Helmiä älämölöille tarjolla

sitäoikeaatietoavälillä

27

537

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • dkfheurge

Koska tulee seuraava rujautus, mikä on pyramidin tilanne, riittääkö vedätys kesään asti ?

• vaikutti-tylsältä

En jaksa katsoa mutta tiivistäkää joku, onko ammattikoomikot Kake ja Tommi videolla?

• Saunayrjö

RKP ilmoitti, ettei tilaisuudesta ole maksettu huviveroa, eli kaikkinainen :
        - Naurunpyrähdykset kielletty
        - Naurukohtauksessa lattialla pyöriskely
        - Näppikselle kahvit sylkäisy
        - Kalsareiden kastelu

on täysin kielletty, muro ttaminen sallittu ja kuorossa laulu:
        Oon vain yksi onecoijari, ja lumi teki rutjakkeen p..n peräkammariin

• Loistavaa! Hienoa!!

En katso sitä vielä tänään! Säästän sen huomiseksi, huomennahan alkaa VIIKONLOPPU! Älkää vielä paljastako herkullisia yksityiskohtia!! Pliis!

Aivan mahtavaa että tällaisia tehdään ja että näitä tuodaan tänne näytille!

KIITOS!

Lisää näitä!!!!

• katsoinkokonaan

Olipas selväsanainen nainen. Todella miellyttävä kuunnella. :)

• Onecoinponzi

Saatanpa katsoakin tuon huomenna muutaman oluen jälkeen. Ovat nuo sen verran surkuhupaisia huumoripläjäyksiä olleet kaikki.
      Tietenkin hieman surullista että rikollista ponzihuijausta siinä yritetään hölmöille kaupata. Ja aina joku hölmöja/tai ahne elämäm koululainen niihin sitten lähtee mukaan.
      Wincapitasta ei opittu yhtikäs mitään!

• ainatääläaina

onko täälä ketään kun haluaisin ostaa diiliä sheikeristä.

Mutta kun ei ole täälä ketään mistä voisi ostaa

täälä ollaan

• EiNaurataYhtään

Hei sinä "sitäoikeaatietoavälillä".

Oliko tämä olevinaan jokin vitsi? Jos oli, niin ei naurata. Ei ihme jos 99% ihmisistä ei koskisi missään olosuhteissa moiseen roskaan pitkällä tikullakaan..

• MuunneltuaTotuuttako

Oikeaa tietoa?

Sitä myös eräällä perustajan youtube-videolla, jossa sanotaan näin:

Meillä on laillisuuslausunnot monista maista, ruotsista, englannista, saksasta ja luullakseni myös italiasta ja näissä selvästi todetaan, että me emme ole ponzi-systeemi"

Olisikohan näin? Olen ymmärtänyt, että nuo laillisuuslausunnot koskevat yleisellä tasolla kryptovaluuttaan liittyvää tulkintaa, eivät niinkään Onecoinia järjestelmänä.

Olenko väärässä vai oikeassa?

• Nuo "laillisuuslausunnot" ovat potaskaa, lakimiehiltä ostettuja kirjoituksia joissa heille on ohjeistettu mitä kirjoittavat. Eivätkä ne ota kantaa yhtään mihinkään. Niillä ei ole mitään arvoa.

Minä voisin tilata lakimieheltäni lausunnon, jossa hän maksusta toteaa että "minä olen vihannes, minua pitää kastella joka aamu klo 6:00". Ja sitten minä voin sanoa että minulla on laillinen lausunto, olemassaolostani, kasviksena!

Meneekö jakeluun? Laillisuuslausuntona ... ne ovat roskaa ...

MUAHAHNMUAMUHAHAHAHUNMUAUAHA

Poijjaat!! Taasen!

• maniaajapaskahattuja

Sinun olemassaolosi vihanneksena ei ole juurikaan liioittelua, sillä se mitä suollat päivästä toiseen kertoo että ajatus on loopunut jo vuosia sitten, jos sitä nyt koskaan merkittävästi on ollutkaan .

• VirtaaOn
        Avotampio_ kirjoitti:

Nuo "laillisuuslausunnot" ovat potaskaa, lakimiehiltä ostettuja kirjoituksia joissa heille on ohjeistettu mitä kirjoittavat. Eivätkä ne ota kantaa yhtään mihinkään. Niillä ei ole mitään arvoa.

Minä voisin tilata lakimieheltäni lausunnon, jossa hän maksusta toteaa että "minä olen vihannes, minua pitää kastella joka aamu klo 6:00". Ja sitten minä voin sanoa että minulla on laillinen lausunto, olemassaolostani, kasviksena!

Meneekö jakeluun? Laillisuuslausuntona ... ne ovat roskaa ...

