuonna.

• Itseasiassa siskolla on pyörä..jota hän ei tartte. En oo tienny. HÖ. Pitää kokeilla jos toimii mulle. Ei tarttis satsata pyörään. Eikä oo rämä.

• yksysikasikuusi

Aivan mahtavalta reissulta kuulostaa!

• Pakko tehdä pikkureissu edes.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies vinkkinä sulle

Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista
      Ikävä
      85
      7495
    2. Oletko katkera kun

Et saanut kaivattuasi
      Ikävä
      96
      5424
    3. Mitä haluat sanoa tällä hetkellä

Hänelle 🫶 ⬇️
      Ikävä
      261
      4669
    4. Haluun sua niin paljon

❤️🥰🥹 Miehelle
      Ikävä
      44
      4545
    5. Vietetään yö yhdessä

Rakastellaan koko yö
      Ikävä
      62
      3287
    6. Mitä palveluita mies..

Haluaisit tilata minulta? -N
      Ikävä
      50
      2718
    7. Olet oikeasti ollut

Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.
      Ikävä
      22
      2378
    8. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      49
      2343
    9. Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit

Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘
      Ikävä
      29
      2342
    10. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      41
      2204
    Aihe