Onko tänä vuonna Karvia drinker's bileet?
Karvia drinker's bileet
18
1667
Vastaukset
- karviahangover
Eioo. Järjestäjiltä kaikilta maksa poksahtanut.
- tillintällintillin
joka armas ilta
- onkovaiei
Siis onko niitä vai ei?
- itsejopetäällä
Mie puotin Huttusen Paavoa turpaan Huttusen Paavoa vain Huttusen Paavoa turpaan mie kerranki lyyöä sain. Mie olen ainoa tervoalainen joka Paavoa lyönyt oon ja ainoa maakuntalainn joka nousee suosioon.
- tillintällintillin
Olipas itsejopetäällällä tyhjentävä vastaus kysymykseen. Siihen ei ole paljon lisäämistä. Kommentti on kuin Bob Dylanin kynästä. Hienoa lyriikkaa.
- Jolle0965
On ne kesäkuun toisena lauantaina.
- toteaakaupunkilainen
Jos tulee jotain lahtelaisia niin ne toteaa, että on kyllä tylsää tämmösessä reilun 2000 asukkaan kunnassa.
- varmanatiedän
Minä tiedän just sen mitä minä tiedän ja mä tiedän ja varmana tiedän ja mähän tiedän.
- turhayrittääestää
Mä tuun seurustelemaan, ettekä te voi sille mitään!
- eioosustakyse
Ei oo susta kyse. Naisista oon kiinnostunu.
- lypsykone
Karvian autoissa toisesta putkesta tulee kermat ja toisesta piimät.
- OranssiPaita
The Beatles esiintyy tänään Suomijärven lavalla, KarviaDrinkers manageroi tapahtuman.
- raivostuttavaa
Ei oo kivaa ku bileis nauretaan päin naamaa.
- KIJM
Minä vuonna drinkersit järjestettiin ensimmäisen kerran?
- Anonyymi
Tänään
- Anonyymi
Toivottavasti on virkavalta liikennettä valvomassa.
- Anonyymi
Oliko eilen hyvät bileet
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Diesel-ammattilainen kehuu Sanna Marinia
"Sanna Marinin (sd) hallitus loi neljä vuotta sitten väliaikaisen polttoainetukijärjestelmän, kun energianhinnat nousi402959Pitkänperjantain kunniaksi tekoälyn analyysi Riikka Purran kirjoituksesta
🧠 Mitä se kertoo "riikka"-nimimerkin lähijunassa tapahtuneesta? 1. Asenteellinen ja epäasiallinen sävy: Kirjoitus purs332787100 prosentin perintövero korjaisi myös Hitas-ongelman
Moni ei uskalla kieltäytyä perinnöstä maineen menettämisen uhalla, joten sitten tulee näitä tilanteita, joissa joutuu es482433Iso poliisioperaatio Lapualla
Paikalla oli silminnäkijän mukaan myös kolme ambulanssia. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011924650.html Onko virpo452071Riikan antisakset leikkaavat bensan hintaa ylöspäin
Sannan aikoina bensaa sai 1,3 euron litrahinnalla ja Riikka leikkasi sen euron ylemmäksi reiluun 2 euroon. Joko on saks212004Olen aika varma
että meidän tiemme risteäminen oli ainutkertainen tapahtuma elämässäni. En tule koskaan kohtaamaan ketään muuta, joka sa581770- 431672
Sukupuolineutraalit liikennemerkit yksi persujen älynväläys
Samassa rytäkässä kaikki syrjäseutujen bussipysäkkien liikennemerkitkin vaihdettiin, vaikkei bussia ole liikennöinyt enä371530- 451453
- 261301