Eli oon Tampereen läheltä oleva tyttö ja etin poikaystävää 12-14 vuotiasta. Oon ite 12v tyttö 6lk menos 7lk... Haluun sellatteen pitkäaikaisen suhteen et ei mitään alle kuukauden tai kuukauden💗
Pojan pitäis olla:
-ei pettävä
-ei ylipainoinen
-ei pedofiili
-kiltti mutta vähän ehkä "tuhma"
-Tampereella asuva
-haluis pussailla
-ei ujo mielellään
-ei nörtti
Älkää tulko valittaa mitää!!
HUOM! Mulla ei oo kikii ja jos oot kiinnostunu laita tonne kommentteihin sun ig tai sc😊
Kuka ois kiinnostunu tamperelais tytöstä?
29
487
Vastaukset
- Saay_Nigger
Kommentoisin, että tuossa iässä pitkäkestoinen suhde ei ole mahdollinen, mutta sitten Oldielle ei jäisi kommentoitavaa.
- Moii34
Sc: niancaki
Hienot vaatimukset
- Gooodhshsh
Kai tiesit et AIDS on kovempi trolli...
*syötä valitusta*
*syötä valitusta*
- F_West
Siis etsit poikaystävää 12-14vee joka ei saa olla pedofiili??? Taidat olla kunnon idiootti, ei jatkoon.
- Tyttöpuolustaa
No kyllä 14 vuotiaat voi olla pedofiileja jos viiraa pahasti päässä
- kiimanepoika
mikä sun ig on
- Kiimatyttö69
En haluu kertoo tänne mut mikä sun ig on?
Mä oon!
- Kummeksuenhämmästynyt
Miten 12-14 vuotiaat voi olla pedofiilejä?
- Kiimatyttö69
No ainakin mun pikkuveli on. 12vee
- Idiootit
Paitsi se et mul ei oo veliä😂 Äläkä yritä esittää mua tai monimuukin vois lopettaa sen!!!!!
- efgsdgdfgdfgh
voisin olla kanssasi kyykauden eli kesän (silloinhan kyyt liikkuu)
- Kiimatyttö69
Riippuu siitä että miten iso sulla riippuu jalkojen välissä.
- V__
Tässä on yksi kuvani. Mitä pidät?
- V__
Linkki ei tullut. Kas tässä. Kerro reh mp.
http://static.tvtropes.org/pmwiki/pub/images/7159b00a387929d14555bf33e7a23592.jpg V__ kirjoitti:
Linkki ei tullut. Kas tässä. Kerro reh mp.
http://static.tvtropes.org/pmwiki/pub/images/7159b00a387929d14555bf33e7a23592.jpgTotta puhuen ihan perus suomalainen, ei mitään silmiinpistävää.
- Kiimatyttö69
Kuva muuten ok, mutta aika pieni muna...
- EräsOulusta
Mä voisin olla kiinnostunu, oon saman ikäinen ja silleen. Ongelma vaan on et oon Oulusta :( mutta jos kiinnostaa jutella tai jotain nii laita vaikka kikki tai jotai
- Kiimatyttö69
Minkäs kokonen sun pippeli on?
Snäp: saku_29
Ig: airaksinensaku
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskallatko katsoa pitkään silmiin
kaivattuasi, jos olette samassa tilassa? Alkaako sydän jyskyttää, jos katseet jumittuvat? Pelkäätkö ulkopuolisten huomaa752873- 592831
Uskallanko vielä kaivata sinua?
Siitä on niin kauan aikaa. Harmi, kun kaikki meni niin kuin meni. Elämässä oli aika raskasta silloin, ja näen sen sinun172713- 412082
- 532061
Jani Mäkelä ihmettelee työministeri Satosen matkaa Aasiaan hoitajia rektyroimiseksi sieltä Suomeen.
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/cfba6abc-f871-4ce2-b327-41aa5819934c Kokoomus on lähtenyt omin päin ilman hallitus2792057Hymyilyttää
Kun mietin, että kun vielä kohdataan, niin nauretaan tälle meidän palstasuhteelle 😅. Ihanaa päivää sulle mies. Olet mi211311- 421170
Missä meetwursti on keksitty?
Tapasin hiljattain erikoisen rouvan Prisman leikkelehyllyjen välissä pälyilemässä. Kun tulin kohdalle, rouva alkoi raivo31114Aamun Trump
"DR: Trumpin väki lahjoi kodittomia grönlantilaisia esittämään Trump-faneja" Sillä lailla.961019