Israelin pää

juuuuuuudas

Ministeri on pahin murhaaja mitä nykyisin valtio johtajia on. Tämä maa pitäisi poistaa kartalta niin kuin ennen on ollut.

4

351

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • BenGurion

Hyvä, jotta joku kouluttaa arabimuslimeja.

• kokojjiiji

Montako hän on murhannut? Tietääkseni Syyriassa on kuollut jo satoja tuhansia arabeja keskinäisissä välienselvittelyissä sama Irakissa. Taitaa olla hätä myös Afghanistanissa ja Turkissa.
      Helpompi olisi kirjoittaa ,että tappo-orgiat ja vainot ovat päällä lähes kaikissa islamistisissa valtioissa. Olisko Al.Assad pahin murhaaja tällä hetkellä, Iran tulee hyvänä kakkosena ja tulevaisuudessa sen ykköstila murhaamisessa tulee varmaksi, koska sen lonkerot yltävät jo sangen laajalle.

• batuah

Israel on ainut demokraattinen valtio arabimaiden ympäröimänä. Siellä ihmisillä on vapaus vaihtaa uskonto, ettei tule tapetuksi ja siellä on sanavapaus. Tätä ei ole arabimaissa. Uskonnon vaihtajat saavat tappotuomion arabimaissa. Olen matkaustanut Israelissa ainakin kerran vuodessa. Aivan ihana maa, suosittelen muillekin matkustamista Israeliin.

• Marionov

Sinulla on varmaankin jokin syy valehdella?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Persut eivät ole kertoneet euronkaan edestä säästökohteita

Mutta änkyttävät kysellä niistä muilta jatkuvasti. Vaikuttaa ettei persuilla ole kykyä omaan ajatteluun ja päätöksenteko
      Maailman menoa
      261
      3195
    2. Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma

Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.
      Maailman menoa
      74
      1244
    3. 66
      1183
    4. Mun mielestäni on tosi loukkaavaa

Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra
      Ikävä
      180
      978
    5. Odotettu tulos Taivalvaaran hiihtokeskuksen osalta

"MCS Finland Oy on ilmoittanut Taivalkosken kunnalle 30.4.2026, että se irtisanoo Taivalkosken kunnan ja MCS Finland Oy:
      Taivalkoski
      47
      876
    6. Mikä se viehättävin

Asia on kaivatussasi?
      Ikävä
      60
      838
    7. Persujen puoluekokous 2026

Missä ja Milloin pidetään ?
      Maailman menoa
      47
      809
    8. Mitä tekisit jos

Aamulla vierestäni heräisit
      Ikävä
      45
      732
    9. Mikä kaivatussasi

Viehättää ulkoisesti ja mikä sisäisesti?
      Ikävä
      40
      731
    10. Minkä alan

Ihmisiä kaivattunne on🤔
      Ikävä
      39
      688
    Aihe