Heippa. Minulla tutkitaan tällä hetkellä astmaa ja nyt menossa viiminen viikko tuosta kahden viikon jaksosta. Olen 25v, 165cm, nainen joka tupakoi.
Onko normaalia puhalluksissa että lukemat ovat kokoajan 460-490? Astmalääkkeellä ei ole yhtään mitään vaikutusta. Eikä varsinkaan auta hengenahdistukseen.
Pef-tuloksista
2
129
Vastaukset
- muitakintutkimuksiaon
Ainakin sulla on hyvät lukemat ja luonnollisestihan ne pysyy melko samalla tasolla
kahden viikon ajan. Jos astmalääkkeellä ei ole mitään vaikutusta sehän on hyvä ymmärtääkseni, astmaa tuskin on. Astmalääkehän parantaisi tulosta. Mistä johtuu hengenahdistus, siihen on muitakin tutkimuksia.
Mun lukema on nippanappa 300. Keuhkojen tila paljon huonompi siis.
Astmalääkkeen oton jälkeen ehkä 310-320. - bnbjhhk
Lopeta ihmeessä tupakointi. Olet vielä nuori, mutta keuhkoahtaumatauti voi alkaa kehittyä jo nuorena. Keuhkoahtaumassa diffuusiokapasiteetti alenee, ja siihen on ihan oma tutkimuksensa. Pef mittauksilla ei sitä voida todeta. Astmalääkkeet ei pysyvään ahtaumaan auta.
http://www.terve.fi/terveyden-abc/keuhkoahtauman-kehittyminen-voi-alkaa-jo-nuorena
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 123169
- 181801
Muistatko vielä viime kesän "sutinat"?
Kohtalo vai mikä lie järjesti, että törmäiltii jatkuvasti toisiimme. Ihan uskomatonta, koska eihän me mitään ikinä sovit191642En tullut, koska käytit päätäsi.
Ja koska ihmiset pilaavat sillä mahdollisuudet, kaikki mikä toimii vaatii oman lähestymistapani. Kun levittää punaisia m321555- 731553
- 231511
- 281360
Miten lasketaan?
Ompa ollut valtava ihmismassa taas Folkkaajia liikenteessä. Miten noin 2200 lipunostaneesta muodostuu 11000 kävijää?.91334Hyvää Huomenta Rakas Neiti
Hyvää Huomenta Nainen🤗 Kaikkea hyvää toivon sinun päivääsi😘 Näin toivoo mies111284Kulta, sovitetaanko joku ilta avainta lukkoon?
Musta tuntuu että me ollaan pari. Olisi ihana saada asialle sinetöinti viemällä suhde päätyyn asti. ❤️ Rakastan sua ikui341262