Minä en mene, silloin tee ettöitä kotona. Envoisi kuvitellameneväni kastumaan tai pyryyn tuonne. Onneksi on työ jossa voi valita pivät koska menee paikanpäälle ja koska tekee kotonakäsin töitä.
Lumi ja talvi yleensäkin on aikoja jolloin en pahemmin mene ulos, en voisi kuvitella rämpiväni lumessa hienoine jalkineineni ja vaatteineni. Onneksi mies ajaa auton aina oven eteen jos on pakko mennä ulso talvella. Hän myös putsaa lumet ja lämmittää auton. Yleensä menen kauppakeskuksiin josssa on siäparkit, ettei tarvi olla kylmässä eikä putsata, siihen en ryhdy.
Onneksi tulee kesä jolloin voi mennä hienoine kenkineen ulos eikä kampaus kärsi.
Talvi on ikävää aikaa kaikista suomalaisista, me emme ole talvikansaa. Siitä ollaan kaikki samaa meiltä.
Meillä on suunnitelmissa hankkia espanjasta tai jostain lämpimästä asunto joss aolemme koko kauhean talven, vielä ei ole lytynyt, sittn ryhdyn tekemään töitä joko siellä tai sitten etä töinä sieltä tänne. Rahasta ei ole kiinni voisin jäädä vaikka ooneuvoksetarreksi, mutta olisihan se kivaa thdä jotain, ja uskon että ilman minua moni yritys kaatuisi eikä pärjäisi. Tämä nykyinen työ ainakin mensi konkurssiin samantien jos lähtisin pois. Olen tärkeä firmalle, osaava ja päättävä ja tunnollinen luotettava, kaunis ja ystävällinen, ja upea nainen.
Lumi vaan on ongelma täällä, mutta niinhän se on meille kaikille suomlaisile, oikein jokaisen ihmisen mielikin muuttuu vihaisesksi ja kireeksi aina talvella kun kräsimme kylmästä ja jäästä ja lumesta, mutta onneksi on vaihtoehtoja, etätyö ja kesä tulee pian. Sitten me kaikki ollaan tosi iloisia ja onnellisia.
Menettekö lumisateella koskaan ulos?
yksikaikkienpuolestakert
1
113
Vastaukset
- pitkäniemensairaala
Moi, sinä mielenterveyspotilas, kehottaisin sinua menemään kouluun opettelemaan kirjoitusta ja lukemista.
Kerro terveisiä potilaskavereillesi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6734529Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o202205- 1021376
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos181231- 711168
Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia123999Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel66998Jos saan sinut elämääni
niin minun täytyy nukkua ihan ensimmäiseksi 2vk putkeen. Sopiiko se sinulle? Väsynyt olen ollut ja niin levollinen olo75925Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi255884- 65876