Mtv kolmosella tanssitaan sunnuntaisin tähtien kanssa. Minusta on suorastaan ihanaa seurata ohjelmaa, jossa on uskomattoman taidollista ja taidotontakin esitystä. Musiikki, yleisö ja puitteetkin ovat ainakin jees.
Sanavamiiden tuomareiden mielipiteetkin ovat parhaimmillaan ihan huikeita.
Tanssii tätien kanssa
3
82
Vastaukset
- Ramoona_
Niin minustakin on ihanaa seurata tähtitansseja ! Tuomareista Jukka on asiantutijuudessaan huippu, juontaja Mikko komea ja sujuva, Vappuunkin on jo tottunut. Tanssijoiden antaumus on suurenmoista,puvustus ja musiikki verratonta , koko show tempaa mukaansa. Olen kaikkien puolella, iloitsen kaikkien edistymisestä ja onnistumisista.
Erityisen symppis on ikätoverini Pepe, hillitty ja carmantti. Nyt on mota tasaväkistä paria, yllättävän paljon vaihtelee onnistuminen eri tansseissa. Laura , Anna-Maija ja James ovat tosi hyviä, Eevi myös. Näyttelijät ovat aina hyvin menestyneet, esiintymiskokemus, antautuminen ja eläytyminen ovat hyviä avuja musikaalisuuden ja kunnon lisäksi. - MummeliMia
Katson myöskin silloin kun olen kotona. Ihanan innostava ohjelma.
Kovin tärkeänä en pidä sitä, kuka valitaan parhaaksi.
Kaikkien omat vahvuudet ovat innostavia.
Vuosia sitten tuo otsikon (ehkä ihan tahallinen) näppisvirhe oli omani.
Vieläkin se hiukan hymyilyttää.
:)- Vähemmän
tätimäisiä tanssijoita on mukana, ja tanssinopettajistakin jotkut vaikuttavat tytöiltä vuodesta toiseen. Sitä se liikunta ja lihasten kunnossapito tekee.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Alahan tulla paikkaamaan tekojas
Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.316336- 394062
Onko kenellekään muulle käynyt niin
Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk1833373- 133044
- 292332
- 122317
- 1621926
- 251842
- 281594
- 1051392