Eli oon Tampereen läheltä oleva tyttö ja etin poikaystävää 12-14 vuotiasta. Oon ite 12v tyttö 6lk menos 7lk... Haluun sellatteen pitkäaikaisen suhteen et ei mitään alle kuukauden tai kuukauden💗
Pojan pitäis olla:
-ei pettävä
-ei ylipainoinen
-ei pedofiili
-kiltti mutta vähän ehkä "tuhma"
-Tampereella asuva
-haluis pussailla
-ei ujo mielellään
-ei nörtti
Älkää tulko valittaa mitää!!
HUOM! Mulla ei oo kikii ja jos oot kiinnostunu laita tonne kommentteihin sun ig tai sc😊
Kuka ois kiinnostunu tamperelais tytöstä?
29
487
Vastaukset
- Saay_Nigger
Kommentoisin, että tuossa iässä pitkäkestoinen suhde ei ole mahdollinen, mutta sitten Oldielle ei jäisi kommentoitavaa.
- Moii34
Sc: niancaki
Hienot vaatimukset
- Gooodhshsh
Kai tiesit et AIDS on kovempi trolli...
*syötä valitusta*
*syötä valitusta*
- F_West
Siis etsit poikaystävää 12-14vee joka ei saa olla pedofiili??? Taidat olla kunnon idiootti, ei jatkoon.
- Tyttöpuolustaa
No kyllä 14 vuotiaat voi olla pedofiileja jos viiraa pahasti päässä
- kiimanepoika
mikä sun ig on
- Kiimatyttö69
En haluu kertoo tänne mut mikä sun ig on?
Mä oon!
- Kummeksuenhämmästynyt
Miten 12-14 vuotiaat voi olla pedofiilejä?
- Kiimatyttö69
No ainakin mun pikkuveli on. 12vee
- Idiootit
Paitsi se et mul ei oo veliä😂 Äläkä yritä esittää mua tai monimuukin vois lopettaa sen!!!!!
- efgsdgdfgdfgh
voisin olla kanssasi kyykauden eli kesän (silloinhan kyyt liikkuu)
- Kiimatyttö69
Riippuu siitä että miten iso sulla riippuu jalkojen välissä.
- V__
Tässä on yksi kuvani. Mitä pidät?
- V__
Linkki ei tullut. Kas tässä. Kerro reh mp.
http://static.tvtropes.org/pmwiki/pub/images/7159b00a387929d14555bf33e7a23592.jpg V__ kirjoitti:
Linkki ei tullut. Kas tässä. Kerro reh mp.
http://static.tvtropes.org/pmwiki/pub/images/7159b00a387929d14555bf33e7a23592.jpgTotta puhuen ihan perus suomalainen, ei mitään silmiinpistävää.
- Kiimatyttö69
Kuva muuten ok, mutta aika pieni muna...
- EräsOulusta
Mä voisin olla kiinnostunu, oon saman ikäinen ja silleen. Ongelma vaan on et oon Oulusta :( mutta jos kiinnostaa jutella tai jotain nii laita vaikka kikki tai jotai
- Kiimatyttö69
Minkäs kokonen sun pippeli on?
Snäp: saku_29
Ig: airaksinensaku
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskallanko vielä kaivata sinua?
Siitä on niin kauan aikaa. Harmi, kun kaikki meni niin kuin meni. Elämässä oli aika raskasta silloin, ja näen sen sinun183047Uskallatko katsoa pitkään silmiin
kaivattuasi, jos olette samassa tilassa? Alkaako sydän jyskyttää, jos katseet jumittuvat? Pelkäätkö ulkopuolisten huomaa812995- 612944
Jani Mäkelä ihmettelee työministeri Satosen matkaa Aasiaan hoitajia rektyroimiseksi sieltä Suomeen.
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/cfba6abc-f871-4ce2-b327-41aa5819934c Kokoomus on lähtenyt omin päin ilman hallitus2862237- 412132
- 542101
Hymyilyttää
Kun mietin, että kun vielä kohdataan, niin nauretaan tälle meidän palstasuhteelle 😅. Ihanaa päivää sulle mies. Olet mi211321- 421190
Missä meetwursti on keksitty?
Tapasin hiljattain erikoisen rouvan Prisman leikkelehyllyjen välissä pälyilemässä. Kun tulin kohdalle, rouva alkoi raivo51163Aamun Trump
"DR: Trumpin väki lahjoi kodittomia grönlantilaisia esittämään Trump-faneja" Sillä lailla.991057