Renault on huijannut päästötesteissä jo 25 vuotta

VonaultRelvo

Onnea saavutuksesta! Eli samalla Nissan ja Volvo kuuluvat tähän huijaukseen myös.

7

207

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pissmyaes

      Niin sou wat ? Ei mitään uuttaa auringon alla!

    • tuhnutaneli

      Olisko tuo osannut. Täällä kun lueskelee Renault arvosteluja , niin saa sen käsityksen että se ei osaa tehdä mitään. Paaliin olis laitettava, kieltää koko maahan tuonti ym. Jos osannut tehdä huijausta näinkin kauan niin aika edistyksellinen merkki. Käyttääkö minkä tuottajan komponentteja. Liekkö sama kun Volkkarillakin.

    • allapitäjä
    • paljonväliä

      Uusin Volvon käyttämä Renault-moottori on vuodelta 2003 että silleen. Toisaalta pienemmissä Mersuissa on Renun koneita.

    • Kultaiset_

      Tai oikeastaan savuiset muistot. Vuonna kivi ja pyörä oli 1,9 dti Megane autona, sillä kun ajeli muutaman kymmenen km nätisti ja sitten laittoi lapun lattiaan, jumalavita horisontti takana pimeni :) En muista millään muulla dieselillä saaneeni moista pölläytystä aikaan

      • Rellu99

        Mulla oli samanlainen, vuoden 1999 huitteilla. Hieno peli.

        Savutti vain kerran Bilian huollon jälkeen. Ne oli jättäneet kunnolla kiristämättä turbon ilmanoton letkun kiristimen, jolloin kun kierrokset nousi kunnolla koko putki irtosi liittimestä ja systeemi haukkasi ilmaa (tai kadotti who cares) jolloin seurauksena voima katosi ja takana taivas tummui.

        Taitaa edelleen olla ainoa moottoriongelma jonka itse löysin ja myös korjasin.


    • Tyhmyys.tiivistyy

      Ei liene päästötestiä ollut vielä 25vuotta sitten.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 176
      5369
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      128
      4785
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      30
      3036
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      30
      1961
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1804
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1767
    7. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      110
      1744
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1740
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1653
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1581
    Aihe