Kuka oli se matkapuhelimeen puhuva keski-ikäinen ( 40-50 v.) mieshenkilö, joka käveli nelostien laidassa etelään päin klo 17.45 vilkkaan liikenteen ja loskan seassa?
Erikoiskuljetuskin joutui ko. henkilöä varomaan ja hidastamaan kulkuaan.
Oliko lie ihan kamikaze-tyyppi vai muuten elämäänsä kyllästynyt.
Näytti aika vaaralliselle. Äijä ei piitannut ohi menevästä liikenteestä ollenkaan.
Selvisi kuitenkin linja-autopysäkillä odottavalle farmarimersulle hengissä.
Voimia supermiehelle.
Mikä Mies?
8
705
Vastaukset
- AnneliSmith
Moi Pyörähullu!
Voin täysin jakaa huolesi.
Näin nimittäin itsekin tuon kyseisen tilanteen.
Olin rehellisesti sanottuna puskassa piilossa, kun ruukaan valokuvailla innokkaiden miespyöräilijöiden takamuksia.
Siinä samassa huomasin tämän herrasmiehen tien laidassa.
Hänestä en kuvia viitsinyt ottaa.
Takamus oli hänellä nimittäin sen näköinen että on autossa istuttu. Yäk! - satunnainenulostaja
Terveppä terve! Olin itsekkin juuri sattumoisin kakalla liikenneympyrässä Ulappa-taideteoksen tornien keskellä ja näin kauhistuttavan tilanteen. Olin todella närkästynyt ja pahoitin mieleni.
- RÄP-Ari
Minä ja kihlattuni Barbara näimme myös tämän Kamikaze-tyypin. Olimme juuri suutelemassa Willbergin-väylän pusikossa, josta näimme vaaratilanteen.
Eipä voi sanoa muuta kuin, että voi voi hölmöä kakkapyllyä! - InsinööriNuutinen
Vastaus Iiläisiä hulluja askarruttaneeseen kysymykseen:
Kyseinen henkilö oli Destian Pohjois-Suomen aluepäällikkö insinööri Jaatinen, joka oli työmatkalla jossain Pohjois-Suomessa ja sattui ajamaan tuossa kohdassa tiessä olevaan kuoppaan, jonka hän kävi sitten kuvaamassa, jotta saisi korvaukset vahingosta, jonka ko. kuoppa oli hänen E-sarjan Mercedes Benc farmariautoonsa aiheuttanut. Pyörähullun ja hänen kavereidensa on turha enää vaivata kipeitä päitänsä asialla. - RÄP-Ari
Kihlattuni Barbara järkyttyi vaaratilanteesta niin, että vaipui psykoosiin. Seksuaalinen kanssakäymisemme hiipui lähes olemattomiin. Voisinko minäkin hakea jotain korvauksia ELY:ltä?
Haistakaa siis paska ELY! Kuopat tiellä on percstä!- ELYvirkamies
Kaikki saavat, siis korvausta, jos vain hakevat ELY-keskuksen korvausosastolta saatavilla korvauksenhakulomakkeilla ( 23 kpl). Korvauksen suuruus riippuu hakijan koosta.
- eioohulluvaan
Pullostatullu.
- citymies2
Kysyppä Huoviselta Päkkikankaalta onko hän ollut.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 162346
- 441261
Piilorikollisuutta Puolangan päätöksentekoelimissä? Kyllä! Julkisesti todistettu!
Kyösti (kesk) rehenteli julkisissa tiedotusvälineissä tehneen jo ennen vaaleja sopimuksen kokoomuksen ehdokkaiden kanssa70897- 45821
Miten suomalaiset miehet
On usein niin aikaansaamattomia? Odottavat prinsessapalvelua. Odottavat, että nainen tekee aloitteen, että nainen pyytää134816- 59797
- 42766
Eräs läheinen sanoi
Että mies kyllä ottaa aina itse yhteyttä, jos on kiinnostunut. Oli tilanne mikä hyvänsä. Kuulemma kuvittelin koko jutun.44725Eduskunnassa valmistaudutaan jo persujen täydelliseen romahdukseen - Koko paska kaatuu hetkessä
– On mahdollista, että käy kuin Assadin Syyrialle tai Ceaușescun Romanialle: koko paska kaatuu aivan hetkessä, kun tarpe161709Iloista ja aurinkoista pääsiäistä kaikki palstan kivat sinkut :)
Täällä on näköjään vähän huono meininki tarttunut kuin tuolta muualta mutta pidetään edelleen tämä puoli suht positiivis130673