Kun omistajat ei niitä kuitenkaan kerää niin työttömille siinä hyvä jobi.
Koiranpaskasta
8
378
Vastaukset
- Mikäs-Siinä-Jos
Sinäkö maksat palkan joka on riittävä että sillä voi elää ja joka sisältää ennakonpidätyksen, eläkemaksut, työttömyysturvamaksun, sairausvakuutuksen päivärahamaksun, mahdollisen ammattiliiton jäsenmaksun?
Sehä oessii sittä perustettava oma ammattiliitto koeranpaskankerreejillekkii:DXDXD Mikkään tuo oes sopiva nimi sille:DXDXD Oesko vaekka Jäläkisiistijät ry:DXDXDXDXD
- Alappa-Maksaa-Vaan
tiälläsitäkirjutettaan kirjoitti:
Sehä oessii sittä perustettava oma ammattiliitto koeranpaskankerreejillekkii:DXDXD Mikkään tuo oes sopiva nimi sille:DXDXD Oesko vaekka Jäläkisiistijät ry:DXDXDXDXD
Kunta-alan työntekijät kuuluvat JHL: Julkisten ja hyvinvointialojen liittoon.
- pottuja
Homma etenisi niin että jokaiselle koiranpaskan jättäjälle lyödään ab. 50€ lappu kouraan. Lisää tienestiä löytyisi pysäköinninvalvonnasta. Myös kiinteistön omistajan lumien/hiekoituksen laiminlyönti/hoitamatta jättäminen olisi listalla.
Kyllä äkkiä tienaisivat palkkansa! - kukaaneiopettanut
Pitäisi lisätä opetussuunitelmaan, siivoa sotkusi minkä aiheutat tai lemmikkisi, lapsesi.....jne. Tulosta ehkä näkyisi noin 30 vuoden päästä.
Nykyihminen ei ymmärrä eikä osaa mitään, jos ei ole koulutusta asiasta. - loopetti
Koirani on usein kakkinut ulos ja olen jättänyt sen todennäköisesti huomioimatta. Anteeksi kaikille tapauksista mielensä pahoittaneille!
ps. Olen näkövammainen ja minulla on opaskoira. Se ei kuitenkaan osaa kertoa minulle mahdollisista jätöksistään. Tuttavat ovat kertoneet sen Kuitenkin tekevän tarpeensa aina tien sivuun, joten siitä ei liene haittaa kenellekään. - ykkkösjuttu
Tämä on sitä mikkeliläistä kulttuurin huippua ja tuo nakki-runo ihan ehoton ykkösjuttu!!!!
Nakkirunon voes esittee vaekkapa tänt-appina lavalla ja saes takkuuvarmasti pitkät ja raekuvat apllootittii:DXDXDXD
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet taitava
monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo666014Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per533011- 312193
- 131807
Osuuspankki Kuhmo!
Ei pysty pitämään yhtä Otto pankkiautomaattia toiminnassa Ksupermarketin kanssa,20 vuotta sitten Kuhmossa oli neljä auto191773- 181750
- 181519
Rakkaalleni!
Halusin tulla kertomaan, että sinua ajattelen ja ikävöin vaikka olen sukuloimassa. Meinasin herkistyä, kun tykkään sinus131512- 481486
- 91453