Olen saanut asuntotarjouksen talosta joka sijaitsee koirapuiston vieressä.
Asunto on muuten hyvä, mutta varsinkin yöaikainen häiriö puistosta mietityttää. Kaupungin järjestytssäännöthän sanoo että häiriötä ei saa aiheuttaa erityisesti klo 22-7 mutta noudatetaanko näitä sääntöjä? Alue koostuu pääasiassa vuokrakerros- ja rivitaloista.
Onko kokemuksia?
Naapurina koirapuisto
12
751
Vastaukset
- hauhau_champion
Ei oo kokemuksia, minulla on naapurina vain Lahtinen ja Korhonen.
- räky
koirakennelin naapurissa asuvana voin sanoa että:rauha mennyttä kun piskit räksyttää yöt ja päivät!!!!
- ihmetyttäätämäaloitus
Pelkäätkö, että juopot koirat metelöivät koirapuistossa öisin?
- bbbbbbbbbbbbbbbbbbbb
No siinäpä houkutteleva yhdistelmä: vuokraslummi ja koirapuisto. Veikkaus on, että tapahtumia riittää myös öiseen aikaan.
- Zzh
Veikkaan, että häiriötä tulee lähinnä 2-jalkaisista... Koirapuisto on tarkoitettu koirille ja siellä ne saavat haukkua ja riehua mielin määrin. Jos epäilet, ettet kestä haukkumista, niin älä muuta sitten. Asun itse koirapuiston vieressä ja mielestäni on jännä seurata koirien "sosiaalista elämää". Puistoissa on yleensä tietyt ruuhka-ajat ja öisin ei puistossa ole koiria. Jos häiriötä ilmenee, kyllä ne on ihmiset, jotka häiriötä aiheuttavat.
- Anonyymi
Koirapuisto pilaa täysin asumisrauhan! Koiranomistajat viittaavat kintaalla (järjestys)säännöille ja tuovat etenkin kesäöisin koiransa haukkumaan ja "riemuitsemaan" puistoon. Ylipäätään edes tuulettaminen mihin aikaan tahnasa ympäri vuoden on miltei mahdotonta niin, ettei kadun toisella puolella olevasta koirapuistosta kuulu korvia huumaavaa rähinää. Koirapuistojen rakentaminen pitäisi olla lailla kielletty alle 500 metrin etäisyydelle asuintaloista. Jokainen kaupunkilainen maksaa tästä melusaasteesta ja itsekkäiden koiranomistajien terrorista. Olin aiemmin eläinten ystävä, mutta nykyään vihaan huonosti koulutettuja koiria ja niiden omistajia vielä enemmän.
- Anonyymi
Älä MISSÄÄN NIMESSÄ muuta koirapuiston vieressä olevaan asuntoon. Aivan helvetillistä meteliä kesät, talvet, päivät, illat ja yöt. Koiranomistajat ovat itsekkäitä ja välinpitämättömiä ja vievät koiransa haukkumaan puistoon. Tuloksena taukoamaton kennelmeteli.
- Anonyymi
Noista voisi erityisesti tiedottaa, että asuinpaikka esim. koirapuiston vieressä. Mulle kelpaisi, joku toinen saisi i,sitten sen ihmispuistopaikan.
- Anonyymi
Tai naapurissa kaksi koiraa, yhtä helvettiä,aamurauhat heihei ,akka ei pahemmin lenkitytä voimakoiriaan, nyhjää asunnollaan ja pari kertaa 10 minuutin lenkit. aamulla alle 8.00 alkaa helvetinmoiset rallit ja haukut. Ilmoitin isännöitsijälle mutta ei mitään vaikutusta ja häiriöilmoituksenkin. Nainen olettaa että hiljauus aika 07 mennyt niin rakit saa haukkua ja heilua,enkestä tätä ennekuin pimahdan.
- Anonyymi
Kyllä, koiranomistajat ovat erityisoikeutettuja häirikköjä ja isännöitsijöiden erityssuojeluksessa. Häiritsevästi haukkuvan koiran omistajalla ei ole mitään velvollisuutta ryhtyä toimenpiteisiin häiriön loppumiseksi. Järjestyssääntöjä noudattavalle naapurille sen sijaan isännöitsijä ehdottaa muuttoa. Antaa asuintalojen slummiutua siis.
- Anonyymi
Keskustelun aloittanut on varmaan jo muuttonsa tehnyt. Mutta yleisesti VAROKAA muuttamasta koirapuiston naapuriin! Turussa esim. Iso-Heikkilän koirapuisto on sellainen melusaastuttaja, ettei voi edes asuntoa tuulettaa.
Koiranomistajat rikkovat jatkuvasti koirapuiston sääntöjä ja huudattavat koiriaan heittämällä leluja. Myös keskellä yötä. Myös talviaikaan. - Anonyymi
Eiköhän koirat ole häiriköimässä kotonaaan naaoureitaan yöt ja puistossa on rauhallista. Varsinkin kerrostaloalueet ovst viikonloppuisin hiljaisia. Monilla kerrostaloasujilla on mökkejä ja siirtolapuutarhamökkejä tai veneitä tai espanjan asuntoja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1121431
Se helpottaisi oloa jos
Se toinen tietäisi että molemmat tykkäämme toisistamme. Se on asia mikä vaivaa ja ahdistaa minua vaikka tilanne olisikin881287Palsta kysely..
Mikä on mielestäsi hyvä ikäero parisuhteessa? Tulevassa/kuvitteellisessa tulevaisuuden suhteessa, voisitko harkita ”ott1341028- 68964
- 39887
- 71863
- 97857
- 75836
Haluaisin nainen vain välillä heilutella peittoa sinun kanssa
Mutta kuitenkin oltaisiin uskollisia toisillemme.53807Ihmeellistä millaisissa tilanteissa ajatukset kulkuun sinuun
Eilen seurasin kun ihmiset ajoivat kaupan parkkipaikalle ja menivät yhdessä kauppaan. Iski jotenkin ikävä. Mietin että39764