MUAHAHNMUAMUHAHAHAHUNMUAUAHA

Poijjaat!! Taasen!

Avo on oikeassa, nuo "laillisuuslausunnot" ovat PELKÄSTÄÄN ja VAIN tunkkien hämäämiseksi - TÄSMÄLLEEN samaa jekkua käytti esim. Sitetalk aikanaan ja pari muuta jo aikaa sitten romuttunutta pyramidia.

Mutta hei, sehän riittää, että 1% tai 2% populaatiosta uskoo ja lähettää rahansa tuonne..... mitä siitä? Kun vanha kuolee, tehdään uusi!

Kuinkahan hyvin joku KW voisi menestyä oikeassa liike-elämässä, jos pelaisi sääntöjen mukaan - virtaa kuitenkin tuntuu olevan?

• Nokehitystäsekin

Tiedätkö, että osuit aika oikeaan, sillä Avotampio on avohoidossa välillä oleva potilas.
      Toki kerrottakoon, että hän ei alkuun osannut edes kirjoittaa, mutta on kehittynyt huomattavasti sillä osastolla, mutta sisällöstä seuraa vain paskahattuja.

• Leuat_Loksuu

Sulla oli varmaan esittää faktaa tälle väitteelle? Coinistis on juurikin tällaisia, kun argumentit loppuu alkaa v*ttuilu. Varmasti harmittaa kun sijoitus olikin rahojen hävitys mutta älä pura muihin pahaa oloasi :)

• HavaintojaDigimaailmasta

"Coinistit" jotka kirjoittaa taitaa olla trolleja, niin huonoa läppää tulee. Mutta jos nyt yksikin coinari eksyisi lukemaan niin tuosta pari pikaista:

Jos kolikon arvo on yhdeksän euroa ja rapiat niin miksi niitä saa kuitenkin "koulutusta" ostamalla monin kerroin halvemmalla? Eikö kolikin arvo määräydy halvimman arvon mukaan, vaikkei rahalla kahta arvoa voi ollakkaan? Jos myyn sinulle viiden euron setelin satasella niin ei sitä kukaan satasella sinulta osta.

Jos onecoin joskus listautuisi pörssiin, joka on naurettava ja mahdoton idea, niin eikö tuo rahan erilaiset arvot vääjäämättä romuta osakkeen arvon? Enkä voi ymmärtää miten onecoin voisi edes listautua, opetusmateriaali on plagioitua, ja (olemattoman) louhinnan jälkeen ei ole enää tuotetta tai toimintaa, eihän keskuspankit ole osakeyhtiöitä.

Mites Wahlroosin uudet valheet kolikon käytettävyydestä sopii rehellisen yrityksen kuvioon, ja miksi Tommi aloitti uudessa verkosto huijauksessa, pitääkö olla taloudellisesti riippumaton kahdesti samaan aikaan?

Miksi transaktiot ei näy lohkoketjussa?

• Leuat_Loksuu

En syytä copypasteamisesta mutta kuinka todennäköistä että joku kopioi minun kysymykseen vastaukseksi oman kirjoitukseni Järvisen blogista? Hauska yhteen sattuma. Näihin kysymyksiin kun saisi vastauksen mutta ei, vastaukset kun loppuu niin alkaa lapsellinen naamailu. Näitähän olen kysynyt vaikka kuinka monta kertaa ja vastauksia ei vieläkään ole tullut.

• CoiNistiOnPelle

Jaa että yhteen sattuma.

Mars takaisin koulun penkille opettelemaan yhdys sanoja senkin kouluja käymätön hölmö :)

• EiTotta
        Leuat_Loksuu kirjoitti:

En syytä copypasteamisesta mutta kuinka todennäköistä että joku kopioi minun kysymykseen vastaukseksi oman kirjoitukseni Järvisen blogista? Hauska yhteen sattuma. Näihin kysymyksiin kun saisi vastauksen mutta ei, vastaukset kun loppuu niin alkaa lapsellinen naamailu. Näitähän olen kysynyt vaikka kuinka monta kertaa ja vastauksia ei vieläkään ole tullut.

Mihin sinä tarvitse vastauksia?

Siihenkö, onko Coin pyramidipeli, jossa mikään ei ole totta

• SilmäänOnPissitty
        Leuat_Loksuu kirjoitti:

Onko sinulla pienintäkään käsitystä siitä, kuinka hölmössä kusetuksessa olet mukana?

KUSETUS

• Miten niin "välillä". Minähän olen suljetulla koko ajan!

MUAHAHAMUAHHHAHAMUAHAHAMUAHAHAHAA

Poijjaat!! Taasen!

