Ei taida olla vai voittaako eurooppalainen linja sittenkin?
http://www.hs.fi/politiikka/art-2000005131107.html
Onko Suomi osa Eurooppaa?
7
118
Vastaukset
Euroopan maissa on ollut viimeisten vuosien aikana tendenssi yleensä siihen suuntaa, että alkoholin kulutusta on pyritty vähentämään ja saatavuutta ei ole ainakaan helpotettu. Olisiko se sitten se mainostettu eurooppalainen linja.
Olen samaa mieltä kuin listalla olevat alkokapinalliset. Uutta linjaa on ainakin Kokoomuksessa perusteltu vapaudella. Pitää olla vapaus ostaa alkoholia milloin haluaa. On epäreilua asettaa vastakkain vapaus ja voimassa olevan alkoholilaki. Eihän kukaan voi sanoa, että minulle on sinänsä tärkeää vastustaa vapautta.
Yksilöiden vapauden nimissa valtio ei saisi rajoittaa meidän alkoholiostoksia. Yhteiskunnan kuitenkin oletetaan takaavan terveydenhoidon sitten kun terveys pettää. Vapaudet ja vastuu ei kohtaa.- Fiksumpaajoo
Olisi ihanaa ostaa kotimaisia laatuoluita kaupasta kohtuuhinnalla ja jättää kirkkaat Alkon hyllylle!
- Laatujaolut
Maalaisliiton absolutistitkin (ainakin julkisesti) ajaa tätä uudistusta hienosti!
- Janojasenlaatu
Maalaisliiton "ex"-kupittajat (nyt esiintyvät absolutisteina kansalle) ja uskonnollisten liikkeiden jäsenet heidän riveissään ajavat tätä ja Sipiläkin seisoo linjan takana tiukasti eli taitaa Eurooppa voittaa !!!
- Lessutdokaa
Juha tuo tiukat oluet lähikauppaan, on se Äijä.
- Bullinshaiss
Kysykää Mykkäseltä, sehän tuntee kestämättömät kehitykset.
- Ördäädokaa
Ei ole.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1532607
- 1971880
- 701657
- 921628
Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91341- 721008
- 80998
- 95989
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes190914- 67901