Sain netiltä osoitteen (jota minulla ei enään ole tallessa) josta voi viellä ilmaiseksi päivittää Windows 7:n Windows 10:n!
En tullut ajatelleeksi, että vaikka asennus onnistui ja sama "key" toimi asennuksessa automaattisesti, että olisko pitänyt ensin kääntyä MS:n puoleen?
Ei seikassa ollut mitää vikaa vaan tuntui tietoliikenteen kannalta turvallisemmalta uudempi versio. Windows 7:aan olin tosi tyytyväinen.
Olenko tehnyt tietämättäni rikoksen?
9
132
Vastaukset
- korkein_oikeus
Julistan teidät syyttömäksi.
- oman_tunnon_asia
Kiitän teitä kaikella kunnioituksella armollinen herra ylituomari!
- HERMUKKA65
OLET KUSESSA!
- nhbez
HERMUKKA65 kirjoitti:
OLET KUSESSA!
Entäs itse, oletko p.....assa?
- palautaäkkiä
Jos äsken päivitit niin eikös sen vielä saa palautettua, kohta voi lukittua ja sitten ei ole mitään.
- ugtcrxexe
Kolme viikkoa on kulunut jo... Ja etsin vanhan HP:n ajureita esiin ja imuroin jo w7:n valmiiksi asennettavaksi. Palautus ei tule onnistumaan, jos se olisi ollut mahdollista niin olisin sen tehnyt.
Toisaalta, kun "key" kelpasi niin tuntuu hassulta jos rikos olis mutta toisaalta ainahan voin vaihtaa Linuxeen, se olikin w7 rinnalla mutta nyt pelkästään w10.
- rikollinenwin
Windows 10 tekee monen käyttäjän tietämättä rikoksen, siinä kun on keyloggeri joka kwerää kaikki käyttäjän tiedot.
Muistaakseni MS:llä on joku bugi joka mahdollistaa päivityksen vieläkin. Linkki on olemassa ja löytynee kuukkelilla. Käytetyssä emolevyssäkin voi olla lisenssi eli se on aktivoitu. Silloin saa päivitettyä emon ja käyttiksen ja on käsittääkseni laillista. Tulee halvemmaksi kuin ostaa molemmat erikseen.
- nhbgtf4d3
Minulla on windows 10 useassa koneessa, entisiä 7:koja. 10:n avaimia saa netiltä ostettua mutta en tarvii. Jos menee vaikeeksi niin Linuxella tulen toimeen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 663085
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai262153Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä681739Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t251597Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian161341- 281311
Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni61226Mitä, kuka, hä .....
Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja281190Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik101137Noh joko sä nainen oot lopettanut sen
miehen kaipailun jota sulla EI ole lupa kaivata. Ja teistä ei koskaan tule mitään. ÄLÄ KOSKAAN SYÖ KUORMASTA JNE! Tutu621041