• wespa.on.idiootti.tunkki

mikä erottaa uskovaisen ja koinistin??
      ei mikään..kun faktat loppuu niin usko alkaa

• TamäkinOnFakta

Miksi kukaan coinsti ei tule julkisuuteen? Vastaus on helppo!

Kukaan ei kehtaa omalla nimellään profiloitua typerään, heikkolahjaisille suunnattuun ponzi-keplotteluun.

Tämä ON fakta.

CoiNismin periaate on JUURIKIN kohdistaa rikastumismahdollisuus typeryksille.

Tämä ON fakta.

• FaktaaOnMonenLaista

Katsonut ensimmäiset 20min.. Ei yhtään uutta, ei mitään todisteita rehellisistä aikeista.. Pelkkää hehkutusta, niin kuin aina.. Siis hehkutusta tulee ihan älyttömän paljon.

• oliskivatietää

Sanottiinko siinä videolla missä sitä Onecoinia voi tällä hetkellä käyttää?

• dfdxgtyrxcvg

Ei mitään uutta, tarkoittaa ettei mitään uutta.

• Uskomatonta potaskaa koko video.

-Meillä on mielenkiintoiset tuotteet

Jaahas, mitähän ne tuotteen muka ovat? Myydään oletettua kryptovaluuttaa, ei mitään muuta. Älkääkä olko naiiveja ja koittako väittää että tässä myydään "koulutusta".

-Tavoitteena olla suurin kryptovaluutta

Kryptovaluutan olemassaolosta ei ole mitään todisteita. Päinvastoin, netissä useassa lähteessä osoitettu, että onecoin ei _voi_ olla kryptovaluutta. Ignatova ja muut huijauksen kärkinimet ovat useasti jopa osoittaneet täydellisen tietämättömyytensä kryptovaluutoista.

-Tämä on pankittomille loistava mahdollisuus saada pankkipalveluita

Niin, onecoiniltahan on itseltään kaikki pankkitilit suljettu. Mikään rahalaitos ei ole halukas yhteystyöhön onecoinin kanssa. Siinä sitä on pankittomille pankkipalveluita

-Onecoin on inflaatiovapaa

Ei taida Yarvensivukaan ymmärtää talouden peruskäsitteistä mitään. Ai niin, mutta tämän videon kohdejoukkohan on se viisi prosenttia populaatiosta joka ei kyseenalaista mitään, jolla on kehno koulutausta eikä muutenkaan ole kaikki muumit laaksossa.

Ja heti seuraavassa lauseessa tämä täti sitten kajauttaa, että "onecoinin arvon määrittää kysynnän ja tarjonnan laki". Ja sitten kuitenkin valuutta ei ole altis inflaatiolle?!? No, viisiprosenttilaiset nielevät kaiken, eivätkä ymmärrä räikeitä ristiriitaisuuksia. Ja koko coinikin on tietty täynnä ristiriitaisuuksia.

Ei jaksa kattoa kokonaan.

MUAHAHAMUAHAHAMUAHAHAMAUAHAHAAAA

Poijjaat!! Taasen!

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 24h Kirppis

Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?
      Jämsä
      14
      4662
    2. Suomessa eletään liian pitkään

"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy
      Maailman menoa
      361
      4054
    3. Voitaisko olla kavereita?

Haluaisin aloittaa puhtaalta pöydältä sinun kanssasi, tabula rasa. Minä lopetan sinun perääsi haikailun, ja sitten sinäk
      Tunteet
      22
      3630
    4. Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain

Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja
      Joensuu
      37
      3530
    5. Deodoranttiteollisuus

Annan ilmaisen vinkin. Kyseinen teollisuus voisi alkaa valmistaa kuolleen ruumiin hajua. Olisi varma hittituote, ainakin
      Jämsä
      12
      2821
    6. 281
      2467
    7. Martinan mies on Suomessa.

Siellä se on Martinan instassa ja täällä on jo ero tullut. Voi että kun huvittaa...
      Kotimaiset julkkisjuorut
      323
      1910
    8. Näyttääkö kaivattusi

Miten hyvältä ❤️
      Ikävä
      100
      1852
    9. Maistaisitko sinä näitä valmisruokia?

Terhi Kinnari ja Kinnarin tila voitti Suomalainen menestysresepti -kisan. Makuja Kinnarin tilan kaurapohjaisissa aterioi
      Einekset
      48
      1566
    10. Rukoilimme Länsimuurilla 2000 vuoden jälkeen, Jumalamme oli antanut meille kaiken takaisin

Western Wall, In our Hands. 55th Para. https://www.youtube.com/watch?v=u4BJAppyCSo https://en.wikipedia.org/wiki/55th_
      Ateismi
      11
      1203
    Aihe