My heritagen Dna-testi

Hei, kuka on tilannut my heritagen dna-testin mittausjutut? Itse tialasin sen tammikuussa, yli kolme kuukautta sitten, mutta en ole vieläkään saanut tuota näytteenottopakkausta? Kuinka kauan sen saaminen mahtaa kestää? Ihmettelen kovasti.
Ilmianna
Jaa

5 Vastausta

Mikähän päähänpisto oli tilata testi tuolta. Pitäisi olla jo kaikilla tiedossa että Suomalaisten kannattaa testauttaa FTDNA:lla.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
2 VASTAUSTA:
Eli FamilyTreeDNA /Suomi
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
Tehkää se testitilaus sitten itse. On ilmennyt, että on otettu vastaan maksuja ja luvatyu tilata testi, mutta onkin pidetty rahat eikä testejä ole tilattu.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
Kestoaika noin 3 viikkoa. Olen tilannut ja saanut . tuloksetkin olen saanut lupausten mukaisesti
Ilmianna
Jaa
Kannattanee ottaa yhteyttä MH:n asiakaspalveluun. Voihan se olla Postinkin moka. Asiaa helpottaa jos on näyttää maksukuitti tai informaatio.

FTDNA:n ja MH:n välillä on taitettu peistä testien hyvyyksistä. MH teettää testin samassa laboratoriossa kuin FTDNA: MH:n tulokset (raakadatan) voi siirtää FTDNA:lle. Sieltä saa todennäköisesti paljon enemmän mätsejä kuin MH:sta. Mutta MH:sta saa joitakin mätsejä, mitä FTDNA:sta ei.
Ilmianna
Jaa

Vastaa alkuperäiseen viestiin

My heritagen Dna-testi

Hei, kuka on tilannut my heritagen dna-testin mittausjutut? Itse tialasin sen tammikuussa, yli kolme kuukautta sitten, mutta en ole vieläkään saanut tuota näytteenottopakkausta? Kuinka kauan sen saaminen mahtaa kestää? Ihmettelen kovasti.

5000 merkkiä jäljellä

Peruuta