DETUR älä käytä

heidikka

ÄLÄ IKINÄ KÄYTÄ DETURIA tai Svea Ekonomia!!!!! Jos tilauksessa tulee näppäilyvirhe ja käytit Svea Ekonomia ja joudut tekemään tilauksen uudelleen, niin se näppäilyvirhe maksoi 60€ per hlö!!!!!! Tein uuden tilauksen 5vrk virheellisen tilauksen jälkeen ja nyt tulee lasku 180€ ulosmittauksen uhalla!!!!!!

11

1108

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • CaseClosedx

Välitän tämän DETIR:lle ja asia hoitettu

• raportoitu

Ihmettelin itse miksi aloittaja ei laita viestiä suoraan asianoimaisillle? Laitoin myös itse linke
        in heille ja voivat itse seivittää tämän viranomaisten kanssa.

• näppäileNännejä

Riitauta asia.
      Tuskin löytyy lakia joka moista sallisi.

• paavo98

samaa ihmettelin itsekkin ja linkkasin tämän ketjun heille.

• HyvästiRikolliset
    • EiVoiKäsittää

Laitoin myös linkin tästä Defur:lle. Selvittälään tämän suoraan viranomaista kanssa. Miksi ihmeessä pitää tästä S24:lle kirjoittaa, kun Suomessa viranomaiset hoitaa nämä.

• OlenRobotti

Lupasivat korvata asian sinulle 3 viikon lomalla, 5 tähden hotellissa ja all-inc. Olet vain heti huomenna yhteydessä Deturiin. Koodinimi on KURVA112KG

• 32523gds

Kuka idiootti ostaa mitään deturilta? Ja turkkiinko olet menossa? Sairasta.

• Linkitetty
    • faliraki

ei oo huoneet sitä ,mitä tilaa.

• OnVaihtoehtoja

Detur kusettaa aina.
      Oliko tämä muka yllätys jollekin ?

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Useita puukotettu Tampereella

Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht
      Tampere
      232
      4431
    2. Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?

Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii
      Puolanka
      75
      2874
    3. Leipivaaran päällä on kuoleman hiljaista.

Suru vai suuri helpotus...
      Puolanka
      47
      2403
    4. Meneeköhän sulla

oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua
      Ikävä
      43
      1697
    5. Koska näit kaivattusi viimeksi

Milloin tapasit rakkaasi? Ja etenikö suhde yhtään?
      Ikävä
      78
      1389
    6. Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle

Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘
      Ikävä
      82
      1164
    7. PS uusimman gallupin rakettimainen nousija

https://yle.fi/a/74-20170641 Aivan ylivoimaisesti suurin kannatuksen nousu PS:lle. Nousu on alkanut ja jatkuu 2 vuoden
      Maailman menoa
      137
      919
    8. Tekiskö nainen mieli tavata...

Viikonloppuna ja...?
      Ikävä
      64
      860
    9. Sellainen tunne sydämessä

Että nainen olet kaivannut minua. Tai sanonko että oikeastaan koet sitä samaa nostalgiaa, kaipuuta ja mukavia muistoja,
      Ikävä
      86
      854
    10. Annan meille mahdollisuuden

Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil
      Ikävä
      53
      832
    Aihe