Kun minulla on samsung X460, niin kannattaaako vaihtaa sen N GAGEEN. Kertokaa kumpi malli ja niiden hyvät ja huonot puolet?!
N GAGE MIELESSÄ!
2
321
Vastaukset
- sfdf
en tiedä kannattaako mutta jos halua t ngagen puhumiseen ja pelaamiseen jä yleiskäyttöön hanki ngage jos taas eniten pelaamiseen niín ngage qd malli.. tuota ngage mallia et saa enää uutena mistään mutta ngage qd saat uutena mutta tästä mallista puuttuu fm radio ja mp3 soitin mutta qdeessä on paljon muita parannuksia
- Makere
"paljon", eihän siinä mitään muuta ku sen muistikortin paikka vaihettu ja sidetalking muutettu "ei niin menestykkäästi" (kuuluu kuulemma huonommin) mutta ei noilla kummallakaan mitään tee, ku normi N-Gagella saa jo puhuttua normaalisti (vaikka ei sitä ensi silmäyksellä uskoisi), ja pelit heitetään yhelle isolle mmc:lle ;)
Ja riippuu mitä haluat, ominaisuuksia = N-Gage, Hienon ulkonäön ja keveyden = Samsungin X460, vai mikä se olikaan...
#mediaplace @ Efnet
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.683198Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91851- 1111740
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2241249- 1291048
- 99992
- 60944
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil67926- 84869
Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik6865