Naapurina koirapuisto

koiratonnaapuri

Olen saanut asuntotarjouksen talosta joka sijaitsee koirapuiston vieressä.
Asunto on muuten hyvä, mutta varsinkin yöaikainen häiriö puistosta mietityttää. Kaupungin järjestytssäännöthän sanoo että häiriötä ei saa aiheuttaa erityisesti klo 22-7 mutta noudatetaanko näitä sääntöjä? Alue koostuu pääasiassa vuokrakerros- ja rivitaloista.
Onko kokemuksia?

10

581

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hauhau_champion

Ei oo kokemuksia, minulla on naapurina vain Lahtinen ja Korhonen.

• räky

koirakennelin naapurissa asuvana voin sanoa että:rauha mennyttä kun piskit räksyttää yöt ja päivät!!!!

• ihmetyttäätämäaloitus

Pelkäätkö, että juopot koirat metelöivät koirapuistossa öisin?

• bbbbbbbbbbbbbbbbbbbb

No siinäpä houkutteleva yhdistelmä: vuokraslummi ja koirapuisto. Veikkaus on, että tapahtumia riittää myös öiseen aikaan.

• Zzh

Veikkaan, että häiriötä tulee lähinnä 2-jalkaisista... Koirapuisto on tarkoitettu koirille ja siellä ne saavat haukkua ja riehua mielin määrin. Jos epäilet, ettet kestä haukkumista, niin älä muuta sitten. Asun itse koirapuiston vieressä ja mielestäni on jännä seurata koirien "sosiaalista elämää". Puistoissa on yleensä tietyt ruuhka-ajat ja öisin ei puistossa ole koiria. Jos häiriötä ilmenee, kyllä ne on ihmiset, jotka häiriötä aiheuttavat.

• Anonyymi

Koirapuisto pilaa täysin asumisrauhan! Koiranomistajat viittaavat kintaalla (järjestys)säännöille ja tuovat etenkin kesäöisin koiransa haukkumaan ja "riemuitsemaan" puistoon. Ylipäätään edes tuulettaminen mihin aikaan tahnasa ympäri vuoden on miltei mahdotonta niin, ettei kadun toisella puolella olevasta koirapuistosta kuulu korvia huumaavaa rähinää. Koirapuistojen rakentaminen pitäisi olla lailla kielletty alle 500 metrin etäisyydelle asuintaloista. Jokainen kaupunkilainen maksaa tästä melusaasteesta ja itsekkäiden koiranomistajien terrorista. Olin aiemmin eläinten ystävä, mutta nykyään vihaan huonosti koulutettuja koiria ja niiden omistajia vielä enemmän.

• Anonyymi

Älä MISSÄÄN NIMESSÄ muuta koirapuiston vieressä olevaan asuntoon. Aivan helvetillistä meteliä kesät, talvet, päivät, illat ja yöt. Koiranomistajat ovat itsekkäitä ja välinpitämättömiä ja vievät koiransa haukkumaan puistoon. Tuloksena taukoamaton kennelmeteli.

• Anonyymi

Noista voisi erityisesti tiedottaa, että asuinpaikka esim. koirapuiston vieressä. Mulle kelpaisi, joku toinen saisi i,sitten sen ihmispuistopaikan.

• Anonyymi

Tai naapurissa kaksi koiraa, yhtä helvettiä,aamurauhat heihei ,akka ei pahemmin lenkitytä voimakoiriaan, nyhjää asunnollaan ja pari kertaa 10 minuutin lenkit. aamulla alle 8.00 alkaa helvetinmoiset rallit ja haukut. Ilmoitin isännöitsijälle mutta ei mitään vaikutusta ja häiriöilmoituksenkin. Nainen olettaa että hiljauus aika 07 mennyt niin rakit saa haukkua ja heilua,enkestä tätä ennekuin pimahdan.

• Anonyymi

Kyllä, koiranomistajat ovat erityisoikeutettuja häirikköjä ja isännöitsijöiden erityssuojeluksessa. Häiritsevästi haukkuvan koiran omistajalla ei ole mitään velvollisuutta ryhtyä toimenpiteisiin häiriön loppumiseksi. Järjestyssääntöjä noudattavalle naapurille sen sijaan isännöitsijä ehdottaa muuttoa. Antaa asuintalojen slummiutua siis.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.

Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.
      Terveys
      325
      7758
    2. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      66
      2186
    3. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      177
      1876
    4. epäonnen perjantain rikos yritys

onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä
      Kajaani
      16
      1422
    5. Onko kaivattusi täysin vietävissä ja

vedätettävissä?
      Ikävä
      112
      1297
    6. Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"

Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie
      Suomalaiset julkkikset
      9
      1271
    7. Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa

- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 18
      Maailman menoa
      170
      1241
    8. RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.

Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j
      Puolanka
      60
      1210
    9. Kirjoitin sinulle koska

tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j
      Ikävä
      41
      1091
    10. Martina pääsee upeisiin häihin

Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      290
      1029
    Aihe